Oletko nainen

Anonyymi

ostellut viime aikoina uusia meikkeijä? ;) Mitenkäs muuten menee? olis kiva kuulla susta :)

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko meikkejä? Jos meikkejä käyttää säännöllisesti, niihin saa kyllä kulumaan rahaa. Sitten jos pitää taukoakin meikkailusta, joutuu ostamaan kaiken uudestaan. Ostan itse aika paljon, vaikka en välttämättä säännöllisesti meikkejä käytäkään. Kosmetiikkahan on paljon muutakin kuin meikit, esim. ihonhoitotuotteet, voiteet jne.

      • Anonyymi

        Eikös meikit pilaa ihonkin, vanhentaa ihoa ennenaikaisesti?


      • Anonyymi

        Ei ne ihoa pilaa. Tosin meikkivoiteet ja puuteri voi kyllä tukkia ihohuokosia. Huolellinen puhdistus ja kosteutus iholle päivittäin. Kosmetologillakin suositellaan käymään ainakin kerran vuodessa ihonpuhdistuksessa. Meikkejä ei saa myöskään jättää yön yli. Jos haluaa säästää esim. silmiä, silloin kestoväri kulmiin ja ripsiin on hyvä. Sen voi tehdä kosmetologi tai sen voi tehdä itsekin. Tosin kestovärjätyille ripsille on hyvä vielä ripsiväri.


    • Anonyymi

      Ostin uuden kynsilakan, tää on kiva. Olen nykyään hyvä tässä hommassa, lakka kestää viikon. Selvää säästöä!

      Meikkivoiteen ostin myös kun nykynen puteli alkaa olla tyhjä.

    • Anonyymi

      Ei minun kanssani keskustelu etenisi enää tuon ekan kysymyksen jälkeen :((
      Mutta mahto olla provo.

      • Anonyymi

        Eiku siinä oli pienoinen vinkki vaan hänelle jota kaipaan, ei ollut mitään v..tuilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku siinä oli pienoinen vinkki vaan hänelle jota kaipaan, ei ollut mitään v..tuilua.

        Aa vain te kaksi ymmärrätte. No hienoa :)


      • Anonyymi

        ei ny ihan niinkää mut.. :D


    • Anonyymi

      Mikset kysy suoraan häneltä?

    • Minä ostin eilen nipputarjouksen 3pkt laastaria meikkipuolelta! Pikkuhousunsuojia en kehdannut ostaa, ettei kukaan näe niitä mun ostoskärryissä 😀😅😎

    • Anonyymi

      En pahemmin käytä. Muuta tavaraa tuli taas tilattua.

    • Anonyymi

      Joo ostin meikkivoidetta. Missä näit? 👁️

    • Anonyymi

      En käyttäisi meikkejä ollenkaan. Olen paremman näköinen ilman.

    • Anonyymi

      Olen viimeks just pari päivää sitten....missä nähdään?

      • Anonyymi

        Otahan suoraan yhteyttä nii sovitaan :)


    • Anonyymi

      Uuden dildon ostin runkkailen sillä aina kun mahdollisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe