Uusi t-Cross kuljettaja ilmoittautuu

Anonyymi

Onko muilla kanssaveljillä tilausta sisällä t-crossista. Itselleni tulee parin kuukauden päästä auto. Nyt odottavan aika on pitkä.

86

10160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin hölmöjä ei fanaatikotkaan ole. Edes suomessa.....

      • Anonyymi

        Ja mitä nämä Toyotasedät sitten ovat ja sitten tämä ystävämme osssspenttiHolisti?


    • Anonyymi

      Kaukana krossi vehkeestä sanoi iivokin!

    • Anonyymi

      Onneks olkoon, ostit korotetun Polo maastoauton ylihintaan vai oliko tuo sittenkin se Audi Q2 joka floppasi totaalisesti ja nyt sitä myydään tyhmemmille eri keulamerkillä. Siitä saat maajussi oivan peltoauton jonka voit ajaa järveen heti takuuajan loputtua.

      • Anonyymi

        Muistutan että Audi A 2 voitti Tekniikan Maailman talviautotestin, jossa oli mukana viitisentoista uutta merkkiä. Yksi taisi olla kaksi kertaa audia kalliimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistutan että Audi A 2 voitti Tekniikan Maailman talviautotestin, jossa oli mukana viitisentoista uutta merkkiä. Yksi taisi olla kaksi kertaa audia kalliimpi.

        Audisi on jo päreinä tekniikan osalta ennen kuin seuraava talvi on edes vielä edes saapunut! 🤣😝


    • kunhan saat volkkarisi niin ilmoita ensimmäisen ajetun 1000km matkalla kuluneen moottoriöljyn ja vikojen määrän. et ehkä vielä tiedäkkään mihin kuraan olet kätesi sotkenut, voi päästä pitkä itku..

      • Anonyymi

        Kaikissa volkkareissa tulee olemaan öljynsyöntivika, aina! Aamen!!


      • Anonyymi

        mites s-et
        ukortin omistaja tollasii haastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikissa volkkareissa tulee olemaan öljynsyöntivika, aina! Aamen!!

        oletkohan ihan varma tutkikippa tietosi!


      • Anonyymi

        Puhu vaan omasta puolesta 🤣


    • Anonyymi

      Aika nopeesti saat auton.
      Mulla 9kk odotusaika..toki ei oo volkkari

      • Anonyymi

        Volkkarien kasaaminen kestää kauan koska odotellaan sopivia kierrätys/ kolariautojen osia. Siis Autotehtaathan pukkaa uusia ihan likuhihnalta, mutta se kestää kun niihin rahdin aikana vaihdetaan käytettyjä osia kuten öljypolttimia joissa soikeita sylintereitä ja loppuunajettuja Turboja. Maahantuoja on ainakin aiemmin härskisti hyödyntänyt ne isot moottoritilan muovikuoret , joiden alta vanha tekniikka ei näy. Itsellä oli tuollainem jo uutena hapettunut moottori ja DSG, mm. Turbon suojapellin pultti oli umpiruosteessa hopeamaalin alla, maali ei ollut edes tarttunut kunnolla tuohon. Jos olis tarkemmin syynännyt autoa noutaessa olos voinu huomata, mutta kukapa tajuaa tehdastilattua VW autoa epäillä feikki romuksi. No nykyään en tietenkään edes osta Volkkareita niin ei voi omalle kohalle sattua.


      • Anonyymi

        Huijareita aina naurattaa omat huijaukset kun poliisi ei enää löydä todisteita K Auton tiloista ja rikoksetkin vanhentunu. Tietoa huijauksista jaetaan toki ikuusesti täällä netissä huijarin nimen kera, valokuva todisteet löytyy tarbittaessa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkarien kasaaminen kestää kauan koska odotellaan sopivia kierrätys/ kolariautojen osia. Siis Autotehtaathan pukkaa uusia ihan likuhihnalta, mutta se kestää kun niihin rahdin aikana vaihdetaan käytettyjä osia kuten öljypolttimia joissa soikeita sylintereitä ja loppuunajettuja Turboja. Maahantuoja on ainakin aiemmin härskisti hyödyntänyt ne isot moottoritilan muovikuoret , joiden alta vanha tekniikka ei näy. Itsellä oli tuollainem jo uutena hapettunut moottori ja DSG, mm. Turbon suojapellin pultti oli umpiruosteessa hopeamaalin alla, maali ei ollut edes tarttunut kunnolla tuohon. Jos olis tarkemmin syynännyt autoa noutaessa olos voinu huomata, mutta kukapa tajuaa tehdastilattua VW autoa epäillä feikki romuksi. No nykyään en tietenkään edes osta Volkkareita niin ei voi omalle kohalle sattua.

