Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

POSTNORD palvelut

Anonyymi

Terve

Onko kenellekään käynyt samankaltainen tilanne?

Tilataan tavaraa netti sivun kautta ja tavarat lähetetään postnord palvelujen kautta.
Postnord kuljettaja soittaa arkipäivinä työn aikana kun on rappu käytävän ovella
"anna koodi olen alhaalla"
Ja kun soittaa asiakaspalveluun ja kysyy miksi teillä on moinen käytäntö niin vastaus on
"kuljettajamme soittaa kun ehtii matkan aikana"

En tilaa enää mistään sivusta mikä kuljettaa postnordin kautta.

14

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse ja pari kaveriani myöskin tilannut Virosta tavaraa. Sieltä tavara lähtee n. kolmen päivän sisään liikkeelle Suomea kohti. Mutta joka ikinen kerta postnordiin pysähtyy tavaran kulku. Tai kunnon sekoilu alkaa. Ekalla kertaa jakaja oli käynyt työpaikkani pihassa, mutta kun en voinut vastata heidän soittoon, niin lähtivät pois. Ei olisi tarvinnut kuin nousta autosta ja ottaa muutama askel ja avata ovi. Mutta sehän ei tietenkään käynyt. Toisella kertaa oltiin mun kotioven takana soittamassa, vaikka olin vartavasten ilmoittanut jakelupaikaksi työpaikkani. Jä tänään odotan ilmoitusta saapumisesta Sellon postiin. Tilasin sen sinne, kun ajattelin tilanten helpottavan heitä ja minua. Näen seurannasta, että tavara on tullut heidän varastoon jo torstai aamuyöllä klo 1:32. Mutta tänään se on kiikutettu Kampin matkahuoltoon. Ja sillä tiellä se on vieläkin. Kaverini tilasi samaan Espoolaiseen työpaikkaan tavaransa, mutta Postnord in kuski soitti n. viikon kuluttua Karkkilasta ja sanoi olevansa oven takana, mutta kukaan ei ole kotona. Puhelun aikana kuski huomasi, että "ai niin tämähän pitääkin tuoda Espooseen". Myös kolmanella henkilöllä on vain huonoa sanottavaa. k.o. toimijasta. Jokainen meistä on reklamoinut tästä, mutta ylimielinen asenne ei anna mahdollisuutta asialliseen keskusteluun. Heidän mielestään asiakkaan tulee olla aina tavoitettavissa kun he soittavat. Tilanne on niin kestämätön, että olen ottanut yhteyttä tavarantoimittajaan ja pyytänyt heitä tutkimaan jotain toista mahdollisuutta tavaran jakeluun.
      Tee omat johtopäätöksesi.

    • Anonyymi

      Miksi kirjoitatte keskustelufoorumiin joka on kuljetusalan ammattilaisten oma keskustelupalsta.
      Täältä ei löydy vastausta aiheisiin jotka eivät ole kuljetusalan omia ongelmia.Jos kuljettajalla on paketit kyydissä ja ne pitää jakaa ajallansa . Rahtikirjoista löytyy puhelinnumero johon pitää soittaa niin hän siihen ihan asiallisesti soittaa kuten on käsketty. Hän noudattaa vain niitä ohjeita mitä hänelle on huolintatoimistosta annettu. Siksi on turhaa syyttää sitä ihmistä joka tekee sen jakelutyön jos hänelle ei ole annettu selkeitä ohjeita. Syyllinen on se nettikauppayhtiö joka lupaa maat ja mannut ,mutta mikään ei pidä paikkaansa. Kuski on vain se nöyrä orja jolle annetaan turpaan joka paikassa.

      • Anonyymi

        Voisitko lukea uudelleen edellisen viestin. Vika on nimenomaan myös kuljettajassa, joka ei lue ohjeita loppuun asti.


      • Anonyymi

        Hönöjä taas palkattu pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko lukea uudelleen edellisen viestin. Vika on nimenomaan myös kuljettajassa, joka ei lue ohjeita loppuun asti.

        Tähän auttaa sellainen asia,että kirjoitat ohjeet englanniksi ja ranskaksi. Mitä minä olen nähnyt PostNordin kuljettajia liikenteessä niin he ovat pääsääntöisesti afrikkalaistaustaisia henkilöitä.
        Koska en ole rasisti niin ymmärrän ,ettei minkäänlainen provosoiva kirjoittaminen ole asiallista ja sitä ei hyväksytä yhteiskunnassamme nykyään siinä on 0 % toleranssi. Suomalaisia perusmiehiä ja naisia ei pakettijakelu kiinnosta niin on hyvä,että edes joku suostuu jakemaan ne vaikka sitten väärin,mutta kuitenkin.Jos toimitusohjeet on kyseisillä kielillä niin varmasti tulee perille.
        Suomi on osa kansainvälistyvää eurooppaa ja pakko samaistua Saksalais-englantilais-rasnkalaiseen kulttuuriin ja yhteiskuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän auttaa sellainen asia,että kirjoitat ohjeet englanniksi ja ranskaksi. Mitä minä olen nähnyt PostNordin kuljettajia liikenteessä niin he ovat pääsääntöisesti afrikkalaistaustaisia henkilöitä.
        Koska en ole rasisti niin ymmärrän ,ettei minkäänlainen provosoiva kirjoittaminen ole asiallista ja sitä ei hyväksytä yhteiskunnassamme nykyään siinä on 0 % toleranssi. Suomalaisia perusmiehiä ja naisia ei pakettijakelu kiinnosta niin on hyvä,että edes joku suostuu jakemaan ne vaikka sitten väärin,mutta kuitenkin.Jos toimitusohjeet on kyseisillä kielillä niin varmasti tulee perille.
        Suomi on osa kansainvälistyvää eurooppaa ja pakko samaistua Saksalais-englantilais-rasnkalaiseen kulttuuriin ja yhteiskuntaan.

        Hyvin kirjoitettu ja sanat harkiten laitettu peräjälkeen kuten suomenlainsäädäntö nykyisin määrää 0 % toleranssi kun kyseessä on ulkomaalaistaustainen ihminen tässä tapauksessa kuljettaja jolla ei välttämättä ole hyvää suomenkielen taitoa ja ei ymmärrä lukemaansa tai ainakin käsittää väärin asiat. Meillä pitää olla ymmärrystä tässä tässä monikulttuurisessa yhteiskunnassa siihen ajatukseen ettei kaikki puhu suomea vaikka ovat suomessa töissä. Meidän oma opinpolku ala-asteelta lukioon tähtää jo nyt tänä vuonna siihen ,että ensimmäinen vieraskieli eli monilla englanti,saksa ,ranska ja itä-suomessa venäjä tulee oppiaineeksi jo ensimmäisellä luokalla koulussa.Pikku hiljaa koko Suomi puhuu kansainvälisiä kieliä ja koko suomenkielen asema on 30 vuoden kuluttua samaa luokkaa kuin saamenkieli eli se painottuu lähinnä kulttuuriin ja sen vaalimiseen. Jo nyt monet lapset puhuvat englantia keskenään vapaa-ajalla vaikka ovat ihan putipuhtaita suomalaisia pellavapäitä.- Näin maailma muuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko lukea uudelleen edellisen viestin. Vika on nimenomaan myös kuljettajassa, joka ei lue ohjeita loppuun asti.

        En voi muuta sanoa,mutta kun itse olen tilannut netin kautta tavaraa niin minulle on tarjottu toimitukseen monia vaihtoehtoja. mm Posti,Matkahuolto ja Matkahuolto on ollut monesti edullisin. Tavarat tulevat jopa etuajassa lähi R-kioskiin ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Kaikki on sujunut kuin Trömsössä. Joten iso kiitos matkahuollolle. Olen kiinnittänyt kyllä huomion ,että tuolla liikenteessä PostNordin autoja ajaa tällaisia tummia miehiä ja on menopelit olleet aika lommoisia jopa ihan uuden karheat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hönöjä taas palkattu pää on sekaisin kuin Haminan kaupunki!

        No nyt sitten paljastui trolli taas. Ei kukaan tilaa alushousuja netistä ja pyydä toimittamaan niitä työpaikalle kodin sijaan. Eli pääasia oli mollata Postnordia kunhan saa haukkua. Ymmärrän yskän.
        Moni on moittinut kyseistä yritystä. Jokainen kuljetusalan ammattilainen myös ymmärtää sen seikan ,että arkiaamuna 21.5 klo 7.34 ei kukaan nainen kirjoita kuljetusalan foorumille vihaista palautetta epäonnistuneesta toimituksesta. Meistä jokainen raudankova kuljetusalan ammattilainen joka painaa pitkää päivää tietää ,että kyseessä on pesunkova nenää kaivava nöösipoika jolla ei ole muutakaan tekemistä postinkeikalla niin pakko on jotain potaskaa kirjoittaa suoli 24 keskustelufoorumille ajankuluksi. v


      • Anonyymi

        Niin pesunkova rahtari tekee töitä apinanraivolla arkena 7.34 silloin ei ole aikaa löpistä keskustelufoorumilla turhista asioista.Se on se koko työpäivän tärkein hetki.


    • Anonyymi

      Silloin kun POSTNORD aloitti niin uhottiin,että firma kaataa koko Suomen Postin mennentullen paremmalla ja nopeammalla palvelulla.

    • Anonyymi

      Paska pulju..

    • Anonyymi

      En ihmettele toimitusten epäonnistumista, vaan sitä, että edes joku osa löytää perille. Osa tavarasta seilaa terminaalien väliä viikkoja. Kuski saa muistaakseni noin pari euroa toimitetusta paketista, joten kovin kauaa ei ole aikaa etsiä.

      • Anonyymi

        Eli ihan samaa jojoilua kuin Wolt marketin toimitukset kotiosoitteisiin. Sielläkin palkka on paketilta kuskille noin 2 eur. Ja he ovat itsenäisiä kuljetusyrittäjiä sentään. Kuskeilla pallo täysin hukassa menopelinä ikivanha Toyota yaris,polkupyörä tai potkulauta. Eli yes Amerikan meiningillä myös Suomessa vuonna 2023. Tällaista ilmeisesti suomen kansa on"aina halunnut"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan samaa jojoilua kuin Wolt marketin toimitukset kotiosoitteisiin. Sielläkin palkka on paketilta kuskille noin 2 eur. Ja he ovat itsenäisiä kuljetusyrittäjiä sentään. Kuskeilla pallo täysin hukassa menopelinä ikivanha Toyota yaris,polkupyörä tai potkulauta. Eli yes Amerikan meiningillä myös Suomessa vuonna 2023. Tällaista ilmeisesti suomen kansa on"aina halunnut"

        Eli luodaan tällainen amerikkalainen kulttuuri jossa ollaan me veromaksajat ja sitten tällainen uusi kansanosa joka elää aivan eri palkkaluokassa "yrittäjinä" Tällaista amerikan meininkiä koko suomen kansa on aina niin halunnut. Sitä saa mitä tilaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe