Rahat kateissa

2lesken

Lehdessä kirjoitettiin, että jokaista suomalaista kohti pankkitileillä on rahaa runsaat 16 000 euroa.

Tarkistin saldoni ja siellä oli tietoakaan moisesta summasta.

Herää kysymys, että kenenköhän tilillä minun rahani ovat?

37

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koetahan hakea Googlesta.
      Hakusanat: Rullatuolien vuokra :)

      H.

      • Hun
        En osaa kuuklettaa.

        L


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Hun
        En osaa kuuklettaa.

        L

        Et osaa googlata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa googlata?

        Höpö, hunksz ja leski on sama henkilö, tai ainakin nukkuu samassa sängyssä

        hunkleks


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa googlata?

        Sinä et ilmeisesti osaa rekisteröityä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, hunksz ja leski on sama henkilö, tai ainakin nukkuu samassa sängyssä

        hunkleks

        Hl
        Täytyy olla helvetin leveä sänky,
        etelästä-länteen.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Hl
        Täytyy olla helvetin leveä sänky,
        etelästä-länteen.

        Kyllä teille riittää 80 cm laveri kun nukutte päällekkäin. Hunksi alimmaisena.
        Sidotte itsenne kuormaliinoilla sängyn ympäri.


    • Anonyymi

      No ei ollut mullakaan mutta olenkin olut teknologia teollisuuden metallimiehenä 40 vuotta.





      nim merk; kädestä suuhun

    • Anonyymi

      Mnaah.

      Mitenkäs olet maksellut velkojasi? Asukasta kohden valtionvelkaa oli huhtikuussa 2019 noin 18 797 euroa. Maksappa ensin velkasi pois ja ihmettele sen jälkeen omia raha-asioitasi :D

      =DW=>

      • Siis oikeasti olen pystyssä lähes 3000 ekeä.

        Pelästyin, että minut on ryöstetty.
        No nyt on helpottonut ja tuttu olotila.


    • Anonyymi

      Toisella tililläni on 31 130 ja toisella 110 226, eivät ole sinun rahojasi.

      • Miten hiivatissa saat sitten asumistukea?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Miten hiivatissa saat sitten asumistukea?

        En saa kun en ole ikinä hakenutkaan asumistukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En saa kun en ole ikinä hakenutkaan asumistukea.

        Kaikki yli kuusikymppiset ovat sitä mieltä että heille kuuluu asumistuki.

        Ja hakevat myös sitä.

        Jättävät ovelasti ilmoittamatta pankkisaldot, kuvitellen Kelasta jotain Punaista Ristiä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Kaikki yli kuusikymppiset ovat sitä mieltä että heille kuuluu asumistuki.

        Ja hakevat myös sitä.

        Jättävät ovelasti ilmoittamatta pankkisaldot, kuvitellen Kelasta jotain Punaista Ristiä.

        Eikös kopio tilitiedoista pidä laittaa asumistukihakemukseen mukaan, niin mun tuttavan pitää tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kopio tilitiedoista pidä laittaa asumistukihakemukseen mukaan, niin mun tuttavan pitää tehdä.

        Laittaa sen tiliotteen, missä pyörii minimaaliset eläkkeet.

        Kuka sitä nyt rehellisesti rahatilejään näyttää Kelassa.

        Viisaammat ovat aikapäiviä vieneet rahansa jemmaan johonkin vinttikomeroon tai ulkomaille.

        Yhdestäkin paikasta löytyi kuoleman jäljeen laatikollinen seteleitä.
        Valitettavasti oli paljon urkkeja ja muuta vanhaa valuuttaa, markka-aikaan piilotettuja.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Laittaa sen tiliotteen, missä pyörii minimaaliset eläkkeet.

        Kuka sitä nyt rehellisesti rahatilejään näyttää Kelassa.

        Viisaammat ovat aikapäiviä vieneet rahansa jemmaan johonkin vinttikomeroon tai ulkomaille.

        Yhdestäkin paikasta löytyi kuoleman jäljeen laatikollinen seteleitä.
        Valitettavasti oli paljon urkkeja ja muuta vanhaa valuuttaa, markka-aikaan piilotettuja.

        Kela ottaa kyllä selville, missä rahasi ovat, jos olet sieltä jotain tukia hakemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kela ottaa kyllä selville, missä rahasi ovat, jos olet sieltä jotain tukia hakemassa.

        Onneksi ei ole tarvetta hakea mitään, pärjään ihan omillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole tarvetta hakea mitään, pärjään ihan omillani.

        Miten on mahdollista, ettei Kela muka saisi tietoja, koska verottajalla on siis valtiolla. Eikö muka vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee.
        Käräyttäisin surutta väärinkäyttäjän.
        Minusta nekin ovat väärinkäyttäjiä, jotka ottavat asumistukea rahoitusvastikkeeseen. Sen osan pitäisi olla sosiaalilainaa, mikä olisi takaisin saatavissa, jos muuttaa tai kupsahtaa.
        Kehtavat rehvastella, että yhteiskunta maksaa lainatkin. Voihan kettu.
        Suomen velkaantumiseen ovat vaikuttaneet asumisen kulut.
        Ei vain silloin kun menimme työelämään ollut mitään tällaista.

        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista, ettei Kela muka saisi tietoja, koska verottajalla on siis valtiolla. Eikö muka vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee.
        Käräyttäisin surutta väärinkäyttäjän.
        Minusta nekin ovat väärinkäyttäjiä, jotka ottavat asumistukea rahoitusvastikkeeseen. Sen osan pitäisi olla sosiaalilainaa, mikä olisi takaisin saatavissa, jos muuttaa tai kupsahtaa.
        Kehtavat rehvastella, että yhteiskunta maksaa lainatkin. Voihan kettu.
        Suomen velkaantumiseen ovat vaikuttaneet asumisen kulut.
        Ei vain silloin kun menimme työelämään ollut mitään tällaista.

        Beng

        Be
        "Miten on mahdollista, ettei Kela muka saisi tietoja, koska verottajalla on siis valtiolla. Eikö muka vasen käsi tiedä, mitä oikea tekee".
        Mitä tuo teksti tarkoittaa?

        "Ottavat asumistukea rahoitusvastikkeeseen"
        Ei sitä nyt niin vaan oteta?

        Olen ihan kujalla tekstistäsi.


    • Anonyymi

      Saatko korkotuottoa tililtäsi jopa yhden 1 prosenttia?

      • Anonyymi

        Kerro mistä pankista saa yhden prosentin koron?


    • Anonyymi

      Olet lainannut ne 0-korolla jollekin pankin avustuksella, jotta tämä voi rakentaa siirtomaatyylisen haussin 350 m2 tontille. Vain pankki saa marginaalit.

      Beng

      • Anonyymi

        i uupui
        po. mariginaali

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        i uupui
        po. mariginaali

        Beng

        käy lainaamassa tuolta korppisen kyykytys aloituksesta, siellä on yksi ylimääräinen
        njjjj


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käy lainaamassa tuolta korppisen kyykytys aloituksesta, siellä on yksi ylimääräinen
        njjjj

        Eihän meillä lasketa...(huom. kolme pistettä) ja😎 hymiö.
        Tämähän on melkein skandaali.


    • Anonyymi

      Vain 90t euroa, ei velkaa, uusi auto, asun yksin koko tiilitalossa, 70 . Pankkitilillä vain köyttörahat muut sijoituksilla--ei pohjoismaat.

      • Anonyymi

        Ei saa olla liian sinisilmäinen ex rahastoissa ne muuttuvat maailman mukaan 2 viikkoa hävisin 20t euroa kun en kuunnellut omaa sisäistä ääntä, ehkä tänään olen viisaampi. Ei rahaa saa matkaan kun aika jättää olen kolmena vuotena ostanut uuden auton nyt saa riittää auto on hyvä.

        Unelmia on ne eivät koskaan lopu, ehkä siellä mistä ei ole paluuta.


      • Anonyymi

        Tyhjästä minäkin aloitin.
        Nyt on jo 5 miljoonaa velkaa.
        Olen itse raivannut tieni pohjalle!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kannattaa panna haisemaan, eikä makkuuttaa nollatilillä.

    • Anonyymi

      "Kerro mistä pankista saa yhden prosentin koron? "

      jos oikeasti kysyt niin piensijoittajat jonkin verran käyttävät Norwegiania
      https://www.banknorwegian.fi/Säästötili

      Sen korkotuotto on PÄÄOMAVERON ei lähdeveron alaista joten tappiot
      voi vähentää korkotuotosta

      Minulla itsellä ei ole sijoitustiliä hiukan velkaa koska vivutan mutta varoitan: vain hiukan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei hajuakaan mitä on tileillä?
      Ei tule tiliotteita. Käteiset nostan automaateilta. Laskut suoraveloituksella tai olen delegoinut muihin portaaleihin.
      Laskuja tulee ja menee. Velkoja tulee ja menee. Rahaa tulee ja menee. Kolikkoakaan ei kuulu arkkuun laittaa.

    • Anonyymi

      Mitenkä minusta tuntuu siltä, että sinun rahasi ovat olleet kateissa koko elämäsi ajan.

    • Anonyymi

      mulla pieneläkeläisenä verotusten tiedot menee verottajalta suoraaan työeläkettä maksavalle yhtiölle - mitään sivutuloja mulla ei ole. Eikös noissa kaikissa veroparatiisibisneksissä aina ole koko valtiolta rahaa ja varoja aina kateissa - ei ainoastaan kansalta? Vähän kuin salakähmä-anselmien touhuja?

      • Anonyymi

        Kyllä verottaja tietää paremmin kuin minä tuloni ei muuta kuin hyväksyy heti ja lisäveon maksu on marraskuussa koska perintä on 30% ja kunnanvero yli 34% valtionveroa ei enään tuloillani ole.

        Perusvähennys on 70000t/skr 7000 /euroa mutta tulee vero talosta , kirkossa en ole on vain hautausmaksu--luultavasti liityn kirkkoon syyskuussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe