Pieni pala jostain kohtaa

Anonyymi

Muutin joskus nuorempana vieraaseen kaupunkiin, jossa en tuntenut ketään..... Pikkuhiljaa tutustuin ihmisiin ja tapasin myös miehen. Hän oli minua jonkin verran vanhempi ja perheellinen. Mikään ei kuitenkaan estänyt meitä rakastumasta toisiimme. Aloimme viettämään aikaamme yhdessä. Meillä oli rentoa ja puhuimme puhuimme ja puhuimme. Hän oli huomattavan älykäs.

Tuli vaihe, jossa halusin hänet kokonaan. Hän luuli, että muuttaisi luokseni. Sanoin, että edellytän häneltä yksin asumista ja itsenäistymistä, olihan hän elänyt suhteessa jo 17- vuotiaasta. Näin hänet sitten seuraavana päivänä sattumalta paikallisessa liikekeskuksessa paperinippu kourassa ja eksyneen lapsen ilme kasvoilla. Ja niin siinä sitten kävi, että hän palasi perheensä luokse. Muttei mitenkään häntä koipien välissä, vaan rehvakkaasti. Lisäksi hän sai hyvän syyn juomiseen, kun romanssimme päättyi.

Ei mennyt hänellä hyvin, muttei minullakaan. Ihmiset tuomitsivat minut, toisen naisen, ei heikkoa miestä. Sairastuin fyysisesti, koska ympäristön paineet olivat niin kovat. Minusta yksin jääminen oli jo riittävä tuomio ja olen lisäksi ollut itse itselleni se ankarin tuomari. Tapasin vielä tuon miehen, kun hän tuli käymään luonani. En tuntenut enää mitään häntä kohtaan, ehkä hieman ärtymystä.

Tuon kokemuksen jälkeen olen myös ymmärtänyt pysyä varatuista kaukana. En edes ajatellut miehen perhettä, silloin kun tunteet vei. Mutta kyllä vastuu on myös muualla, helposti tuntuvat miehet suhteistaan lähtevän. Paljon on miehiä, jotka haluavat säilyttää sekä kodin tuoman huolenpidon, että myös haluavat elää sellaista "teinitreffailuelämää". Tuo mies oli hurmaava ja romanttinen minua kohtaan, mutta kyseessä oli varmasti hänen päänsä sisäinen satu ja minä olin sopiva, nuori kaunis objekti siihen. Myös sen opin, etten anna ympärillä olevien ihmisten vaikuttaa liikaa itseeni. Silloin kun ei itse hyväksy itseään, on helppoa uskoa muita. Ei kukaan toinen ihminen voi tuomita minua. Sen tekee suuremmat voimat, tai minä itse.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastuu on molemmilla tuollaisessa tilanteessa. Itse pidän molempia vastenmielisinä enkä haluaisi tuollaiseen naiseen koskea pitkällä kepilläkään.

      • Anonyymi

        Minä en edes tutustu tuolla tavalla ajatteleviin miehiin :D Elämää kun elää, siihen mahtuu monenlaista. Jotkut sitten tuntuvat olevan valmiita jo syntyessään.
        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en edes tutustu tuolla tavalla ajatteleviin miehiin :D Elämää kun elää, siihen mahtuu monenlaista. Jotkut sitten tuntuvat olevan valmiita jo syntyessään.
        Ap.

        Senkus jatkat vain varattujen haikailua. Ei se minulta ole pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkus jatkat vain varattujen haikailua. Ei se minulta ole pois.

        Hetken mietin vastaanko edes. Mutta kysyn kuitenkin, onko sinulla luetun tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetken mietin vastaanko edes. Mutta kysyn kuitenkin, onko sinulla luetun tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia?

        Niin... et aio enää sekaantua varattuihin? Mutta kun tunneihminen olet... niin eihän siihen muuta tarvita eikä enää välitetä onko varattu vai ei. Ihan niin kuin itse totesit tekstissäsi....


    • Anonyymi

      No teillä oli henkenne ja muistot. Varmasti hyvää ja huonoa niin kuin kaikessa.

      • Anonyymi

        hetkenne siis 😅että näitä henkimaailman asioita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hetkenne siis 😅että näitä henkimaailman asioita...

        Yksi kokemus joskus, josta otin opiksi. En toimi tuomarina ihmisten valinnoissa, kerroin vain tämän omakohtaisen tarinan, koska se muokkasi minua itseäni ja ajattelutapaani :) Kaikkeahan voi tehdä, jos on valmis maksamaan sen vaatiman hinnan..


    • Anonyymi

      Ja paljonko tästä tarinasta on valetta ja palstoilta koottua trollia Jyväskylän letukka ?

      • Anonyymi

        Tätä minäkin mietin... se vaan jaksaa ja jaksaa vääntää mitä ihmeellisintä tekstiä.


      • Anonyymi

        Ei yhtään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe