Goalle 2020

Anonyymi

Guesthouse varattu ja lennot ostettu Qatarin siivelle. Helmi maaliskuu vietetään auringossa ja lämmössä nyt jo seitsemättä kertaa. PAkko oli varata lento jotssävaiheessa kun paluulennolle oli enää kuusi paikkaa jäljellä, mutta malttamattomana aamukampaa taitellaan enään jotain 280 aamua lähtöön

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä lennot nyt maksoi Qatarilla? Juuri katseltiin lentoja Intiaan, kun saatiin hääkutsu sinne Mumbain lähelle. Qatarilla oli taannoin tosi edulliset lennot, nyt ei oikein löytynyt tähän hätään mitään edullista.

    • Anonyymi

      vajaa1500 kahdelta edestakas. Hyvää yhtiö, istumapaikat voi valita vapaasti, lennolla aina kaks ruokavaihtoehtoa, juomat ilmaiset ja erikoisruokavaliot huomioidaan hyvin. Suosisttelen lämpimästi, ei ehkä halvin, mutta paras :)

      • Anonyymi

        Olipa kalliit lennot, huhhuh! Qatarilla on ollut paljon halvempiakin lentoja Intiaan, millä me on sinne lennetty. Ei varmaan kannattaisi ostaa lentoja näin aikaisin. Tuolla hintaa lentää koko perhe Intiaan meno-paluu.


      • Anonyymi

        Kallistahan se ei ole kuin vähävaraasille. Ei vaan meille sopivalle päivälle oli enään vain kuusi paikkaa jäljellä . Joo havimmillaan olen nähny qatarin myyvän vähän reilu 500€ lentoja edes takaisin, mutta niissä on aina ollut lentoaika yli 20h ja kaksi vaihtoa. nyt matka aika jää 14 tuntiin ja yksi vaihto dohassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallistahan se ei ole kuin vähävaraasille. Ei vaan meille sopivalle päivälle oli enään vain kuusi paikkaa jäljellä . Joo havimmillaan olen nähny qatarin myyvän vähän reilu 500€ lentoja edes takaisin, mutta niissä on aina ollut lentoaika yli 20h ja kaksi vaihtoa. nyt matka aika jää 14 tuntiin ja yksi vaihto dohassa.

        Taas sama vänkääminen varallisuudesta... Minulle säästetty euro on aina parempi, kuin tienattu, kun siitä ei tarvitse maksaa veroja. Miksi siis maksaa turhasta, kun edullisemminkin saa. En osta lentoja niin aikaisin, että niistä joutuisi maksamaan liikaa. On vara odottaa. Ja se tosiaan on ihan puppua, että paikkoja olisi muka jäljellä vain muutamia. Niitä paikkoja löytyy yleensä vielä kyseiselle lennolle ihan lähtöä edeltävänä päivänäkin ja jopa vielä konetta tankattaessa.
        Nuo lentoajatkin... niissäkin on pelivaraa, ensin tietty yritetään myydä ne pitkillä vaihtoajoilla tai useamalla vaihdolla olevat lennot. Me on perheen kanssa lennetty niin monet kerrat halvoilla lennoilla Intiaan, että alkaa olemaan systeemi tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sama vänkääminen varallisuudesta... Minulle säästetty euro on aina parempi, kuin tienattu, kun siitä ei tarvitse maksaa veroja. Miksi siis maksaa turhasta, kun edullisemminkin saa. En osta lentoja niin aikaisin, että niistä joutuisi maksamaan liikaa. On vara odottaa. Ja se tosiaan on ihan puppua, että paikkoja olisi muka jäljellä vain muutamia. Niitä paikkoja löytyy yleensä vielä kyseiselle lennolle ihan lähtöä edeltävänä päivänäkin ja jopa vielä konetta tankattaessa.
        Nuo lentoajatkin... niissäkin on pelivaraa, ensin tietty yritetään myydä ne pitkillä vaihtoajoilla tai useamalla vaihdolla olevat lennot. Me on perheen kanssa lennetty niin monet kerrat halvoilla lennoilla Intiaan, että alkaa olemaan systeemi tuttu.

        Tässä taas yksi kolikon viilaajat palstalla.


    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tuohon "vain 6 tai 5 paikkaa jäljellä". Kuukauden päästä niitä on taas 6 tai 10, ja voi olla edullisemmallakin. Hinnat vaihtelee jatkuvasti ja paikkoja tulee varmasti.
      Itse olen tuohon halpaan joskus mennyt myös. se on lentoyhtiöiden varma kikka.
      Olen myös varaamassa lentoja Goalle Dohan kautta, päivämäärä ei vaan vielä tiedossa, mutta aktiivisesti seuraan hintoja.

    • Anonyymi

      Mulla noi päivät on aikalailla kiveeen hakattu jos haluan olla maksimi ajan perillä. La lähtö ja kolmen viikon päästä su takas, sit maaananataina töihin. Koko talviloma tarkoitus olla perillä, joten en jätä lentoja viime tinkaan. Tiedän että satasen pari saa varmaan halvemmalla myöhemmin, mutta nyt mennään varman päälle kun loma om jo sovittu työnantajan kans

      • Anonyymi

        Meillä ei ole kiveen hakattu nuo matkustusajat, ollaan sellaisissa hommissa, että on mahdollista olla. Vaimo valtiolla töissä, sieltä voi järjestellä töitä melko vapaasti. Meikäläinen taas on yrittäjä, niin voin tehdä töitä Intiassa tietokoneella ja muutenkin voin järjestää työmaat niin, että voi olla pidempäänkin. Lapsille on aina saatu kouluista tai oppilaitoksista vapaata ja on opetettu itse pidemmillä matkoilla, vanhemmat lapset on tehneet tieokoneella etänä koulutehtäviä.

        W222


    • Anonyymi

      Jos varaussivusto näyttää 4 tai 6 vapaana olevaa paikkaa, tarkoittaa kyseistä lippuluokkaa. Economyssa esim niitä lippuluokkia voi olla yli 10 erilaista. Kun se halvin , johon nyt oli sitten se vaikkapa 5 paikkaa jäljellä myydään loppuun, nousee lennonhinta ehkä muutaman kympin kun lippuluokka muuttuu seuraavaan. Sitten kun tulee tarjouksia tai lennon ajankohta lähestyy ja koneessa on myymättömiä paikkoja, voidaan avata uudelleen niitä halvimpia lippuluokkia. Siitä näkee onko lento oikeasti täynnä/täyttymässä jos vain kalliimpia lippuluokkia esim flex lippuja on vain enää myynnissä, mutta ne voivat maksaa 2-3 kertaisesti siihen halvimpaan hintaan mitä näet lentopäiviä selatessa.

    • Anonyymi

      No nyt kun katsoin samoille lennoille lippuja joille keväällä paikat ositn hintaa1438€ nii n en kadu ostoani hetkeäkään. Juuri katosin samja Qatarin lentoaj a qarasin sivuilta ja hintta on 3696,76€, joten säästn aikaisella lipun ostolla seuraavan talven Goan reissun hinnan.

      • Anonyymi

        Hitto mitä kirjoitusvirheitä tuli. pitäis kyllä katsoa aina mitä kirjoittaa ja korjata virheet ennen lähetystä :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    5. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1279
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1217
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      641
      1186
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1008
    Aihe