Hakemassa sähköalan töitä PohjoisSavon tai PohjoisKarjalan seudulla. Minulla on paljon sähkötekniikan kokemusta. ehkä
tarvitset työntekijää kehittämään työtäsi.Olen varma, että olen erittäin
hyödyllinen sinulle ja yrityksellesi.Minulla ei ole oleskelulupaa Suomessa, mutta minulla on suoritettu
suomalainen koulutus sähköasentajaksi, Suomen valtio antaa minulle mahdollisuuden saada
oleskeluluvan helpommin kuin ilman suomen koulutusta. Oleleskeluluvan
valmistus on neljän kuukauden kuluessa. Ehkä sinulla on suunnitelmia
yrityksen kehittämisestä tämän ajanjakson jälkeen. Hyväksyn tilapäisen työn.
Työnantajalta vaaditaan vain työsopimuksen, joka ei velvoita mitään sinua
ennen oleskeluluvan valmistus. Jos kiinostat lähetä minulle viestin [email protected] osoiteseen ja minä lähetän CV takaisiin > kiitos
sähköasentaja
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142