Säädön yhden tytön kanssa ja kun voimme kerralla nähtiin hän sanoi että "pitäisi nähdä enemmän" mutta sitten olen kysynyt häntä ulos mutta hänellä on ollut kiireitä jotka ymmärrän kun hän sanoi kaikki esim. Koulu mutta nyt hän ei enää oikein vastaa snäppeihin, ennen kyllä vastasi paljon ahkerammin ja hän on kyllä tosi aktiivinen. Kysyin kun häneltä että "kiinnostaako sinua enää" ja hän vastasi myöntävästi mutta silti asia on koko ajan mielessä kun tuntuu että hän vältteleisi minua vai olenko varasijalla vai leikkiikö hän vain. Nyt haluaisin että kerrotte teidän ajatuksia, kokemuksia tai mitä minun pitäisi tehdä. Kiitos
Mitä teen tytön kanssa
4
52
Vastaukset
- Anonyymi
Tee rieskaa ja naurishauvikkaita. Niiden kanssa maistuuvat, kirnuvoi. valkosipulismetana, katkaravut, sitruunaviipaleet, parman kuivakinkku, aurajuusto, tilli, oregano ja kotikalja. Jälkiruuaksi minttuteetä ja salami-paprika-cihreä chili-täytteisiä voisarvia. Perään vielä uplaekspresso banana split, sacherleivos sekä 10 senttilitran naukku rommia vuodelta 1674.
Hui, tulikipahan se nälkä. Täytyy käydä kaupassa - Anonyymi
Kysyppä tältä tytöltä näin: onks sul joku syy miks et vastaa mun viesteihin ja mielellään voisin kuulla ihan rehellisen mielipiteesi. En mä sulle kostoa tai vihaa kanna, vaik et tykkäiskää must. Haluun vaa tietää totuuden...
- Anonyymi
älä ole sille liian selvä tapaus, vaan välttele sinäkin sitä.
jos sitä kiinnostaa oikeesti, niin se ottaa suhun yhteyttä, mutta jos se ottaa yhteyttä niin älä säkään vastaa sille heti... liian selvät tapaukset eivät vaan toimi.... - Anonyymi
Todennäköisesti hän yrittää vaan olla mukava, eikä uskalla päin naamaa sanoa, ettei kiinnosta. Kannattaa jättää rauhaan, koska jos häntä oikeasti kiinnostaa sinun seurasi, hän hakeutuu sen piiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915