Mua jäi häiritsemään mitä perjantaina kävi koulussa. Eli mulla oli siis vatsa vähän sekaisin ja sitten äidinkielen tunnilla mulle iski aivan järkyttävä kakkahätä. Tuntia oli vielä jäljellä 25 minuuttia enkä pystyisi pidättämään ripulia niin kauaa. Viittasin pääsyä veskiin mutta ope ei päästänyt mua. Pidätin pää punaisena ettei tulisi housuun ja opettaja varmasti näki etten huijannut mutta halusi näköjään vain tehdä kiusaa. Viittasin varmaan kolme kertaa mutta minua ei päästetty. Kun tunti loppui, juoksin vessoille mutta ne oli varattu. Hytkyin siinä vessoilla hetken ja sitten se tapahtui. Hirveällä paineella tuli paskaa housuihini. Lähdin itkien kotiin. En ymmärrä että miksi ei voi päästää vessaan kun siltä tuntuu.
Mä en päässyt tunnilla vessaan
Anonyymi
3
129
Vastaukset
- Anonyymi
"miksi ei voi päästää vessaan kun siltä tuntuu."
Miksi et vaan lähde vessaan jos siltä tuntuu.... järki käteen ! Jahas kakkahätäprovoilija iski taas. Eihän edellisestä ehtinytkään kulua kovin kauaa.
olisit vaa näyttäny keskaa opettajalle ja juossu lightspeedil vessaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site665973Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers784835Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto514405SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574172SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502493Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352399Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost32340Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi832219Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452119