On taas niin hyvä kun ei ole julkkis

Anonyymi

Kyllä nyt Hermusta vatvotaan. Ensin ex-mies kirjoitti kuolemaan johtavasta sairaudesta ja nyt sisko vanhasta tubista. Voi hemmetin pölvästit. Kyllä kummittelisin, jos läheiseni ja ex.mieheni alkaisivat kuoleman jälkeen kertoilla vanhoista taudeistani, joita nyt kyllä ei ole, mutta jos olisi.
Jos Hermunen olisi halunnut kertoa sairaudestaan ja lopun ajan asumisestaan puhumattakaan vanhoista sairauksista, kai hän olisi toimittajana tehnyt sen ihan itse, olisi varmaan saanut jostain naistenlehdestä palkkionkin elämäntarinastaan.

11

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan samasta syytä meidänkin palstallamme on ikuista tarinaa sairauksista, vanhuudesta ja muista vaivoista.

H.

• Anonyymi

Ni mistä samasta syystä?

• Anonyymi

Julkinen ihminen ei ole tavanihminen.

Julkisuuden ihmisen yksityisyyden suoja on matalampi, kuin ns. taviksilla. Taviksen asioitten vatvominen mediassa helpolla rikos mutta julkkis on yleensä itse valinnut asemansa. Sairaudet on yksityisasioita, mutta yleensä kai parempi, kertoa tosiasiat, jotta juorut, huhut eivät muuttuisi totuudeksi.

Kannattaa muistaa, joissain tapauksissa asioista kertominen jopa välttämätöntä. Pahin esimerkki kai Kekkonen, jonka terveydentilaa salattiin, vaikka kyseessä oli istuva valtion päämies. Siks politiikot kertoo aika avoimesti vaivoistaan, vaikka ne ei kansalaisia edes kiinnosta.

Hermunen oli toimittaja, tiesi kyllä julkisuuden. Enenpi tympii sellaisten asioitten vatvominen, jotka tavallaan tahtomattaan muuttuneet julkkiksiksi. Urheilijoissa on paljon sellaisia tapauksia. Ei nuori urheilija uransa alussa tajua, että tuurilaan on loppuikänsä lööppijulkkkis.

=DW=

• Anonyymi

On ihan eri asia kertoa elävän ihmisen sairauksista, silloin hän voi itse ottaa kantaa. Tarkoitan nyt sitä, että itse en naistenlehtiä ja muitakin lehtiä lukeneena ikinä tiennyt Hermusen sairaudesta, en varsinkaan lapsuuden aikaisesta. Nyt hänen kuolemansa jälkeen omaiset ja ex-mies katsovat oikeudekseen pullauttaa taudit ja lopun ajan asumismuodot julkisuuteen. Sen olen kyllä jo aikaisemminkin lukenut jostakin että Hermunen eli mielellään osin erakkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan eri asia kertoa elävän ihmisen sairauksista, silloin hän voi itse ottaa kantaa. Tarkoitan nyt sitä, että itse en naistenlehtiä ja muitakin lehtiä lukeneena ikinä tiennyt Hermusen sairaudesta, en varsinkaan lapsuuden aikaisesta. Nyt hänen kuolemansa jälkeen omaiset ja ex-mies katsovat oikeudekseen pullauttaa taudit ja lopun ajan asumismuodot julkisuuteen. Sen olen kyllä jo aikaisemminkin lukenut jostakin että Hermunen eli mielellään osin erakkona.

Julkisuudenhenkilö

Halusi sairastaa rauhassa, sai sairastaa rauhassa. Journalistiikassa on omat pelisääntönsä, asia oli ihan varmasti tiedossa. Mutta kun julkisuudenhenkilö kuolee, se ei ole salaisuus. Ja siinä tapauksessa asiaa aletaan vatvomaan, jo yleisönkin toimesta. Just juorujen ja huhujen välttämiseksi parasta tiedottaa mm. kuolinsyystä jotain, kuin antaa juorujen muuttua tosiasioiksi.

=DW=

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä hänen sairauksistaan vieläkään mitään.

Sinulla varmaan kutittaa kovasti kielen päällä saada kertoa tietosi meille muillekin.
        Miksi muuten niistä vihjailisit.

• Hermunen kirjoitteli Maaseudun Tulevaisuuteen.

Ehkä se aviisi ei ollut oikea paikka kertoilla omista sairauksistaan.

• Anonyymi

... tai sitten MT oli just se paras!
        Eipä ole tullut luettua, vaikka muutama lehti vuodessa mulle tuleekin.
        Tuskin Hermuskan jutut noissa erikoisnumeroissa oli edes.
        Enpä niitä selaillut, tuskin moni muukaan ei-maataloudesta elävä.
        Heevetti kun ihmisillä ei oo muuta tekemistä kun tällaisia vatvoa. Typeryyttä (meiltä), sanoisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

... tai sitten MT oli just se paras!
        Eipä ole tullut luettua, vaikka muutama lehti vuodessa mulle tuleekin.
        Tuskin Hermuskan jutut noissa erikoisnumeroissa oli edes.
        Enpä niitä selaillut, tuskin moni muukaan ei-maataloudesta elävä.
        Heevetti kun ihmisillä ei oo muuta tekemistä kun tällaisia vatvoa. Typeryyttä (meiltä), sanoisin.

Lue verkkolehteä.

Mä lueskelen netissä erilaisia lehtiä paljon. Nissä kuitenkin runsaasti ilmaistakin sisältöä. MT on maajusisnäkohtainen, hyvää perspektiiviä joihinkin asioihin. Mutta se on myös hyvä yleislehti, juttuja muustakin, kuin maajussien asioista.

=DW=

• Anonyymi

Ai Maaseudun tulevaisuudessa oli aikanaan viisas Lehmä Mansikki, lieköhän vielä.

• Anonyymi

Luin minä Maaseudun tulevaisuutta pienenä. Paras oli perjantain lehti, siinä oli liite jossa sarjakuva Mettisen mukulat. Muistaako sen joku muu täällä? Mielenkiinto lehteä kohtaan on sittemmin hiipunut.

Netistä en viitsi lehtiä lukea - iltalehtiä varsinkaan. Julkkisjutut ei kiinnosta yhtään. Tai pitää tunnustaa: Iltalehden saatan ostaa ajankuluksi jos satun olemaan lomalla Kanarialla. Lähinnä tietokilpailukysymysten ja sudokujen vuoksi :)

-staka-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe