Mä en päässyt tunnilla vessaan

Anonyymi

Mua jäi häiritsemään mitä perjantaina kävi koulussa. Eli mulla oli siis vatsa vähän sekaisin ja sitten äidinkielen tunnilla mulle iski aivan järkyttävä kakkahätä. Tuntia oli vielä jäljellä 25 minuuttia enkä pystyisi pidättämään ripulia niin kauaa. Viittasin pääsyä veskiin mutta ope ei päästänyt mua. Pidätin pää punaisena ettei tulisi housuun ja opettaja varmasti näki etten huijannut mutta halusi näköjään vain tehdä kiusaa. Viittasin varmaan kolme kertaa mutta minua ei päästetty. Kun tunti loppui, juoksin vessoille mutta ne oli varattu. Hytkyin siinä vessoilla hetken ja sitten se tapahtui. Hirveällä paineella tuli paskaa housuihini. Lähdin itkien kotiin. En ymmärrä että miksi ei voi päästää vessaan kun siltä tuntuu.

3

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"miksi ei voi päästää vessaan kun siltä tuntuu."

Miksi et vaan lähde vessaan jos siltä tuntuu.... järki käteen !

• Jahas kakkahätäprovoilija iski taas. Eihän edellisestä ehtinytkään kulua kovin kauaa.

• olisit vaa näyttäny keskaa opettajalle ja juossu lightspeedil vessaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5313
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2751
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      35
      2163
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      39
      2045
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2006
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      9
      1358
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1270
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe