Aina välillä tulee näitä "mies synnytti lapsen" uutisia, niin mua vaan ihmetyttää se, että jos nainen haluaa olla mies ja on tuntenut itsensä aina pojaksi ja haluaa korjata sukupuolensa, niin miksi hän sitten haluaa kokea raskauden aiheuttamat muutokset kehoon ja synnyttää lapsen? eikö nämä asiat ole jotenkin hyvin kaukana "miehenä olemisesta"? voisiko joku tietävä vähän valistaa...
miksi transnainen haluaa synnyttää?
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
En tajunnut mitään sinun tekstistäsi. Otsikko, teksti ja koko ajatus jotenkin psykedeelinen. Voisitko muotoilla niin, että siitä ihmiset saavat selkoakin? Eikai sinun järjenjuoksu ihan noin sekopäistä sentään ole?
- Anonyymi
Jotenkin aloittaja sekoilee kun puhuu synnyttävästä transnaisesta - transnainen siittää halutessaan lapsen. Kyllähän jotkut transnaiset haluaisivat synnyttää, mutta kun se ei ole (vielä) millään konstilla mahdollista.
- Anonyymi
Öööö...oisko lisääntymistarve, mikä on lähes kaikissa ihmisissä ihan sisäänrakennettu vietti?
- Anonyymi
Katsos kun todenmukaisempi uutinen "nainen synnytti lapsen" ei sisällä mitään uutisarvoa.
- Anonyymi
Lapsia kun hankitaan niin ei siinä mietitä mitään haluamisia, se synnyttää suhteessa kenellä on siihen vehkeet tehty. Raskaus on pitkä aika ja muuttaa kehon kuvottavaksi, sitten on synnytys jota voi verrata mihin tahansa rankkaan urheilusuoritukseen joka nyt on vaan pakko tehdä että se lapsi saadaan maailmaan. Ei kai sitä nyt synnyttäisi jos olisi jokin muukin keino saada biologisesti oma jälkeläinen, kun suomessa ei taida olla vuokrakohdutkaan laillisia ja maksavat aika reippaasti nämä sijaissynnytykset. Luulitko aloittaja oikeasti että kukaan HALUAA kokea raskauden ja synnytyksen, ei sitä halua kokea moni cis nainenkaan, se on PAKKO, synnytys on PAKKO. Ne ei ole mitään kivoja ja mukavia asioita vaan pakkoja koska olet syntynyt siihen kehoon minkä tehtävä se on. Jos haluat lapsen on sinun PAKKO uhrata itsesi. Kivaa se ei ole eikä todellakaan mitään mitä haluaisi kokea ikinä.
- Anonyymi
Luulitko, että Harry Potterin vanhemmat halusivat kuolla pelastaakseen poikansa? Jotkut tekee lapsensa eteen mitä vaan.
Se on muuten transmies eikä suurin osa meistä pysty siihen. Itse ainakin annoin vaimoni hoitaa synnyttämisen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472