Onko Volvon markkina-asema oikeasti noin vahva Amerikan mantereella? Telapuskutraktorit näyttää olevan Caterpillareita, se on ilmeisesti oikeastikin maailman valtamerkkejä.
TV-sarja Kultakuumeessa kaikki kaivinkoneet ja dumpperit Volvoja?
11
108
Vastaukset
- Anonyymi
Aasiassa on enempi hynykkää ja nissania, svedun vehkeillä täällä Pohjolassa?
- Anonyymi
Kun katsoo tuota sarjaa ihmettelen miten alkeellista toimintaa siinä on, riidat selvitetään tappelemalla yms... mutta samanlaistahan tuo maansiirtohomma suomessakin aikapitkälti on...
- Anonyymi
Pitäähän TV sarjaan saada draaman kaarta. Käsikirjoitettu halpa sarja, ei aiheuta tunteita.
- Anonyymi
Olisiko käsikirjoituksella osuutta siihen, että tapellaan ja ajellaan Volvoilla...
- Anonyymi
Amerikkalaisissa sarjoissa ja elokuvissa on kautta aikain ollut sponssiautoja. Valmistaja joka tarjoaa kaluston halvimmalla saa tuotemerkkinsä hyvin esille
- Anonyymi
Tuskinpa tuolla on kyse mainonnasta.
Tuotesijoittelun kohde voi olla huulipuna tai kaivinkone...
- Anonyymi
Harvemmin molemmat samassa ohjelmassa...
- Anonyymi
Koneet ovat liising sopparilla useimmiten ja tietenkin vuokrataksa menee merkin edelle , uudemmassa kalustossa .
- Anonyymi
mainos,mainos,mainos.
- Anonyymi
Se on suomessakin kausi pilalla, jos volvoon puuttuu. Miten volvo osaakin pilata kaivinkoneet totaalisesti.
Onko yksikään volvo päässyt edes tuhatta tuntia ilman remonttia. Ei ole. Ja se on volvon huoltopäällikön mukaan kuljettajien syytä. Oikein lehdessä näin ilmoitti.
Ompa sattunut kaikki persekuskit volvo taloihin 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831589Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721400Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2301366Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301- 111142
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029- 90975
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973