Mitäs me tehdään kesällä?

Anonyymi

Siinä se kysymys olikin!

71

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pannaan, nussitaan, nuollaan, maistellaan...mitäpä muuta?

      • Anonyymi

        Onneks en tunne tuollasta törkyturpaa!


      • Anonyymi

        Tätä menoa kyllä taideta edes koskettaa.


      • Anonyymi

        Tuo kommentti ei ole aloittajalta, joka on siistipuheinen nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kommentti ei ole aloittajalta, joka on siistipuheinen nainen!

        Ei täällä kukaan puhu. Jos kuulet ääniä päässäsi, kannattaa harkita muita ympyröitä.


      • Anonyymi

        Todellakin noin! Peukutin tälle! Aion panna menemään koko kesän! Olen jo hyvin alustanut asian.


    • Anonyymi

      Matkustelen ja etsin uutta tulevaisuutta toisesta maasta.

      • Anonyymi

        Eikai, älä vaan sano että olet hän :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai, älä vaan sano että olet hän :(

        Kuka on hän?


      • Anonyymi

        T-nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-nainen.

        En ole T enkä nainen.


      • Anonyymi

        En oo menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo menossa

        Miten liittyi sinuun?


      • Anonyymi

        Olen T-nainen ja olen ihan kotimaisessa koko kesän


      • Anonyymi

        sithän mikään eikai estä sitä että tavattaisiin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen T-nainen ja olen ihan kotimaisessa koko kesän

        En ole T- nainen ja matkustan pois! Vain kuolleen ruumiini yli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sithän mikään eikai estä sitä että tavattaisiin :)

        Kerro vain etunimesi 1. kirjain...


    • Anonyymi

      Toivottavasti jotain yhdessä, hänen kanssa.

    • Anonyymi

      Jos olet nainen ja vielä juuri hän, niin ei meidän täällä tarvitse sitä suunnitella.
      Mutta kun tuskin olet juuri hän, niin se oliskin jo iltapalan aika.

    • Anonyymi

      Aloittajan pitäs mennä maalle :(

    • Anonyymi

      Olen työtön ja työttömillä ei ole lomaa. On vain aktivointia. Työtön ei tiedä tulevaisuudestaan, eikä tunne sanaa lomaraha.

      • Anonyymi

        Menisit töihin, töitä löytyy aina vaikkei ehkä oman alan,MUTTA löytyy kuitenkin Niih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisit töihin, töitä löytyy aina vaikkei ehkä oman alan,MUTTA löytyy kuitenkin Niih.

        Paskan kaivamista ojista löytyy! 6,5 € tunti. Hurraa hurraa!! Hurraaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisit töihin, töitä löytyy aina vaikkei ehkä oman alan,MUTTA löytyy kuitenkin Niih.

        Miksi tehdä töitä kun ei ole pakko? Kai muuten huomasit että SDP voitti vaalit? Se tietää työpaikkojen vähenemistä... joten miksi ei vain vetäisi itsensä pitkäksi ja nauttisi passivoitumisesta?


      • Anonyymi

        Aktiivimallin menetti itsehillinnän ja löi ylipitkiä palautuspalloja sekä rikkoi pelimailansa työttömän vastustajan kylkeen ;P


      • Anonyymi

        Tosi juttu, työtön on kaikkien pilkan kohteena, ei saa koskaan lomaa, eikä lomarahaa, ei lomamatkoja. Ei syyslomaa, ei joululomaa, ei hiihtolomaa, ei kuuden viikon kesälomaa, niinkuin työläisillä. Sitten ihmetellään, kun ei ole aktiivinen. Kaikki lomat pois työssäkäyviltä, niin saadaan talous nousuun ja kaikki on tyytyväisiä, työnantajatkin, kun otetaan lomarahat pois. En ole itse ollut lomalla, kuin viikon vuonna 1991 ja nyt on alkanut väsyttään työnteko ja ihmisten valittaminen työttömistä. Missä on teollisuus ja ne tuottavat työpaikat, ei pelkillä palveluilla ja hoitamisella suomi elä ja tapahtumilla, joissa juodaan, kun pitäisi ihmisten keksiä muutakin tekemistä, kuin terasseilla istumista


    • Anonyymi

      Mulla on mies myös heinäkuussa loma. Unohdin mainita. J

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta vittuukaa sun lomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta vittuukaa sun lomat.

        Voihan sitä itsellekin vastailla, osoittaessaan mieltä.


      • Anonyymi

        En ole vastaillut itselleni. J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä itsellekin vastailla, osoittaessaan mieltä.

        Jep eeppistä kamaa kyllä tuo itsensä kanssa tappelu😂😂 ei voi kuin nauraa, eräänlainen alakulttuuri tämäkin, trollille naureskelu siis, ei tällaisen kurakakan kirjoittelu siinä taas ei ole mitään kunniallista häpeäksi miehisyydelle vain


    • Anonyymi

      Minä kärvistelen kesälomalla, matkalla ja reissussa koska ME emme tee mitään kesällä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ME tehdä yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Ajetaan tandemilla, melutaan ja syljeskellään.

    • Anonyymi

      Niin, pian taas suvivirsi soi ja lapset kirmaavat kesälaitumille. Haluaisipa hänkin minun kanssani kesän viettää. Saa sitä haaveilla m->n.

      • Anonyymi

        Mitäpä jos laittaisit hänelle viestiä. Haaveestahan voisi tulla totta.


    • Anonyymi

      Siitä pitäisi varmaan sopia muualla.

    • Anonyymi

      Saas nähä, miksi tää harha tästä nyt kehittyy.

      • Anonyymi

        Veikkaan että pahenee vaan... :// harhat.


    • Anonyymi

      Niih taitaa olla🤔

    • Anonyymi

      Aktiivista palstailua kuten aina ennenkin vai mitä. Ja elämä lipuu ohi...

      • Anonyymi

        Voihan tuo J tehdä niitä mielikuvistusmatkoja rakkaansa kanssa sillä aikaa kun asianomainen kärvistelee lomansa perheensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuo J tehdä niitä mielikuvistusmatkoja rakkaansa kanssa sillä aikaa kun asianomainen kärvistelee lomansa perheensä kanssa.

        Sinäkö olet Jattapossu kirjan käsikirjoittaja! Tee vain itsellesi niitä mielikuvitusmatkoja. Matkasi loppuvat kun sinun pelleilyt eivät kanna muihin maihin.


    • Anonyymi

      Kesällä kerätään marjoja ja sieniä. Lisäksi ongitaan sillan alla peläten kyitä. Ehkä sitä pyydetään remonttitalkoisiin taas.

    • Anonyymi

      Ulkoilua ihanassa kesäsäässä ja jos mahdollista niin veden äärellä ja metsäpoluilla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä 😉

        Jospa nyt käytäs jo nukkumaan, niin edes jaksettas lähtee lenkille:) eräälle miehelle J hyvää yötä! Elta


      • Anonyymi

        Jenniltäkööö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa nyt käytäs jo nukkumaan, niin edes jaksettas lähtee lenkille:) eräälle miehelle J hyvää yötä! Elta

        Milloin kävitte viimeksi yhdessä lenkillä?


    • Anonyymi

      Mä lähden kesällä toivottavasti autuaammille metsästysmaille. Susta en tiedä, varmaan käyt paljon retkeilemässä siellä täällä.

    • Anonyymi

      Täällä on paljon kommentteja, jotka ei varmaan kaikki ole mulle. Selvennetään vähän. Aloittaja on nainen ja neljäkirjaiminen nimi alkaa vokaalilla.

      • Anonyymi

        Ella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ella?

        Melkein mutta ei ihan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein mutta ei ihan!

        No niin. Olet se trolli, eli Ulla.


    • Anonyymi

      Mennään tietty naimisiin.

      • Anonyymi

        No nyt! :D


    • Anonyymi

      Minulla olisi haaveissa jos matkusteltaisiin ja retkeiltäisiin yhdessä hieman.

      • Anonyymi

        Miksei, jos tämä olis minulle.


    • Anonyymi

      Täällä joku kaipaili T-naista....koko nimi on?

      • Anonyymi

        Tuijaa kaipaa yksi ainakin.


      • Anonyymi

        Minä kaipaan Tarua :)


    • Anonyymi

      Vastaan lukematta muita vieatejä..
      Sinä Tarja ilmeisesti tulet viettämään myös tulevan kesäsi kämäisestä yksiöstäsi jatkamalla tätä ympärivuorokautista huumehuuruista viestittelyäsi. Välillä saat jostain huumeiden lisäksi kaljaa, josta sitten kirjoitat lisäten niihin nuorten tyttöjen paljastavia youtubelinkkejäi. Tulet aina olemaan narkomaani ja pedofiili, olet parantumaton enkä ainakaan minä huolisi sinunlaistasi hylkiötä.

      • Anonyymi

        Sinä voisit myös muistaa, että maailmaan mahtuu myös muitakin Tarja-nimisiä, jotka on ihan tavallisia, kaipaavia ihmisiä.
        Terv.yksi tavallinen Tarja


    • Anonyymi

      Voisin tehdä Tommin kanssa ihan mitä vaan jos olis mahdollista.

      • Anonyymi

        Tämä ei sitten ole aloittajalta!


    • Anonyymi

      Mökille ajattelin mennä raivaushommiin ja paljon muuta puita kukkapenkkiä jne.

    • Anonyymi

      Sinun kesä menee ellei hoitolassa niin kirjoitellen itsellesi sexikkäitä ja hempeitä viestejä suolistoon eri emäntinä ja sitten syxyllä jo raivotaankin, että niin minä nainen taas manifestoin mutta pimppiä ei näkyny etes unissa

      • Anonyymi

        Kuluuhan se kesä näitä kirjoituksia lukiessa ja luulottelemassa milloin mitäkin kummallista. Mistä näitä luulottelijoita oikein tänne sikiää? Ihan hetero nainen olen, enkä kenään muuna tänne kirjoittele, eikä minusta aloituksessani mitään sexikästäkään ole.


    • Anonyymi

      Jos löydän oman kristityn kullanmurunaisen niin me mennään naimisiin ja puuhataan yhdessä asioita. En tiedä mitään söpömpää kuin konservatiivinen nainen. Siis semmoinen äärikonservatiivi jolle ei kelpaa kuin yksi maailmassa.

      • Harmi, että olen liian vanha Myhveröiselle! Toivottavasti suunnitelmasi toteutuvat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe