Kaikki rokotteethan aiheuttavat haittoja, vieläpä vakavia sellaisia! Lääkärien on vain uskottava muuta. Ymmärtänet varmaan, että takinkääntö on liki mahdoton, jos jo parisensataa vuotta on pohjustettu tätä erehtymättömyyssatua.
Eikös se ole salaliittoa, jos rokotteisiin ei usko. Tieteellisessä ajattelussa nykyaika on aina puhdasta ja se mennyt unelma epämääräisempää höttöä.
t. Teukka-Tommi
--
signature tHybbA
Piikitystek vaarat.
Anonyymi
4
271
Vastaukset
- Anonyymi
Sun vaivaasi ei vielä ole rokotetta kehitetty.
- Anonyymi
Olen saanut liian monta rokotetta ja olen tällainen
sananmuunnos seksiadikti.
Rokotteet sen aiheutti.
t. Teukka-Tommi alias Parolan sisko
--
signature AbbyHt
- Anonyymi
Sen vaivoja ovat ainakin nimimerkkien plagiointi, signatuurien kopiointi (ei se ymmärrä niiden olevan kertakäyttöisiä) ja palstahäiriköinti.
--
Parolan Siskoja - Anonyymi
Mitä ovat "PIIKITYSTEK VAARAT"? Kuulostaa kielillä puhumiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013