        "Itsellä oli tuollainem jo uutena hapettunut moottori ja DSG"

        Ostit kuitenkin vain rahapulassasi sen kuukausia varastossa seisseen halvan yksilön jonka perusvarustus ja ruma perusväri ei ollut kelvannut kellekään muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Itsellä oli tuollainem jo uutena hapettunut moottori ja DSG"

        Ostit kuitenkin vain rahapulassasi sen kuukausia varastossa seisseen halvan yksilön jonka perusvarustus ja ruma perusväri ei ollut kelvannut kellekään muulle.

        Anteeksi kuinka? Auto oli tai sen piti olla uusi tehdastilaus. Kuinka muuten tiesit mikä varustelu autossa oli ellet osallistunut huijaukseen? Alkujaan auton piti valmistua seuraavan vuoden tammikuussa viikolla 4, mutta myöhemmin selvisi, että se oli valmistunut jo joulukuun alussa reilu kuukausi tilauksesta, silti auton toimitus kesti 4 kuukautta. Siinä oli siis 3 kuukautta aikaa vaihtaa moottori ja vaihteisto vanhoihin ennen auton luovutusta. Sitten viimeistelitte huijauksen ekassa ylimääräisessä öljynvaihdossa kun vaihdoitte Edvin Pihlströmin GTI Polon Ahvenistolla pilatut vakiojarrut mun autoon, öljynvaihdossa autosta katosi jarrut, niitä tutkittiin muka samalla, öljynvaihto kesti pikajuollossa yli 2 tuntia niin jarrut ehdittiin vaihtaa paskoihin. Kiitos, juuri näiden takia jaksan levittää VW ilosanomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi kuinka? Auto oli tai sen piti olla uusi tehdastilaus. Kuinka muuten tiesit mikä varustelu autossa oli ellet osallistunut huijaukseen? Alkujaan auton piti valmistua seuraavan vuoden tammikuussa viikolla 4, mutta myöhemmin selvisi, että se oli valmistunut jo joulukuun alussa reilu kuukausi tilauksesta, silti auton toimitus kesti 4 kuukautta. Siinä oli siis 3 kuukautta aikaa vaihtaa moottori ja vaihteisto vanhoihin ennen auton luovutusta. Sitten viimeistelitte huijauksen ekassa ylimääräisessä öljynvaihdossa kun vaihdoitte Edvin Pihlströmin GTI Polon Ahvenistolla pilatut vakiojarrut mun autoon, öljynvaihdossa autosta katosi jarrut, niitä tutkittiin muka samalla, öljynvaihto kesti pikajuollossa yli 2 tuntia niin jarrut ehdittiin vaihtaa paskoihin. Kiitos, juuri näiden takia jaksan levittää VW ilosanomaa.

        Olet aika lailla sekaisin. Jos et olisi, olisit jo hankkinut puolueettoman tavarantarkastajan katsomaan auton läpi ja sitten tehnyt rikosilmoituksen poliisille. Mutta jostain syystä tyydyt vain levittelemään perättömiä väitteitäsi netissä.


    • Anonyymi

      Muutama kateellinen ilmoittautui nopeasti ja ystävämme sekosi jälleen huolella, hienoa!!

      • Anonyymi

        Millä perusteella kuvittelet että he ovat kateellisia? Sekö sen sanoo jos joku ei pidä samasta autosta mistä itse pitää? =D varmasti ainakin osalla noista kommmentoijista olisi mahdollisuus itsekin esim. tämäkin ostaa jos haluaisivat.


      • Anonyymi

        Kateellisia riittää ja sinäkin olet ilmoittautunut useamman kerran.


    • Anonyymi

      Nehän myynyt niitä testiautoja uutena.suomeenkin tullut muutamia.
      Volkkarin ostaa niin ei tiedä kuin paljon sillä jo ajettu.

      • Anonyymi

        juuri näin, valokuvat uudehkosta moottorista löytyy, V V Autossa oli oma sisäinen liiga joka näitä tehtaili suomessa, uusista autousta revityt uudet moottorit myydään ns. tehdasusina vaihtomoottoteina.


      • Anonyymi

        Hehee ja lisää sekoilua, hyvin sä vedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehee ja lisää sekoilua, hyvin sä vedät.

        Mut sähän se tiedät kun olet yksi heistä, ethön sä täällä muuten roikkuis mutta yrität estäö totuuden julkituloa, turha yritys, kaikki tietää K Auton surkeuden, isot firmat hylänneet jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sähän se tiedät kun olet yksi heistä, ethön sä täällä muuten roikkuis mutta yrität estäö totuuden julkituloa, turha yritys, kaikki tietää K Auton surkeuden, isot firmat hylänneet jo.

        Mitä tuo K auto merkitsee, autohan on VW:n tekemä? Oletko ihan sekaisin jälleen?


    • Anonyymi

      kuka hei tommoiseen bulkkipaskaan kätensä viittii lyödä???? onko joku kahjo lukenut tekniikan maailmasta mainoksen että volkkari olisi hyvä auto ja tämä idiootti tietysti uskonut mainokseen. mistä näin tyhmiä ihmisiä oikein sikiää????

      • Anonyymi

        Voi sinua kateellista poikaa, hyytyikö Corollasi?


    • Anonyymi

      Noniin kateellisia näköjään riittää tällä palstalla. T-Cross lienee varsin hyvä auto kun herättää niin paljon tunteita. Hyvä VW.

      • Anonyymi

        Niinpä. Heille ei ole elämän.


    • Anonyymi

      minulla vaihdettiin vw autooni moottori ,itse jouduin maksamaan 3700eur öljynkulutuksen takia autolla ajettu 70.000km 2013 malli. korjaamosta hakiessani vein suoraan vaihtoon volsun ei ikänä vw tuotteita täysiä paskoja

      • Anonyymi

        Että sellanen takuu volkkareissa, motit ei kestä ja ite pitää maksella korjauksia jotka johtuu valmistajan virheistä, huhu huh.


    • Anonyymi

      Tänne on kanssa tulossa uusi T-Cross. Itselläni kestää vielä kolmisen kuukautta mutta odotus palkitaan uudella volkkarilla! On upea auto ja hieno ajaa!!!

      • Anonyymi

        Mitä jos romuusta tykkää niin mikäettei. Junnuna ajeltii peltoautoilla ja kivaa oli, mutta emmä sellasesta kymmeniä tuhansia maksais. Hulluja näköjään riittää ellei tuo edellinen ole K Auton trolli (on se, se on maksettu aivopesty apina joka nuita rustaa).


      • Anonyymi

        Meinasitko ajaa maastoajoa etuveto Pololla jossa korotettu jousitus. Varmaan ihan mahtifiilis tuollsisen ratissa, kuin ne Nissan Qasqai kuskit jotka luulee olevansa euroopan omistajia kun perse on puoli metriä korkeammalla 😄


      • Anonyymi

        Kateellisia näköjään riittää tällä palstalla. Hyvin te vedätte. Koirat haukkuu mutta volkswagen kulkee, näin se menee. Ja T-Crossihan on suorastaa edullinen.


      • Anonyymi

        Minulla on t cross sport, kyllä minä tykkään


    • Anonyymi

      " Ja T-Crossihan on suorastaa edullinen."

      No niinpä niin. Halvalla ei hyvää saa.....

      • Anonyymi

        Mistä näitä kateellisia oikein sikiää. Se ei ole normaalia. Hei. Se on SAIRAUS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä kateellisia oikein sikiää. Se ei ole normaalia. Hei. Se on SAIRAUS.

        Niin mitä kateellisia? Tuosta T-Crossistako? Älä nyt viitsi. Et usko tuohon kateuskorttiin itsekään.


    • Anonyymi

      surkeaa bulkkipaskaa tulossa ja idiootit tilanneet ennen koeajoa. no kohta saadaan lukea hauskoja kommenttejä öljynkulutuksesta ja porsivista dsg vaihteistoista, sähkövioista, turbovioista, takuu ei korvaa mitään vaan asiakkaat ovat koekaniineja. tätä nyt on jatkunut 20 vuotta eikä tyhmät vieläkään usko.

