Nyt alkaa
Viekää minut kotiseudun multiin
10:00 - 10:30
Kertomus siitä, kuinka itsepäiset suomalaiset toivat kaatuneensa kotiin haudattavaksi. Suomi oli toisessa maailmansodassa ainoa maa, joka hautasi sodan uhrit kotiseudulle. Tuotanto Mikko Määttälä. (U)
Rintamalottau
10:30 - 11:00
Ilmajokelainen sosiaalineuvos Sipi Tilus liittyi lottiin heti kun ikä sen salli. Lotan tie vei myös rintamalle. Uusinta vuodelta 2007.(U)
Viekää minut kotiseudun multiin
3
65
Vastaukset
Tuli katsottua tuo ensimmäinen. Oli todella mielenkiintoinen ohjelma.
Kylläpä tuli taas mieleen se, että onneksi saa nyt elää turvallisessa maassa.- Anonyymi
Samoin koen aina tähän asiaan keskittyessäni.
Jo Virossa tai Neuvostoliitossa käynnit saivat aikoinaan kauhistumaan, kun ajattelin mistä nuo sotainvaliidimme ja rintamilla henkensä uhranneet suomalaiset (silloin nuoret) isänmaamme ja meidät pelastivat. Anonyymi kirjoitti:
Samoin koen aina tähän asiaan keskittyessäni.
Jo Virossa tai Neuvostoliitossa käynnit saivat aikoinaan kauhistumaan, kun ajattelin mistä nuo sotainvaliidimme ja rintamilla henkensä uhranneet suomalaiset (silloin nuoret) isänmaamme ja meidät pelastivat.Saa olla itse kiitollinen, ettei omat jälkeläiset tarvi laittaa sotaan. Ihan hirveä jo ajatuksenakin :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat341526Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69114541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471117- 1051048
Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli43977Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41914- 68835
- 45834
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117825Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56809