Mitä teen tytön kanssa

Anonyymi

Säädön yhden tytön kanssa ja kun voimme kerralla nähtiin hän sanoi että "pitäisi nähdä enemmän" mutta sitten olen kysynyt häntä ulos mutta hänellä on ollut kiireitä jotka ymmärrän kun hän sanoi kaikki esim. Koulu mutta nyt hän ei enää oikein vastaa snäppeihin, ennen kyllä vastasi paljon ahkerammin ja hän on kyllä tosi aktiivinen. Kysyin kun häneltä että "kiinnostaako sinua enää" ja hän vastasi myöntävästi mutta silti asia on koko ajan mielessä kun tuntuu että hän vältteleisi minua vai olenko varasijalla vai leikkiikö hän vain. Nyt haluaisin että kerrotte teidän ajatuksia, kokemuksia tai mitä minun pitäisi tehdä. Kiitos

4

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee rieskaa ja naurishauvikkaita. Niiden kanssa maistuuvat, kirnuvoi. valkosipulismetana, katkaravut, sitruunaviipaleet, parman kuivakinkku, aurajuusto, tilli, oregano ja kotikalja. Jälkiruuaksi minttuteetä ja salami-paprika-cihreä chili-täytteisiä voisarvia. Perään vielä uplaekspresso banana split, sacherleivos sekä 10 senttilitran naukku rommia vuodelta 1674.
      Hui, tulikipahan se nälkä. Täytyy käydä kaupassa

• Anonyymi

Kysyppä tältä tytöltä näin: onks sul joku syy miks et vastaa mun viesteihin ja mielellään voisin kuulla ihan rehellisen mielipiteesi. En mä sulle kostoa tai vihaa kanna, vaik et tykkäiskää must. Haluun vaa tietää totuuden...

• Anonyymi

älä ole sille liian selvä tapaus, vaan välttele sinäkin sitä.
      jos sitä kiinnostaa oikeesti, niin se ottaa suhun yhteyttä, mutta jos se ottaa yhteyttä niin älä säkään vastaa sille heti... liian selvät tapaukset eivät vaan toimi....

• Anonyymi

Todennäköisesti hän yrittää vaan olla mukava, eikä uskalla päin naamaa sanoa, ettei kiinnosta. Kannattaa jättää rauhaan, koska jos häntä oikeasti kiinnostaa sinun seurasi, hän hakeutuu sen piiriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe