Ensimmäiset talkoot

Anonyymi

Olimme päässeet syystalkoisiin. Tehtävät oli hoidettu ja sauna lämmitetty. Olisi löylyjen ja uimisen aika. Ilta oli ehtinyt jo alkuyöksi ja aikuiset rupesivat olemaan humalassa. Pihalla oli syksyisen hämärää mutta kesäisen lämmintä. Sähköjä ei vielä oltu kytketty. Saunassa oli oikeasti pimeää. Vain oven aukaisu toi hetkeksi valoa. Jäin rappusten yläpäähän räpyttelemään silmiäni nähdäkseni vapaan paikan istua.
Humalaisen miehen ääni pyysi poikaa peremmälle. Se ei tiennyt minun nimeä. Pariskunta istui lauteiden perällä. Siellä missä oli mahdollista käydä selälleen. Ovi kävi. Valon säie leikkasi pimeyttä. Naisen valkeat rinnat loistivat silmänräpäyksen ajan majakkana. Astuin askeleen peremmälle. Tartuin naisen ojennettuun käteen. Puristus oli tiukka ja vaativa.
Hetkittäiset valon häivähdykset valaisivat rappusia lauteille. Täällä perällä pimeys tuntui pysyvältä. Otin varmoja askelin naisen ohjatessa. Perillä käännyin ympäri istuakseni pariskunnan väliin. Miehen sormet tarttuivat lanteisiini. Istu vaikka tähän, kuulin kuiskauksen. Koko kehoni paino olin täysin miehen käsissä. Kosketus oli yllätys. Odotin reidet polville tai jotain. En öljyistä kiilaa pakaroiden väliin.
Haukoin henkeä kalun upotessa peppuuni. Kosketus yllätti minut täysin. Oma painoni sai peppuni avautumaan miehelle. Vielä miehen käsien ohjatessa minut syliinsä ajattelin istumista reisien päällä. Miehelle tämä ei voinut ollut ensimmäinen kerta. Täysin pimeässä ilman mitään kosketusta. Mies tunkeutui suoraan sisääni. Säikähtäen tajusin olla huutamatta. Kädet halasivat minua. Mies puristi minua sylissään.
Vieressä istuvat koskettelivat minua. Kädet levittivät reisiäni. Miehen vaimo istui oikealla. Vasemmalla oli täysiarvoitus. Avauduin lisää ja mies upposi syvemmälle. Huulet koskettelivat selkääni. Sormet laskivat kylkiluitani. Hän laskeutui selälleen. Kämmenet pitivät minut istumassa. Avustajat nostivat polveni ylös. Vain peppuaukkoni puristus sisälläni olevan kalun varresta esti minua valumasta alaspäin. Tärisin, en kestänyt kauaa. Annoin periksi, kuin kaikki voima olisi kadonnut kehostani. Oikeastaan imin sitä sisääni. Valuin alaspäin, miehen tunkeutuessa syvemmälle. Kaikki tajusivat kuinka työnsin käteni alas pakaroihini yrittäen avata aukkoani vielä lisää. Istuin selällään makaavan päällä. En voinut hillitä itseäni. Yritin pyörittää lanteitani. Sisälläni aisa kasvoi vain. Ei vaikutusta vaikka itse pulppusin spermaa kuin Strokkuri höyryävää vettä islannissa.
Se hieroi minua lanteitaan vasten. Hivuttautui takaisin istumaan. Mies allani voihkaisi hiljaa. Puristin sitä anuksellani tiukasti. Pelkäsin sen lähtevän sisältäni kesken pois. Kolmikko auttoi minut seisomaan jalkatasolle. Mies seurasi mukana kiinni pitäen. Itse laitoin etukumarassa kädet polviin. Vieressä istujat pitivät kättä suuni edessä ja toisella levittivät pakaroitani. Mies aloitti hitaasti ulos vedolla.
Mies nai kaikessa rauhassa lauteilla minua. Kalu upposi sisääni ja vetäytyi ulos. Olisin huutanut ilman suuni tukkivia käsiä. Vieressä istuvien kädet pitivät minua aloillaan. Olisin vastannut miehen työntöihin jos olisin voinut. Nyt olin kuin sidottu paikoilleni. Tahti kiihtyi lopulta. Lanteet iskeytyivät pakaroihini. Lopulta sen sormet siirtyivät harteisiini. Puristus oli raju. Kalu purkautui sisälleni. Huohotimme hetken pimeydessä. Olisin halunnut seurata häntä sylissä istuen. Mutta sitä ei sallittu. Mies vetäytyi pepustani, rojahti istumaan huohottaen. Odotin hiljaa mitä tapahtuisi. Nainen tarttui minua kädestä. Veti kohti rappusia. Laskeuduin hänen jälkeen. Kuuman kiukaan vieressä hän halasi minua. Täysi pimeys ympäröi yhteen kietoutuneet vartalomme. Sä olet yhtä kuuma kuin tuo kiuas. Himokas narttu se sanoi.

7

10977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä juttu

• Anonyymi

Pelkkää skeidaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää skeidaa.

Kirjoita parempi jos kykenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää skeidaa.

Pano ku pano

• Anonyymi

Etköhän nyt ole kopioinut tämän sadun riittävän monta kertaa.

• Anonyymi

Ja sä olet aina lukenut

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3889
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3338
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1598
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1096
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe