Mitenkähän saisi jatkuvasti punkeavat mainokset pois. Käyn silloin tällöin tuotesivulla mutta en halua jatkuvia mainoksia. Tympii esim. Talvikenkämainosten tyrkytys näin kesällä. Käyttöjärjestelmä on Windows 10.
Mainokset pois tietokoneelta
10
101
Vastaukset
- Anonyymi
Käytä selaimessa Adblockeria. Selvitä mitä selainta käytät ja miten siihen turvallisesti asennetaan lisäosia.
- Anonyymi
Asenna opera selain, ja laita mainosten esto päälle.
https://www.ilmaisohjelmat.fi/opera - Anonyymi
Ublock Origin Chrome selaimeen päälle.
- Anonyymi
Selaimena kännykässä Opera ja sen mainostorjunta vähentää mainostulvaa paljon. Haittana siinä se, että on nykyisin kiinalaisten omistuksessa eli yksityisyys on kyseenalaista. Jos käyttää Chromea tai Firefoxia niin pitää asentaa gorhillin lisäke uBlock Origin syömään mainokset pois. Erittäin suositeltava ja sen saa tarvittaessa pois päältä jos verkkosivu ei muuten toimi.
Ilman mainosten torjuntaa on netti hidas ja roskan peitossa ja haittaohjelmia sisältävät mainosbannerit pääsevät latautumaan. Itselläni on nettiselaimissa mainosten torjunta ollut päällä jo ainakin vuodesta 2000 asti. Silloin taisi olla Netscapen kaverina joku lisäohjelma jonka kautta tietoliikenne kierrätettiin.- Anonyymi
Minulla on edge selain. Sen rinnalle voi kai asentaa tuon Operan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Mikä tahansa selain on parempi kuin sellainen, jossa itsessään ei ole mainostorjuntaa tai johon ei ole asennettu mainostorjunnan tekevää lisäosaa.
www.microsoft.com/en-us/p/ublock-origin/9nblggh444l4
Mainoksentorjunnan saa myös Edgeen tuosta yllä olevasta linkistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi asentaa. Tai oikeastaan kannattaakin asentaa joku muu kuin windowsin oma selain. Koska Microsoft on ehkä luopumassa edgen selaimen päivityksistä.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005920791.html
- Anonyymi
Koneellehan voi asentaa vaikka kaikki verkkoselaimet (sama asia kuin selain, nettiselain tai internet-selain). Verkkoselain on tietokoneohjelma joilla käytetään www-sivuja. Noista joku on sitten valittava niin sanotusti "oletusselaimeksi". Syytä on myös perehtyä selaimen/selaimien asetuksiin ja laittaa ne mieleisiksi. Myös mainosesto ohjelman asetuksiin pitää perehtyä. Sieltä voi valita esim. toimiiko mainosesto aina vaiko vasta sitten kun sen kuvaketta (on yleensä oikeassa yläkulmassa) klikkaa.
Syytä on myös muistaa että mainosesto ohjelma kerää kaiken selaushistorian jota ei voi poistaa. Selaimen historianhan voi aina poistaa, tosin historia ei tallennu jos selainta käyttää yksityinen-tilassa. Eri selaimilla on tästä tilasta erilaiset nimitykset, esim Chrome-selaimella "incognito".- Anonyymi
Pistäkää vaikka väliaikaisesti ruksi alla olevasta määrittelystä pois, niin näette mitä mieltä ihmiset ovat oikeasti itsensä paukuttamisesta.
#action-bar-dislike.pull-left {
display:none;
}
Kuva näyttää todellisen tilanteen tällä hetkellä:
https://s3.gifyu.com/images/Mainokset-pois-tietokoneelta---Apua-aloittelijalle---Suomi24-Keskustelut---Chromium_166.png
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778