Anopin kanssa reissussa

Anonyymi

Olin seurustellut tyttöystäväni kanssa noin vuoden verran. Tyttöystävällä oli seksikäs 60v Eija-äiti, peppu oli pyöreä mutta kiinteä kun kävi jumpissa ja tykkäsi kyykätä muutenkin piti huolta kunnosta. Tissit oli pikkaisen tennispalloa pienemmät, hyvin pysyneet terhakkaana ikään nähden.
Oli kesäkuu ja tyttöystävän sisko oli saksassa hevoskärryn kanssa kun loukkasi jalkansa ja ei pystynyt ajamaan hevosautoa suomeen. Hetken siinä pyöriteltiin vaihtoehtoja mutta sitten päädyttiin siihen että Minä ja Eija lähdettiin hakemaan Eijan autolla. Laivalla yli ja siitä autolla saksaan. Oltiin hyvissä väleissä anopin kanssa ja kun matkaa suunniteltu niin tyttöystävä oli sitä mieltä että voidaan olla samassa hytissä yks yö kun muuten reissun hinta tuplaatuu.
Ajettiin auto laivaan ja hytin kautta siirryttiin syömään ja sieltä drinksuille. Eija ei yleensä ota kuppia mutta nyt siinä istuskellessa kumosi 4lonkeroa ja rohkaistui. Rupesi puhumaan että oli nähnyt minun paneman tytärtään yks päivä. Oli nähnyt kaiken komeuden ja mennyt ihan märäksi. Juttu alkoi vähän kuulostaa vonkaamiselta. Otettiin siinä yhdet vielä ja sitten ehdotin hyttiin menemistä. Eija lähti samantien kohti hyttiä. Hyttiin päästyämme vaatteet lähtivät nopeasti, hetken katselin Eijaa valkoisissa stringeissä ja valkoisissa rintaliiveissä kunnes hyppäsi sängyllä ja siirryin sormettamaan. Työnsin munan nopeasti sisään ja sehän tuntui täydelliseltä! Oli hyvin lihaksia treenattu. Lähetyssaarnaajassa panin kunnes käskin kontilleen ja asetuin ohjaimiin. Pyöreistä pakaroista kiinni pari läpsyä pyllylle ja muna sisään. Panin hetken aikaa kunnes saimme molemmat lähes samaan aikaan.
Makoilimme sängyllä hetken aikaa. Kävimme suihkussa pesemässä pillun, peput ja munat. Eija alkoi ottaa suihin kun samalla hieroin peppua ja yletin juuri pimppiä hieromaan. Tuntui todella tuhmalta katsoa Anoppia imemässä munaa. Imi munaa ja otti kivekset suuhun ja pikkaisen veti, tuntui ihanalta. hieroi kädellään sickpäkkiäni. Seuraavaksi rupesin antamaan Eijan pillulle kielihoitoa. Hetkein nuoltua ja sormetettua Eija sai kovaäänisen orgasmin, otti päästäni kiinni ja painoi sitä pillua vasten. Kiusasin vielä hetken ja sitten nousin päälle lähetysaarnaajaan työnsin kyrvän sisään aivan märkään ja kuumaan pilluun. Työntelin jonkin aikaan kunnes Eija halusi päälle siirryttiin hieman että näin Eijan takaapäin peilin kautta. Näky oli suuremmoinen kun näin kuinka muna juurtamyöten sisällä ja kassit hakkaa pakaroita vasten. Eija pomppi ja vatkasi peppua. Huutaen Eija sai toisen orgasmin tunsin kuinka vartalo värähteli ja sätki voimakkaan orgasmin vallassa. Käänsin Eijan mahalleen ja tyynyt masun alle jolloin peppu tuli tarjottimelle työnsin sisään ja pani hetken aikaa kunnes spermat lähti voimakkaan ähinän ja voihkasun kanssa pilluu . Jäimme siihen makoilemaan kävimme vessassa ja siirryimme unille. Seuraavana aamuna eija vähän nolona kun heräsi alastomana ja kuivat spermat reisillä. Aamupalalla kävimme ja sitten siirryimme hyttiin jolloin Eija halusi lisää ja tietenkin minäkin, olisin jo heti herätessä halunnut. Panimme kerran ja siirryimme autolla maihin. Meidän piti olla yksi yö tanskassa hotellissa yötä. Meille oli varattu kaksi huonetta mutta käytimme vain toista jotta kukaan ei epäilisi. Panimme illalla kaksi kertaa ja aamulla kaksi kertaa. Jatkoimme matkaa saksaa. Tapasimme tyttöystävän siskon Annan ja lennosta lähdimme takaisin suomea kohti. Yksi yö oltaisiin hotellissa ja toinen laivassa. Nyt olimme ruotsin päädyssä kun Menimme hotellille, meille oli kaksi huonetta. Minua ja Eijaa harmitti kun emme päässeet panemaan. Eija ehdotti että jos kävisi minun kanssa ostamassa tuliaisia. Nopeat tuliaiset ja hevosautoon panemaan. Panimme hevosautossa kerran ja tyytyväisinä palasimme hotellille. Laivassa oli onneksi varattu 3hyttiä.
Laivaan päästyä ja ruokailut hoidettua sanoimme Annalle melkein yhteen ääneen Eijan kanssa että menemme nukkumaan kun on ollut vähän rankka reissu. Anna sanoi menevänsä myös hyttiin. Annan ja Eijan hytit oli vierekkäin mutta minulla oli vähän erillään. Eija luikki hiljaa hyttiini ja nussimme 4 kertaa yön aikana ja vasta aamupanon jälkeen Eija siirtyi omaan hyttiin.
Aamupalalle mentiin kaikki yhdessä, Anna sanoi käyneensä koputtelemassa Eijan ovea mutta ihan hiljaista oli Eija sano nukkuneensa korvatulpat korvissa ettei kukaan herätä, todellisuudessa Eijalla oli mun peukalo pepussa ja muna pillussa ja voihki joka varmasti kuului naapuri hyttiin...

Tästä tapahtuneesta on noin 3v ja seksisuhteemme jatkuu edelleen, välillä tiuhemmin välillä hiljaisemmin. Anoppi elelee sinkkuna joten pääsee käymään vaikka työpaikallani päivällä pyörähtämässä jos mieli tekee. Anoppi oli jo kuulemma aatellut että seuraavan kerran joku panee häntä taivaassa mutta tämä järjestely sopii hänelle, tietää että tytär on hyvissä käsissä...

1

5676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taivaan totta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe