Biologian pääsykoe 2019

Tänään oli siis semonnen koe. Kuka meni? Miltä tuntui vrt. viimevuotiseen kokeeseen.
Kuumottiko viimeinen kysymys :D
Ilmoita

6 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Oli kyllä vaikea koe! Harmitti, kun yhtään kysymystä kurssista 2 ei ollut. Viimeinen kysymys oli aivan kauhea! :D
1 VASTAUS:
Just ärsytti sama juttu, kun just kaiken maailman protiinisynteesit olen opetellut eniten.
En tajua vieläkään miksi sgta tai mikä ikinä olikaan pitäisi saada molemmille puolille kalvot.
+Lisää kommentti
No oli vaikee mun mielestä
Ilmoita
Koe tuntui vaikeammalta ainakin viimevuoteen verrattuna. Kysymyksistä jäi hieman olo, että ideat kysymyksiä laatiessa ovat hieman loppuneet kesken, jolloin koepaperiin on päätetty lätkäistä esimerkiksi jopa 54 pistettä antava laaja ja pelkistetty kysymys ”Miten kasvit lisääntyvät?” Itseäni kiinnostaa enemmän ympäristötieteet ja ekologia, joten olin hieman pettynyt kokeen solu- ja bioteknologiapainotteisiin kysymyksiin.
Ilmoita
Biologian yhteisvalinta koen mallivastaukset julkaistu! Kertokaa minkälaiset fiilikset :D
Ilmoita
Näin vastaukset ja ei edes sinne päinkään siis mitä ihmettä itsellä toinen 28 pisteen kysymys muoto jotenkin hämmensi minut ja sain paperille vähän erikoisen vastauksen ja kirjoittelin DNA:n eristämisestä ja tästä ei ollukaan tarkoitus vaan introneiden poistaminen. Eihän tämä edes ollut päästään selvä kysymysmuodossa :/
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Biologian pääsykoe 2019

Tänään oli siis semonnen koe. Kuka meni? Miltä tuntui vrt. viimevuotiseen kokeeseen.
Kuumottiko viimeinen kysymys :D

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta