Kannattaako harkita ko. firmaa?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti, pelkkä nimikin jo viittaa siihen, että on ylivoimainen laadultaan.
- Anonyymi
Firma on hyvä, kyttäsin naapurin kattoremppaa ja jututin remppamiehiä, olivat muuten virolaisia. Huippuammattilaisia, ja naapuri sai juuri sellaisen katon minkä halusi. Hinta oli mielestäni selkeästi edullisempi kuin useimmilla palveluitaan tyrkyttävillä pikkufirmoilla.
Kattofirmojen tarjouksista kannattaa tehdä oma selvitys: Laske peltien hinta hinnastoista, ne ovat ostettuina alle kympin neliö, ostin juuri mökilleni pellit Janlalta. Tuuletusputkien ja läpivientien hinnoissa on aina ilmaa. Piipun pellitys voi maksaa tonnin, jos se on harjalla, peltiseppä kun on taiteilija. Puutavara pellin alle maksaa 60 senttiä/jm. eli noin 250 eeroa per talo .Täysikanttinen reunalaudoitus maaleineen 150 eeroa. Aluskate tavalliseen taloon noin 50 euroa. Reunapellitykset, rännit ja syöksyt 1500 eeroa. Ja tuon hoitaa kaksi miestä viikossa = 40 tuntia x 40 eeroax2= ALV = alle 5000 €.
Laske itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2721091Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "233876- 98831
- 87744
- 69732
- 103636
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429