nuukajussit tuumaa

Anonyymi

on kumma kun laihian kunnan hallitus miettiin pienessä päässään selvää asiaa? iso porukka muutenkin käy vaasassa töissä miksi siirtyä e-p piiriin? onko juuri sitä jussit laskenu että töissä käyvät käyttävät edelleen työterveyttä???? nuuka on nuuka. mutta perus terveuden huollon matka pitenee kyläläisillä yli puolella..huh huh..missä järki. itse en ymmärrä ruotsia sanaakaan enkä muuten ole sairaalassa siihen ongelmaan törmännyt kertaakaan...22v aikana.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotenkin sun ajatukset ei aja yksiin ruotsinkielisten kanssa, kun Seinäjoelle ei missään tapauksessa voi viedä ruotsinkielistä hoitoon.

      Sinun mielestä suomenkielisen voi viedä Vaasan sairaalaan.

      Eikö kummassakin sairaalassa anneta hyvää hoitoa Vaasassa ruotsinkielellä ja Seinäjoella suomenkielellä? Olen testannut Seinäjoella ja aina on löytynyt hyvää ruotsia puhuva hoitaja. Lisäksi siellä saa sujuvalla venäjällä lääkäripalvelut puhumattakaan virosta, enkusta, saksasta.

      Tule pois sieltä poterosta.

    • Anonyymi

      Mites tää nyt menikään pihlajalinna työterveys, se on Laihialla
      Muuten vois olla ettei olisi mitään työterveyttäkään kohta enää?
      Ja muutenkin nuo vanhan maailman aluekuviot alkaa olla sen verran entistä maailmaa ettei niitä enää tuijoteta missään

    • Anonyymi

      Niin kyllä kai seinäjoella puhutaan ruotsia ja venäjää samoin vaasassa ja molemmissa suomea hei,,työterveyskin on molemissa..itse valitsen sen joka on lähinnä koska olen molemissa saanut hyvää hoitoa ja erikoishoitoa,äidinkielelläni joka on suomi

    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa kuitenkin odottamattomia ongelmia tulevaisuudessa. Vaasa liitoskuntana ja myöhemmin ruotsinkielisenä alueena määrää toimivat palvelut hyväksytyllä ruotsintaidoilla varustetuille virkailijoille.

      Kaikki suomenkieliset ihmiset vaihdetaan jopa murrreruotsia ymmärtäviin josta vahvat viitteet Seinäjoen sairaalaan suhtautumisessa.

      Pohjanmaan ruotsinkielinen alue tulee vääjäämättä sulautumaan tulevaisuudessa Vaasaan ja ruotsinkieliset ovat silloin määräävänä enemmistönä. Miksi kieliasia muuttuisi?

      Vähästäkyröstä siirretään jo vanhuksia Vaasaan.

    • Anonyymi

      turhaa propagandaa mun mielestä, vaasa liittyy turun ja satakunnan kanssa yhteistoimi alueeseen kyllä palvelut tulee toimimaan,mutta kivipää peltoelvikset luulee ettei tule siksi siis se valitus kuten siitäkin että tuulivoimaloista tulee aivosyöpä. antaa e-p perustaa oma sote ja vaikka aidata pellot.ilman uusiutuvaa teknolookiaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe