Hääpuku isolle naiselle

Kirsi

Eli siis olen tuhti täti, kokoa 54. Vartalo on omena, eli iso vatsa, pieni pylly, kapeat jalat.

Mistä ja minkälainen puku?

9

3232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melba

Hääpukuja isokokoisille naisille muu ainakin Meslewi liike Helsingissä. Käy kurkkaamassa nettisivuja. Itse en sieltä ostanut pukua, mutta mainostavat myyvänsä lähes kaiken kokoisia pukuja.

• sinne

Meslewi liike Helsingissä....

siellä on törkeä ja ilkeä palvelu!

• Hanna_88_
        sinne kirjoitti:

Meslewi liike Helsingissä....

siellä on törkeä ja ilkeä palvelu!

Olen aivan samaa mieltä kyseisen liikkeen toiminnasta. Palvelu on törkeää ja asiakkaita kohdellaan todella sopimattomasti. Olin ostamassa pukua vanhojen tanssejani varten pari vuotta sitten Meslewiltä(helsinki), mutta jo ajanvarausvaiheessa sain niin uskomatonta palvelua, että päätin suosiolla hakea pukuni jostain muualta. Tee sinä myös näin!!

• minulta sinulle ;)

otahan minuun yhteyttä ja laita viestiisi senttimitat: vyötärö, rinnanpäältä ja kädestä hauiksen ympärys.

[email protected]

• Olemme avanneet ystävälliseen asiakspalveluun erikoistuneen verkkokaupan www.hääpuvut.fi. Voit tilata juhlapukusi sekä siihen sopivat asusteet vakiokokona tai omien mittojesi mukaan olitpa sitten minkäkokoinen, ikäinen tai mallinen, me autamme sinua löytämään unelmiesi puvun! Tervetuloa www.hääpuvut.fi.

• Ota meihin yhteyttä sähköpostiin [email protected] ja luodaan yhdessä sinulle unelmiesi hääpuku.

www.hääpuvut.fi toivottaa kaikki asiakkaat tervetulleiksi ystävällisen talon palveltavaksi. Mallistostamme löytyvät hääpuvut, juhlapuvut, iltapuvut sekä asusteet kaikkiin elämäsi tärkeimpiin juhliin. Voimme toimittaa juhlapukusi sinulle valmiiksi räätölöitynä antamiesi mittojesi mukaan. Voit valita myös pukusi värin vapaasti värikartastamme kaikkiin mittatilauspukuihin. Toimitamme kaikki mittatilaustuotteet vakiokoon hinnalla aina 15.2.2010 asti, joten pidä kiirettä ja tule suunnittelemaan kanssamme elämäsi juhlapuku osoitteessa www.hääpuvut.fi. Voit myös ottaa meihin suoraan yhteyttä [email protected]. Tervetuloa!

• carrera79

• timmu81

myynnissä olisi muodokkaalle naiselle hääpuku. Puvusta saa lisätietoja sähköpostilla [email protected]

• timmu81

joko olet puvun löytänyt? mulla olis kaksi isohkoa pukua myynnissä. toinen on kerran käytetty ja toinen ihan uusi. toinen on valkoinen ja toinen fuksia/valkoinen..
      jos kiinnostuit kysele lisää
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      209
      3133
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      300
      2728
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1788
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1551
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1356
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1240
    8. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1239
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      409
      1218
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1183
    Aihe