    • Anonyymi

      Siis ihan oikeesti...tuon dusterin näkösen volkkarin menit sitte hommaamaan..
      Hyi hele...ruma kikotin.

    • Anonyymi

      volkkarit ovat vain heikkolaatuisia, mahdollisimman halvalla tehtyjä kopioita toyotista. näinsevaanon. vw jäi kopioinnista kiinni 20 vuotta sitten, eipäs unohdeta tätä faktaa.

    • Anonyymi

      Niin sitä se kateus teettää. Sitä rupeaa kuvittelemaan asioita ja alkaa pitää niitä totena. Hei. Kateus on SAIRAUS.

    • Anonyymi

      Tällä palstalla kakenlaiset hörhöt ja keskenkasvuiset kertoilee satuja. T-Crossi on hieno auto ja uutena mallina se varsin nykyaikainen. Onnittelut tilanneille. Saatte varmasti hyvän auton.

      • Anonyymi

        Minä taas otan osaa, ja nauran paskaiset naurut päälle valintanne johdosta!

        RUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!


      • Anonyymi

        Tässä taas yksi hörhö oksensi suolipalstalle. Huh huh.


    • Anonyymi

      "T-Crossi on hieno auto ja uutena mallina se varsin nykyaikainen"

      Todellakin, kunhan tyytyy pelkkiin valokuviin. Itse en omaksi ostaisi edes 10 miljoonan lottovoitolla. Halvalla kun ei hyvää saa.

      • Anonyymi

        Sun pitää tyytyä haaveilemaan uudesta autosta koska sul ei oo rahhoo nääs. Katsele niitä kuvia ja jatka haaveilemista. Ruhahahahshshshshshsssssssss.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää tyytyä haaveilemaan uudesta autosta koska sul ei oo rahhoo nääs. Katsele niitä kuvia ja jatka haaveilemista. Ruhahahahshshshshshsssssssss.

        No katsos kun mulla on uusi auto VM-18, ja maksoi 40770€ varusteineen. Ei tarvitse haaveilla mistään T-crossista.
        Muahahahahahahshshshshshshshshshshsssssss.


      • Anonyymi

        Joo mullakin oli aikoinaan noita matchbox autoja. Pinnistä pinnista niin ehkä joskus saat rahat kasaan uuteen autoon. Tv. T-crossisti vm 19


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mullakin oli aikoinaan noita matchbox autoja. Pinnistä pinnista niin ehkä joskus saat rahat kasaan uuteen autoon. Tv. T-crossisti vm 19

        Otan osaa uuden dusterin ostamisen johdosta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mullakin oli aikoinaan noita matchbox autoja. Pinnistä pinnista niin ehkä joskus saat rahat kasaan uuteen autoon. Tv. T-crossisti vm 19

        Mulla on nykyään matchboxin T-cross, kuten sinullakin....


      • Anonyymi

        MIstä näitä hörhöjä sikiää. Kertokaa mulle. Heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No katsos kun mulla on uusi auto VM-18, ja maksoi 40770€ varusteineen. Ei tarvitse haaveilla mistään T-crossista.
        Muahahahahahahshshshshshshshshshshsssssss.

        "No katsos kun mulla on uusi auto VM-18"

        Mikä auto on VM-18?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No katsos kun mulla on uusi auto VM-18"

        Mikä auto on VM-18?

        Siinäpä sinulle mietittävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIstä näitä hörhöjä sikiää. Kertokaa mulle. Heti.

        😆😆😆😆 olisi minä ostanut popcornia olisi mukava syö niitä ja luukee näitä kommentteja 🙃🙃🙃😅😅😅🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      T-Cross on hienonnäköinen auto. On kyllä hyvä valinta ja kateellisia riittää.

    • Anonyymi

      Niin itselleni on kanssa tulossa t-cross. Pitkän harkinnan jälkeen pidin sitä hinta laatusuhteeltaan tämän hetken parhaana autona. Antaa kateellisten vikistä kun t-crossia kuljettaa. Kateellisuus ei ole normaalia. Eihän.

      • Anonyymi

        Miksi ollaan kateellisia kun olet dusterin näköisen volkkarin tilannut.
        Itselle myös tulossa uusi auto.tosin ei volkkari.


      • Anonyymi

        Dusterin nököinen?? Mistä näitä kateellisia sikiää. Eihän se ole normaalia. Ei ole.


