taas varkaita liikkeelä

Anonyymi

Taas sysmässä varkaat liikkeellä taitaa olla sama kopla asialla jotka tekevät kolttosia ympäri sysmää myös koululla kannattaisko vanhempien viimeinkin herätä ja kysyä mitä jälkikasvu puuhaa ?

36

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nenä niskaan luuvitosella, kyllä se siitä sitten.

      • Anonyymi

        Ei auta mennä lyömään saa saman kuin ihmisestä ja syytteen pahoin pitelystä ja linnaa putkaa ja vankeutta näillehän pitää avata ovi ja sanoa olkaa hyvä valitkaa hyllystä !


    • Anonyymi

      Taas johdettu harhaan ei särkilahdentiellä ole kirppistä olisi kysymys uotintiestä vai onko annettu väärä osoite tietoisesti !

      • Anonyymi

        Luhangantie 1058, Särkilahti, entinen kyläkauppa


      • Anonyymi

        Oli Uusi Mahdollisuus Ry


    • Anonyymi

      Ne on taas nää yh äitien kurittomat kullan nuput olleet asialla ei pitäis hankkia lapsia jos ei osaa huolehtia myös niistä lapset ei ole mitään leluja !

    • Anonyymi

      Täytyy ihmetellä tota sun yh äitien haukkumista ja syyttelyä mutta jos siitä hyvän mielen saat. Eihän ne muiden kullannuput mitään. Ja tiedoksi sulle että itse en yh äiti ole. Olen sitä paitsi mies joka ei turhia syyttele kun mistään ei mitään tiedä, turha arvuutella ja syytellä ketään. Tuskin sinulla fakta tietoa on mistään. Mee ittees. Kyllä täällä Sysmässä puheet pyörii ja puhutaa mitä sattuu. Elävistäkin puhutaa että on kuolleita. Uskokaa vaan mitä kuulee niin nehän on aina totta. Kannattaa miettiä aina ennenkuin suunsa avaa

      • Anonyymi

        En ole väitänytkään ettei fiksujen perheide jälkikasvu kolttosia tee eiköhän siellä koulunkin sotkijoissa ollut niitä mukana !


    • Anonyymi

      Kyllä nämä on yh äitien kullannuppuja satun nimittäin osan tuntemaan aina jos jossain jotain tapahtuu niin aina on mukana samat naamat niin auton poltamisissa ja muissa kolttosissa !

    • Anonyymi

      Täytyy ihmetellä tota tyhmyyttä murtautua nyt kirppikselle ja jäädä vielä kiinni ei muutako turpiin vaan onnea ei voi muuta sanoa vai tuliko vilu !

      • Anonyymi

        Tervetuloa antamaan. Tavataanko torilla vai uskallatko sittenkää tulla antamaan turpiin?


      • Anonyymi

        En itse asu paikkakunnalla mutta kyllä joku löytyy siihenkin hommaan että ootappa vaan torilla tapaatte jossain vaiheessa tarkkaa aikaa en voi sanoa !


      • Anonyymi

        Minä odotan erittäin innolla.


    • Anonyymi

      Ja taas täällä puututaan asioihin mitkä ei kuulu todennäköisesti kenellekkään teistä. Asiat on hoidettu jo joten voitte mennä juoruilemaan muualle.

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin nimet julki niin tiedetään ketä ovat ettei tarvi aina arvuutella muuten taidat olla yksi heistä kun torille pyytelet että käydäänpä nappaamassa kuva !

      • Anonyymi

        Tule ihmeessä nappaamaan kuva. Odotan tätäkin innolla. Poliisit ja kaikki kenelle asia kuuluu kyllä tietää kaikki jotka mukana ollu. Jos ette ole poliisi nii vittuako teille kuuluu yksikään asia mitä tässä kylässä tapahtuu.


      • Anonyymi

        Sysmän torilla on kamera joka kuvaa mitä siellä taphtuu että tiedoksi että antaa kumin palaa nähdään kyllä ketkä siellä sitä polttaa!


    • Anonyymi

      No lakkaa arvuuttelemasta. Ei se pakollista oo. Kyllä oot utelias. Kaikkiko pitää saada tietää. Ei taida olla omaa elämää. Mua ei vois edes noin paljon toisten asiat kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Pitäis tietää kelle laskun lähettää vai sossuunko !

    • Anonyymi

      Olisko se pitkäsilta romuautojen piilopaikka joilla yöllä ajetaan sysmän raitilla ?

      • Anonyymi

        Ei muutaku sinne kattomaa. Et sieltä taida mitään löytää.


      • Anonyymi

        Kyllä katotaan ja muutkin nurkat !


      • Anonyymi

        Mikä vittu siinä on että pitää nimettömänä täällä huudella. Sano nimes nii voidaa yhessä käydä kattomassa monta autoa on pitkässäsillassa joilla kylällä riehutaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katotaan ja muutkin nurkat !

        Terve tuloa soita ennenkuin tulet nii tiedän olla paikalla esittelyä varten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä katotaan ja muutkin nurkat !

        Oikeastaa ilman lupaani sinulla ei ole tontille oikein mitään asiaa varsinkaan johonkin nurkkien katseluun.


      • Anonyymi

        Vittu on idioottia väkeä! Kaikki autot jolla ajetaan kylällä rallia löytyy ihan taajaman merkkien sisäpuolelta!


      • Anonyymi

        Kyllähän jokaisen täyspäisen pitää ymmärtää ettei kylänraitti ja kauppojen parkkipaikat ole mitään rallipolkuja samoin kuin tori ihan älytöntä revittämistä tori täys mustia renkaan jälkiä ei ole kaunista katseltavaa ihme että muutaman satasen autonromut kestää vai isäkö maksaa renkaat ja bensan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu on idioottia väkeä! Kaikki autot jolla ajetaan kylällä rallia löytyy ihan taajaman merkkien sisäpuolelta!

        Kyllä ne idiootit istuu siellä penkin ja ratin välissä sieltä se tyhmyys näkyy !


      • Anonyymi

        Onks Sysmäs muka ollu muita kun idioottei.


    • Anonyymi

      Laittakaa torille kamera myös ester-kodin puoleiselle reunalle on parempi näkymä torille ?

    • Anonyymi

      Kyllä niitä auton romuja näkyy särkilahden suunnalla liikkuvan tavallista enemmän kaikki ei edes tieliikenne kelpoisia rekisteritietojen mukaan kuitenkin liikenteessä !

      • Anonyymi

        Menkää vanhan s marketin parkkipaikalle revittelemään siellä on tilaa on asfalttia ja soraa älkää sotkeko hyvien ihmisten toria !


      • Anonyymi

        Niin ja siinä olis vieressä nesteen motor home missä voisi pitää korjaus ja huolto taukoja ja verrata hevosvoimia kanen peto paremmin repii asfalttia !


    • Anonyymi

      Kyllä pitää ymmärtää minkä minä olen ostanut itselleni se on silloin minun mutta jos sinä varastat sen niin se ei ole silloin sinun vaan on edelleen minun ja jos ei ole itsellä varaa hankkia mitä mieli tekee niin silloin pitää olla ilman näin se menee !

    • Anonyymi

      Ensiyönä taas hurmellus jatkuu töhritään seiniä ja muutenkin tehdään pahojaan kun isän ja äidin kullannuput aloittaa kesäloman kannattais vanhempien vähän katsoa perään missä sitä aikaa oikein vietetään ja sunnuntaiaamuna ne jäljet taas näkyy ja siivottavaa on ennen sanottiin että ei lapselle väkevää pitää paikkansa vielläkin !

    • Anonyymi

      Räkänokat rellestää luulevat olevasa koviakin jätkiä parempi jos isä ja äiti hakisivat kotiin tai virkavalta tuo kotiin tai sossun tantta !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe