Ajattelin kysyy koska on erittäin vaikeata juuri ny kun ei ole oikein kavereita ja laitos kin alkaa painaa pikku hiljaan päähän ja se että tapasin juuri uhen kiva pojan ja vietettiin kiva ilta kahdestaan ja mitä nyt kaikkee purus homo poja ekoilla treffeillä tekee mutta seuraavana päivänä hän sanoi että ei olekkaan homo vaikka juuri eilen kysyin ja sanoi olevansa homo mistä sitten tuli aika paha mieli mutta ajattelin sellaista asiaa kun en ole uskaltanut tulla vielä kaapista ulos perheelleni tai useammalle kaverille koska pelkään että minua haukutaan kun olen vielä kuitenkin 14vuotias ja alkaa mennä hermot kun joku kysyy että onko mulla tyttöystävää ja mitäs tei ton tytön kaa joten olisko mitään vinkkiä millä pääsisin hyvin huolettomasti kaapista ulos
Kaapista ulos nuorena
Anonyymi
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58861- 44822