Ainahan ne sakemannit on olleet tuollasia mutta kun ei immeiset opi koskaan<<<<
https://www.is.fi/autot/art-2000000713682.html
WW romuja ainahan NE
13
82
Vastaukset
- Anonyymi
Löysit 2014 vuoden juttuja milloin siirryt nykyaikaan kun elät menneisyydessä..?
- Anonyymi
PenaHolisti elää jälkeispuberteettia ja silloin Toyotakin oli viaton, kurja, mutta viaton ruostuja.
Nykypäivä on hänelle liian paha rasti ja siksi hän elää kohu uutisten ja vanhentuneitten asioitten kautta. - Anonyymi
No mikä tuossa jutussa sinua korpesi? Totuusko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä tuossa jutussa sinua korpesi? Totuusko?
Sinun jatkuva typeryytesi yllättää aina vaan yhä uudestaan. Ei mulla Volkkarin ole, mutta seuraan sinun juttujasi, saan ihmetellä kuinka surkeita jotkut voivat oikeasti olla ilman häpeää tuntemattomana.
- Anonyymi
Sama pätee sinuun!
- Anonyymi
Kyselyn mukaan 78 % vastaajista oli sitä mieltä ettei TSI ja DSG tekniikoita suotta haukuta, loput vastaajista oli K Auton ja Keskon henkilökuntaa.
- Anonyymi
Mo tuohan on totta jos sinä kerran niin sanoa, olet niin älykäskin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo tuohan on totta jos sinä kerran niin sanoa, olet niin älykäskin.
Noi hoi poi poi
Kuule lue juttu siellä se kyselykin on. Valtava enemmistö samaa mieltä mun kanssa ja täysin eri mieltä sim Keskon poikasen kanssa. Tunge se sun Kesko hanuriis, eihän se tee muuta ku riistää kauppiaita ja maanviljelijöitä sekä karjatilallisia.
Itse en osta Keskon kaupoista mitään. Menem Prismaan ja maailma pelastuu.
- Anonyymi
Ei varmaan nämä autoasiat ole ainoita joissa tämä tero elää menneessä maailmassa. Turhaan etsii Kekkosta listoilta presidentinvaaleissa ja Nokia 2210-puhelinta kännykkäkaupasta.
On tämä jotenkin niin hellyttävää että tällaisia yksilöitä oikeasti vaeltaa tässä maailmassa.- Anonyymi
Aivan, on hän niin vilpittömän tyhmä ja uskomattoman naivi ettei voi kun ihmetellä miten tuo on kasvatettu ja missä elänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, on hän niin vilpittömän tyhmä ja uskomattoman naivi ettei voi kun ihmetellä miten tuo on kasvatettu ja missä elänyt.
Ja hän varmasti luulee ärsyttävä sä muita ja nauttii siitä. Hehee, ei noista jutuista kukaan suutu,vasen verran lapsellisia nuo ovat.
- Anonyymi
Keskon pääjohtomies repii hiuksiaan, perkeleen perkele tunarit, K Auto lakkautetaan nyt! NYT!
T. VesiPäämies- Anonyymi
VW Airport pantu pakettiin, se rempataan ja siitä tulee nuorten syrjäytyneiden työpaja.
Ps. vai onko se jo se ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127