      • Anonyymi

        No kato nyt sitä.onhan se.


      • Anonyymi

        Mistä teitä sikiää. Kertokaa minulle. Heti.


    • Anonyymi

      Kävinpä minäkin koeajamassa t-crossin. Auto on ulkomitoiltaan aika pieni mutta takana mahtui hyvin istumaan kun olin säätänyt etupenkin itselleni sopivaksi. Tsi moottori kuljettaa autoa tarpeen tullen rivakasti ja ohjaamon ergonomia on kunnossa. Mielestäni jätti hyvän vaikutelman.

    • Anonyymi

      Pöö. Auto on dusterin näköinen ja valmistusmaa ei herätä luottamusta. Autohan tehdään espanjassa, tiesitkös sitä.

    • Anonyymi

      On dusteri keulasta komeempi

      https://youtu.be/j6M4nFyf_0I

    • Anonyymi

      Hyvää joutuu odottaan eli auto tekee kauppansa kummallisen ilkämielisiä ihmisiä täällä

      • Anonyymi

        Ei tarvi odotella, K -Auton varastotnonbtäynnä näitä myymättömiä romuja, hyvästä en tiedä, eivät myy Ooppelia. Opel on todella laadukas auto. Ei mitään vikoja.


    • Anonyymi

      pari kuukautta on ajettu kesti kuuskuukauta kun sain hyvät kyytit saa

      • Anonyymi

        Nyt neljä viikkoa ajellu t-crossilla. reilu 3 kuukautta kesti diesel-automaatin tilaus. Mahtava peli. Vai että dusteria ja Ahvenistolla pilattuja jarruja.... Jatkakaa.


    • Anonyymi

      Ostin juuri T-rossin. Oli hyvä päätös!

      • Anonyymi

        Onnittelut siitä. Itse olen ajanut jo tuhansia km. semmosella.


    • Anonyymi

      Tännekin tulossa uunituore T-Cross, luovutus näillä näkymin huhtikuussa. :)

      • Anonyymi

        Onneksi olkoon. Hyvän auton hankit. Itse ajelen Pololla ja tyytyväinen olen ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon. Hyvän auton hankit. Itse ajelen Pololla ja tyytyväinen olen ollut.

        Juu. Saattaa mennä jopa tuhansia kilometrejä ilman ensimmäistä remonttia. Hyvä peli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Saattaa mennä jopa tuhansia kilometrejä ilman ensimmäistä remonttia. Hyvä peli!

        Terppa menee nyt vaan rapsuttamaan ruostetta Corollastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terppa menee nyt vaan rapsuttamaan ruostetta Corollastaan.

        Mene sinä puolestasi lisäämään vaan öljyä siihen pokswagenisi mosaan, jos siinä on enää jakopää kunnossa...


    • Anonyymi

      Hyvän valinnan teit. 😀😍

      Mieluummin turkoosi tai kuparin värinen VW Crossi Sport-varustelulla kuin maksimaalisen persoonaton, tylsänharmaa Varis tai Korolla pihaan ruostumaan.

    • Anonyymi

      Tilasin hiljattain t-crossin. Koeajon perusteella auto on miellyttävä ja varustelukin on hintaan suhteutettuna runsas (DSG Sport). Miten on aloittajan taival mennyt auton kanssa? Millaisia kokemuksia on?

      • Anonyymi

        Ei täällä enää nykyisin saa järkevää autokeskustelua aikaiseksi, kun Tojo-Trolli terrorisoi koko palstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä enää nykyisin saa järkevää autokeskustelua aikaiseksi, kun Tojo-Trolli terrorisoi koko palstaa.

        No voi voi sentään! Menikö nyt ne päiväunetkin pipariksi tuon takia siellä valtion maksamassa vuokrayksiössä siellä slummialueella?...


    • Anonyymi

      Koska Autonominen VW tulee

      Ei ikinä?

      Mahtavan VW konsernin Audi luovutti, autonomiseen autoiluun liittyvä tekniikka oli Audille aivan liian monimutkaista, kaistavahti kuulemma toimii, se tosin löytyy jo kaikkein halvimmista pikkuautoistakin...

      https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/audi-hylkasi-autonomisen-ruuhka-avustimen-ei-ennata-a8/

      Audi huhkutti vielä 2017, että sen huippumallit osaisi ajaa ihan itekseen ja kuskista tulisi pelkkä matkustaja, nyt nuo utopiat myönnetty utopiaksi, ei pystyneet kuin haaveilemaan

      VW lupailee edelleen autonomisia malleja, eiköhän sekin kohta koronan piikkiin laita tänkin ettei pysty :)
      https://www.volkswagen.fi/fi/lupaus-ja-kokemus/volkswagen-love/id-crozz-on-volkswagenin-id-sahkoautoperheen-uusi-jasen.html#

      2018 VW oikein uhosi
      https://www.volkswagenag.com/en/news/stories/2018/11/the-race-toward-autonomous-driving.html#

      Kysymys: miksei Audi kysy Volkkarilta apuja kun VW osaa ja kuuluvat samaan konserniin, ylpeyskö estää?


      Katsotaas tuleeko Accenturen robotti poistelee viestejä, niin, katsoin eilen pätkän mielenkiintoista Yle ulkolinjan dokkaria, tulee sunnuntaina uusintana, siinä kerrottiin netin putsaajista joita isot firmat tilaa mm. Accenturelta, top secret touhua, esim. rikoksista ei poliisille ilmoitella, facebook sivustoja vaan putsaillaan kiireen vilkkaan jos jotain törkeää sisältöä löytyy. Veikkaan, että nuo lähes orjatyötä tekevät robotti -ihmiset putsaavat myös tätä palstaa volkkarin tai K-auton toimeksiantona ja varsinainen työnantaja on Accenture. Olipa taas silmiä avaava dokkari, suosittelen Su TV1 klo 22.30 et pety.

      Noi robotit on siis todella epätoivoisia tyyppejä, tienaisivat siivoojana paremmin, mutta heistä on makeeta tehdä töitä päätteen ääressä niin tekevät vaikka ilmaiseksi, voivat sitten leuhkia olevansa töissä mahtavassa Accenture konsernissa, tosin järkyttävät salassapito sopparit laadittu, linnaa tulee jos paljastaa jotain :)

      Niin toi netin putsaaminen on siis ihan jees touhua, mutta sitä käytetään myös omien etujen ajamiseen ja sensurointiin, ei pelkästään törkeyksien ja laittomuuksien siivoamiseen ja se tekee touhusta erittäin kyseenalaista. Ei ole ihme että suomessakin viestejä siivoillaan urakalla jos jonkun firman toimintaa lähtee availemaan.

    • Anonyymi

      Viime kesänä sain T-Crossini ( DSG Sport ) ja nyt on 14tkm ajettu. Ilmeettömän hyvin on toiminut. Auto sopii meille hyvin tilojen puolesta ja onhan tuo muutenkin varsin mukava. Lyhyt ja ketterä auto on tosi kiva kaupungissa ja ahtailla parkkialueilla. Ei oikeastaan ole mitään erityistä moitittavaa! Aiemmasta autosta olen jäänyt kaipaamaan vain lämmitettävää tuulilasia.

    • Anonyymi

      Kyllä kannatti ostaa kesällä 2020 T-Cross automaatilla. Nyt siitä saisi vähän yli 30tkm ajettuna uutena maksamani hinnan, jos myisin. En kuitenkaan myy, sillä auto on hyvä ja on pelannut yli 2 vuotta hienosti täysin ilman mitään vikoja!

    • Anonyymi

      Miten on T-Crosseilla mennyt?

      Itselläni kohta 4 vuotta takana ja hienosti toiminut ilman mitään vikoja. Todella hyvä auto omaan käyttööni.

      Keskikulutus 1.0 85kW moottorilla vähän alle 6 l/100km, nopeusrajoitusten mukaisesti, mutta ennakoiden ajaen.

      Nopeus siis todellinen rajoitusnopeus, ei mittarin mukainen. Tosin motarilla oikealla kaistalla ajan joskus vain n. 110 km/h, jos ei ole kiirettä mihinkään.

      • Anonyymi

        Joo, noilla pikkuturboilla ilman turhia "hybridivermeitä"pääsee helposti alle virallisen WLTP kulutuksen, vaikka ajaisi ihan normaalisti.

        Toisin kuin esim. vihreiden tukemat lataushybridit, joilla kukaan ei pääse lähellekään WLTP lukemia ja autotyypin keskimääräinen kulutus on sellainen 300-400% huijaus!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe