Miten olette järjestäneet jos juhlapaikassa on keskiolut oikeudet ja olisi tarkoitus tarjota boolia.
Itse juhlapaikan omistaja sanoi että voisimme järjesää boolin tarjoilun "auton takakontilta tai maitolaiturilta". (onneksi ei sentään kieltänyt koko touhua :) )
Miten sen käytännössä järjestäisi tyylikkäästi ja helposti?? Onko teillä ollut vastaavaa tilannetta?
Boolin tarjoilusta?
6
1064
Vastaukset
- Tane_k
Olen ollut häissä, joissa booli tarjottiin takakontista. Hienostelevan tyylikästä tuosta ei saa mitenkään, mutta minusta tapa sopii häihin, joissa on mukava juhlatunnelma. Jäykistelijöiden täytyy keksiä jotain muuta.
Vuokratkaa sellainen kunnolinne 2x3m toriteltta, jossa on pöytä ( kunnollinen, ei muovinen puutarhapöytä) pari tuolia ( kunnolinen, ei muovisia puutarhatuoleja ) ja vaikka lattialla sellaiset puulevyt. Siellä homma onnistuu elegantisti.
Toinen vaihtoehto on tarjota juoma pakettiauton perästä. Ainakin meikäläisen auton takaluukku aukee siten, että siinä on vielä sateensuoja päällekkin, jos haluaa.
Mika- tekee
auton takakontista elegantin ja mitä vikaa muovituoleissa on?
- *nasu*
tekee kirjoitti:
auton takakontista elegantin ja mitä vikaa muovituoleissa on?
auton takakontista ei kait saa eleganttia millään, mutta tarvitseeko sen sitä olla jos booli tarjotaan vaikka paikassa on anniskeluoikeudet? luulen että ei tässä olla eleganttia hakemassakaan vaan ratkaisuun päädytty kustannus syistä.
Muoviset tuolit ja pöydät on yksinkertaisesti kiikkeriä!!!! ne notkuu ja heiluu puolelta toiselle, kunnon tuuli saa ne jopa kumoon ja lentelemään pihan poikki. - samaa
*nasu* kirjoitti:
auton takakontista ei kait saa eleganttia millään, mutta tarvitseeko sen sitä olla jos booli tarjotaan vaikka paikassa on anniskeluoikeudet? luulen että ei tässä olla eleganttia hakemassakaan vaan ratkaisuun päädytty kustannus syistä.
Muoviset tuolit ja pöydät on yksinkertaisesti kiikkeriä!!!! ne notkuu ja heiluu puolelta toiselle, kunnon tuuli saa ne jopa kumoon ja lentelemään pihan poikki.mieltä, mutta ed. viestistä sai sen käsityksen, että mikä tahansa muu on eleganttia, kunhan ei vaan muovituoleja ole lähellä.
- teija
en ala todellakaaan nipottaa asiasta mutta..
Muutkin tätä boolia-anniskelu-paikkaan miettivät..
Ottakaa huomioon juhlapaikkojen lain noudatus jutut, eli jos paikan pitäjä ystävällisesti antaakin luvan pistää oman boolin jonnekin piiloon niin se on todella p..ka juttu jos paikka jää tästä "kiinni". Siinä menee paikalta kaikki anniskeluluvat.. Ei tarvita kuin yksi asiaa kieroon katsoja vieras/naapuri/ohikulkija ja puhelinsoitto ja sakkoja tulee..taivaan tosi..valitettavasti..:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664