Bi-miehelle vertaistukea

Anonyymi

Hei kaikille,

Täällä kirjoittelee 32-vuotias mies kriisissä. Olen havahtunut vasta myöhäisellä iällä tosiasiaan, että olen biseksuaali. Tai ehkä enemmänkin kyse on siitä, että vasta nyt tämän myönnän itselleni olevan totta. Tämän myötä koko oma identiteetti on enemmän tai vähemmän uudessa tarkastelussa.

Etsin bi-ja gay-miehiä joiden kanssa voisi jutella asioista ja vertailla kokemuksia sekä tuntoja. Kenties jos juttu etenee hyvin, voisi yhdessä syntyä myös uusia kokemuksia ihan myös face-to-face.

Olen hyvin visusti kaapissa ja tulen todennäköisesti aina olemaan. Suuntautumisestani tietää vain muutama ihminen, mukaan lukien tyttöystäväni. Etsinkin ennenkaikkea turvallista ja tervettä seuraa.

Olen mielestäni itse myös luotettava ja kaikin puolin tervehenkinen ihminen. Olen huumorintajuinen ja avarakatseinen. Harrastan mm. videopelejä ja musiikkia.

3

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olin jo 35v kun myönsin itselleni olevani bi. Olihan se hirveä shokki kun tajusit tai hyväksyit että pidät miehistä. Ennen tota mä rupesin pukeutumaan naisten vaatteisiin ja vähän kokeilin meikkejäkin. Ehkä toi murti mulla mielen lukot ja maailmankatsomus avartui niin että hyväksyin olevani bisse. Mutta varmaan olet jo todennut että elämäsi ei suistunut raiteiltaa vaikka pidätkin miehistäkin. Olen kaapissa eikä bisseydestäni tiedä kukaan. Musta tosin tuntuu että mulla seuraava askel voi olla ymmärtää olevansa homo. No sittenpähän olen eheytynyt. Ei se mulla mikään mörkö enää ole ja jos pysyn bissenä niin hyvä sekin.

    • Anonyymi

      Mua haluttaisi olla miehen kanssa ja eihän sitä tiedä jos vaikka kokeilisi miltä tuntuu seurustella. Tahdon kuitenkin tuo mies olisi vapaa eikä häntäkään haittaisi jos kehittyisi miesten välistä kipinääkin.

    • Moikka!

      Kiva lukea kirjoituksiasi. Kyllä täällä voidaan vertaistukea antaa.

      Itse uskalsin kokeilla vasta 35-vuotiaana, kun olin jo naimisissa (naisen kanssa); vaikka tulin tietoiseksi jo 23-vuotiaana, että pidän miehistäkin.

      Oli kyllä aikamoinen moraalitaistelu itseni kanssa. Uskalsin lopuksi kokeilla (toisen ukkomiehen kanssa) ja oli tosi vapauttava ja iloinen tunne. Tiesin heti, että tämä olen minä! En ole koskaan kadonnut sitä.
      Nykyään vaimo tietää että olen bi.

      Kiva että sulla muutama kaveri tietää, ja nimenomaan tyttöystävä.

      Sanoisin, ettei se ole suhteestasi tyttöystäväsi kanssa mitään pois, jos toteutat bi-puolesi toisen miehen kanssa. Se voi jopa tehdä sinusta onnellisempi ja harmonisempi. Tämä on tietysti kaikille ainutlaatuinen asia eikä voin mennä sanomaan että kaikille toimii näin. Mutta itselle ja moni muulle se on toiminut juuri näin. Hyvä tosiaan kun olet pystynyt kertomaan tyttöystävälle, se on arvokasta ja harvalla on ehkä mahdollisuus siihen.

      Ota yhteyttä vaan jos haluat keskustella lisää ja vertailla kokemuksia vertaistuen hengessä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe