Taas on huijareita liikkeellä

Anonyymi

soittelevat taas espanjasta ja koittavat selittää että heillä on nyt ostaja juuri sinun lomaosakkeelle. Tarjoavat sen verran kovaa hintaa että kiinnostus herää. sitten tuleekin se juttu, eli nyt samantien on siirrettävä tonni heidän tilille että saadaan prosessi käyntiin. mitään takeita ei tule muuta kin heidän sana. Varovasti tämän yrityksen kanssa. Nimi oli Joku Resales international. Ei edes googlesta löydy koko yritystä

4

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näkyy syksyn lähetessä kotimaisetkin kusettajafirmat aktivoituneen. Kovasti olisivat "ostamassa", mutta oikeasti haluavat vaihtaa paskaa tilalle kovalla hinnalla.

    • Anonyymi

      Nyt on Resales International toimijat Teneriffalta langat punasena soittelemassa suomalaisille lomaosakkeen omistajille kansainvälisestä huutokaupasta missä juuri sinun osakkeesta on tarjottu yli 10K. Nyt täytyisi vain maksa toimitusmaksuja etukäteen 995 euroa. Saman sisältöistä tarinaa kertoi viime vuonna ITAG toimija.

      • Anonyymi

        Resales Internationalin henkilö soitti minulle Malagasta huhtikuun alussa ja lupasi myydä huutokaupassa Suomessa olevan lomaosakkeeni 4 viikossa sovittuun minimihintaan. Monta hälytyskelloa soi, mutta annoin lähettää minulle sopimuksen ja maksoin 975 EUR huutokauppakuluja heti ja vasta maksun jälkeen selvitin internetistä tietoa firmasta. Huomasin heti, että olin tullut huijatuksi ja soitin pankkiin, mutta maksu oli jo mennyt suoraan tililtäni. Lähetin sähköpostin firmaan peruuttaakseni sopimuksen ja pyysin rahat takaisin viitaten 14 pv peruutusoikeuteen, mutta ei tietenkään ole tullut vastausta eikä rahoja.


    • Anonyymi

      Kuka hullu omistaa jotain lomaosakkeita. Ei paljon järki päässä paina. Kerran olin kuulemassa myynti esittelyä Marbellassa ja täytyy todeta että vedätystä koko osakkuus myynti. Ostin oman osakkeen kerrostalosta ihan Marbellan keskustasta . Arvo nousee ja voin mennä sinne silloin kun huvittaa miettimättä mikähän rasva pervo tässäkin viime viikolla oli.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe