Mä en päässyt tunnilla vessaan

Anonyymi

Mua jäi häiritsemään mitä perjantaina kävi koulussa. Eli mulla oli siis vatsa vähän sekaisin ja sitten äidinkielen tunnilla mulle iski aivan järkyttävä kakkahätä. Tuntia oli vielä jäljellä 25 minuuttia enkä pystyisi pidättämään ripulia niin kauaa. Viittasin pääsyä veskiin mutta ope ei päästänyt mua. Pidätin pää punaisena ettei tulisi housuun ja opettaja varmasti näki etten huijannut mutta halusi näköjään vain tehdä kiusaa. Viittasin varmaan kolme kertaa mutta minua ei päästetty. Kun tunti loppui, juoksin vessoille mutta ne oli varattu. Hytkyin siinä vessoilla hetken ja sitten se tapahtui. Hirveällä paineella tuli paskaa housuihini. Lähdin itkien kotiin. En ymmärrä että miksi ei voi päästää vessaan kun siltä tuntuu.

3

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"miksi ei voi päästää vessaan kun siltä tuntuu."

Miksi et vaan lähde vessaan jos siltä tuntuu.... järki käteen !

• Jahas kakkahätäprovoilija iski taas. Eihän edellisestä ehtinytkään kulua kovin kauaa.

• olisit vaa näyttäny keskaa opettajalle ja juossu lightspeedil vessaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      37
      3393
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2467
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      143
      1907
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1561
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      40
      1339
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      265
      1208
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      224
      1156
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      68
      1112
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      80
      1103
    10. 84
      1055
    Aihe