Eli siis olen tuhti täti, kokoa 54. Vartalo on omena, eli iso vatsa, pieni pylly, kapeat jalat.
Mistä ja minkälainen puku?
Hääpuku isolle naiselle
9
3063
Vastaukset
- Melba
Hääpukuja isokokoisille naisille muu ainakin Meslewi liike Helsingissä. Käy kurkkaamassa nettisivuja. Itse en sieltä ostanut pukua, mutta mainostavat myyvänsä lähes kaiken kokoisia pukuja.
- sinne
Meslewi liike Helsingissä....
siellä on törkeä ja ilkeä palvelu! - Hanna_88_
sinne kirjoitti:
Meslewi liike Helsingissä....
siellä on törkeä ja ilkeä palvelu!Olen aivan samaa mieltä kyseisen liikkeen toiminnasta. Palvelu on törkeää ja asiakkaita kohdellaan todella sopimattomasti. Olin ostamassa pukua vanhojen tanssejani varten pari vuotta sitten Meslewiltä(helsinki), mutta jo ajanvarausvaiheessa sain niin uskomatonta palvelua, että päätin suosiolla hakea pukuni jostain muualta. Tee sinä myös näin!!
- minulta sinulle ;)
otahan minuun yhteyttä ja laita viestiisi senttimitat: vyötärö, rinnanpäältä ja kädestä hauiksen ympärys.
[email protected] Olemme avanneet ystävälliseen asiakspalveluun erikoistuneen verkkokaupan www.hääpuvut.fi. Voit tilata juhlapukusi sekä siihen sopivat asusteet vakiokokona tai omien mittojesi mukaan olitpa sitten minkäkokoinen, ikäinen tai mallinen, me autamme sinua löytämään unelmiesi puvun! Tervetuloa www.hääpuvut.fi.
Ota meihin yhteyttä sähköpostiin [email protected] ja luodaan yhdessä sinulle unelmiesi hääpuku.
www.hääpuvut.fi toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi ystävällisen talon palveltavaksi. Mallistostamme löytyvät hääpuvut, juhlapuvut, iltapuvut sekä asusteet kaikkiin elämäsi tärkeimpiin juhliin. Voimme toimittaa juhlapukusi sinulle valmiiksi räätölöitynä antamiesi mittojesi mukaan. Voit valita myös pukusi värin vapaasti värikartastamme kaikkiin mittatilauspukuihin. Toimitamme kaikki mittatilaustuotteet vakiokoon hinnalla aina 15.2.2010 asti, joten pidä kiirettä ja tule suunnittelemaan kanssamme elämäsi juhlapuku osoitteessa www.hääpuvut.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä [email protected]. Tervetuloa!- timmu81
myynnissä olisi muodokkaalle naiselle hääpuku. Puvusta saa lisätietoja sähköpostilla [email protected]
- timmu81
joko olet puvun löytänyt? mulla olis kaksi isohkoa pukua myynnissä. toinen on kerran käytetty ja toinen ihan uusi. toinen on valkoinen ja toinen fuksia/valkoinen..
jos kiinnostuit kysele lisää
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579