soittelevat taas espanjasta ja koittavat selittää että heillä on nyt ostaja juuri sinun lomaosakkeelle. Tarjoavat sen verran kovaa hintaa että kiinnostus herää. sitten tuleekin se juttu, eli nyt samantien on siirrettävä tonni heidän tilille että saadaan prosessi käyntiin. mitään takeita ei tule muuta kin heidän sana. Varovasti tämän yrityksen kanssa. Nimi oli Joku Resales international. Ei edes googlesta löydy koko yritystä
Taas on huijareita liikkeellä
4
192
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyy syksyn lähetessä kotimaisetkin kusettajafirmat aktivoituneen. Kovasti olisivat "ostamassa", mutta oikeasti haluavat vaihtaa paskaa tilalle kovalla hinnalla.
- Anonyymi
Nyt on Resales International toimijat Teneriffalta langat punasena soittelemassa suomalaisille lomaosakkeen omistajille kansainvälisestä huutokaupasta missä juuri sinun osakkeesta on tarjottu yli 10K. Nyt täytyisi vain maksa toimitusmaksuja etukäteen 995 euroa. Saman sisältöistä tarinaa kertoi viime vuonna ITAG toimija.
- Anonyymi
Resales Internationalin henkilö soitti minulle Malagasta huhtikuun alussa ja lupasi myydä huutokaupassa Suomessa olevan lomaosakkeeni 4 viikossa sovittuun minimihintaan. Monta hälytyskelloa soi, mutta annoin lähettää minulle sopimuksen ja maksoin 975 EUR huutokauppakuluja heti ja vasta maksun jälkeen selvitin internetistä tietoa firmasta. Huomasin heti, että olin tullut huijatuksi ja soitin pankkiin, mutta maksu oli jo mennyt suoraan tililtäni. Lähetin sähköpostin firmaan peruuttaakseni sopimuksen ja pyysin rahat takaisin viitaten 14 pv peruutusoikeuteen, mutta ei tietenkään ole tullut vastausta eikä rahoja.
- Anonyymi
Kuka hullu omistaa jotain lomaosakkeita. Ei paljon järki päässä paina. Kerran olin kuulemassa myynti esittelyä Marbellassa ja täytyy todeta että vedätystä koko osakkuus myynti. Ostin oman osakkeen kerrostalosta ihan Marbellan keskustasta . Arvo nousee ja voin mennä sinne silloin kun huvittaa miettimättä mikähän rasva pervo tässäkin viime viikolla oli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808