Aamuaurinko valaisi keyvesti kööpenhaminalaisen Airbnb-asunnon makuuhuoneen. Loikoilin sängyllä ilmastoinnin viilentämässä huoneessa. Tyttöystäväni heräsi vieressäni ja kierähti katsomaan minua ruskeilla silmillään. Vaihdoimme suudelman. “Et arvaa millaista untä näin.”, hän sanoi. “No kerro.”, sanoin hymyillen. “Olin meidän makuuhuoneessa kahden vieraan miehen kanssa. Toinen niistä oli musta ja toinen taisi olla latino. Jostain syystä ne riisui itsensä ja minut ja alettiin harrastaa seksiä.” Tyttöystäväni ääni värisi hieman. “Millaista seksiä harrastitte?”, kysyin. “Se latino laittoi mut kontalleen sängylle ja alkoi panna mua takaapäin. Se musta mies tuli polvilleen mun eteen ja aloin ottaa siltä suihin.” Pyysin tyttöystävääni näyttämään, millaista seksin harrastaminen oli ollut. Hän kierähti peiton alta ja asettui kontalleen sängylle peppu minuun päin. Tyttöystäväni tykkää nukkua vähissä vaatteissa. Tälläkin kertaa hänellä oli yllään ainoastaan valkoiset pitsiset stringit. Muuten hänen vuosien pikajuoksuharrastuksen kiinteyttämä vartalonsa oli alasti. Hän työnsi peppuaan lähemmäs kasvojani. “Tälleen me oltiin ja se vaan pani mua tosi lujasti. Sillä oli niin iso penis, että se kävi melkein kipeetä.” Tyttöystäväni sulki silmänsä ja nosti toisen kätensä alkaen demonstroida suihinottoa. Samalla hän liikutti takapuoltaan hitaasti edestakaisin vasten mielikuvituspenistä. Tyttöystäväni oli alkukesän ottanut aurinkoa rivitaloasuntomme takapihalla stringimallisissa bikineissä naapuroston miesten iloksi. Niinpä edessäni liikkuva hyvin muodostunut takapuoli oli tasaisesti ruskettunut ilman näkyviä rajoja.
Tyttöystäväni esityksen katselu sai haluni heräämään. Tartuin hänen pyllystään ja tyttöystäväni työnsi takapuoltaan kättäni vasten. Hetken peppua puristeltuani siirsin etu- ja keskisormeni tyttöystäväni haaroihin. Pitsistringit olivat unen muistelun ansiosta jo kosteat. Tyttöystäväni päästi innostuneen henkäisyn sivellessäni kevyesti stringien ohutta kangasta. Tartuin tyttöystäväni kapeasta vyötäröstä ja vedin hänet viereeni. Työnsin käteni hänen pitsistringiensä sisälle ja tunnustelin sormillani hänen sileäksi ajeltua häpykumpuaan. Tyttöystäväni laittoi kätensä boksereihini ja alkoi kevyesti runkata puolittain seisovaa penistäni. “Toi tais kiihottaa myös sua”, hän sanoi. En vastannut mitään työntäessäni keskisormeni tyttöystäväni sisälle. “Pane mua”, tyttöystäväni pyysi runkattuaan penikseni täyteen erektioon. Vedin bokserit jalastani ja asetuin tyttöystäväni valmiiksi levittämien jalkojen väliin. Siirsin stringejä hieman sivuun paljastaen märkänä odottavan pillun ja työnsin penikseni tyttöystäväni sisälle.
Loma Kööpenhaminassa osa 1
5
268
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttöystäväni ei voinut syödä e-pillereitä, koska ne aiheuttivat hänelle iho-ongelmia. Normaalisti käytimme ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää ja toisinaan myös kortsuja. Vieraassa ympäristössä ja tyttöystäväni tarinan kiihottamana huomasin laukeamisen olevan tavallista herkemmässä. Hetken pantuani häntä aloin jo lähestyä kliimaksia. Vedin paljaan penikseni ulos ja käänsin tyttöystäväni vatsalleen. Nappasin yöpöydältä eilisiltana siihen jääneen kortsupaketin ja laitoin kondomin penikseni päälle. Nostin tyttöystäväni lantionta ylemmäs ja läimäytin kevyesti hänen takamustaan. Siirsin stringejä jälleen pois tieltä ja työnnyin tyttöystäväni tiukkaan vaginaan. Nyt hän oli täsmälleen samassa asennossa kuin unessaan. “Mietitkö sä sitä unta nyt?”, kysyin. Tyttöystäväni ei vastannut mitään, mutta hänen huohotuksensa voimistui. “Toivotko, että sua panisi joku ulkomaalainen jätkä tällä hetkellä?”. Tyttöystäväni ei vastannut mitään. Aloin hidastaa tahtia. “Kovempaa, älä lopeta”, tyttöystäväni sai sanottua. “Vastaa ensin. Haluatko, että kaksi vierasta äijää nussisi sua?”. “Pane mua. Mä tuun kohta”, hän aneli. Lopetin lantioni liikeen kokonaan. Tyttöystäväni alkoi liikuttaa omaa takapuoltaan penistäni vasten. Tartuin hänen takamuksestaan ja painoin hänet makamaan sänkyä vasten niin, ettei hän kyennyt liikuttamaan itseään. “Pliis pane mua. Tuntuu niin hyvältä”. “Sano se ensin ääneen. Sä toivot, että monta tyyppiä harrastais seksiä sun kanssa samaan aikaan eikö niin.”, sanoin hänen korvaansa, “Joo”, tyttöystäväni kuiskasi hiljaa. “Mitä sanoit?”. “Joo”, hän kuiskasi uudestaan. “Sun pitää sanoa se selkeästi. Haluutko sä harrastaa ryhmäseksiä vieraiden tyyppien kanssa”. “Haluun”, hän sanoi kovempaa. Aloin panna tyttöystävääni hitain liikkein. “Joo. Haluan.”, hän sanoi uudestaan. Nopeutin tahtia. Tyttöystäväni hengitys alkoi kiihtyä. Nostin hänet takaisin konttausasentoon ja aloin panna normaalilla tahdilla. “Toivotko, että sun edessä ois tyyppi, jolta voisit ottaa suihin?”. “Joo.”, tyttöystäväni huohotti. Aloin panna tyttöystävääni niin lujaa kuin pystyin. Tunsin, että olin tulossa pian. Niin oli myös tyttöystäväni. Hänen hengityksensä kiihtyi äärimilleen. “Mä tuun”, hän sanoi. Tein pari viimeistä rajua työntöä ja jäin viimeisellä tyttöystäväni sisälle ja annoin lastini tulla. Vedin kaksin käsin tyttöystäväni nytkyvää lantiota omaani vasten ja nautin orgasmin tuottamasta mielihyvästä.
Muutaman sekunnin kuluttua vedin itseni ulos ja retkahdin selälleni tyttöystäväni viereen, joka makasi vatsallaan käsivarret ylävartalon alla takapuoli pystyssä valkoiset pitsistringit sivuun vedettyinä. Katselin kuinka hänen ruskeat hiukset olivat sikin sokin hänen kasvojensa päällä. Tovin kuluttua hänen hengityksensä alkoi laantua ja hän avasi silmänsä ja katsoi minuun. “Toi oli tosi kiihottavaa”. Hymyilin ja annoin hänelle kevyen suudelman.
Käytimme toisen lomapäivämme kiertelemällä Kööpenhaminan nähtävyyksiä ja syöden nälkäämme smörrebrödejä. Päivä oli mukavan kesäinen ja tyttöystäväni oli pukeutunut niukin naukin pepun peittäviin shortseihin ja valkoisiin Adidaksen tennareihin, joten olin päivän ajan nautiskellut hänen ruskettuneista jaloistaan. Auringon laskiessa palasimme asunnolle pesemään päivän aikana kertyneen hien itsestämme. Virkistävä suihku ja alastomat vartalomme kiihottivat meitä ja otimme pikapanon suihkussa. Laukesin tyttöystäväni selän päälle pantuani häntä ilman kortsua takaapäin. Tyttöystäväni ei tullut. Kuivattuamme itsemme päätimme lähteä käymään vielä ulkona. Tyttöystäväni meikkasi kevyesti ja kuivasi hiuksensa pyyhe päällään. Itse puin ylleni kauluspaidan ja mustat farkut. Istuuduin odottamaan tyttöystävääni. Meikattuaan hän riisuutui pyyhkeestään ja katsoin hänen treenattuja jalkojaan ja terhakoita rintojaan. Tyttöystävä tiesi minun katselevan häntä ja tiesin hänen nauttivan siitä. Hän ei ollut sitä koskaan myöntänyt, mutta yksi syy pikajuoksuharrastukseen tuntui olevan se, että hän pystyi esittelemään niukasti puettua vartaloaan katsojille. Hän otti matkalaukustaan puoleen reiteen yltävän vaalen mekon ja puki sen ylleen. Mekko oli olkaimeton ja antoi vaikutelman, että se pysyi hänen yllään pelkästään hänen rintojensa kannattelemana. Jalkaansa hän laittoi valkoiset tennarinsa. Hän ei pukenut ollenkaan pikkuhousuja. Tartuin hänen kädestään ja ohjasin meidät ulos asunnosta. - Anonyymi
Toin baaritiskiltä tyttöystävälleni lasillisen viiniä ja itselleni vaalean oluen. Ilta oli laskeutunut Kööpenhaminaan ja olimme tulleet asuntomme lähellä sijaitsevaan baariin rentoutumaan hetkeksi. Istuimme vieretysten katsellen enimmäkseen paikallisten täyttämää baaria. Yhdestä televisioista näytettiin jalkapalloa. Huomasin tyttöystäväni katseen pysyneen pitkään paikallaan. Vilkaisin hänen katseensa suuntaan. Siellä istui baaritiskillä tumma ja pitkä eteläeurooppalaisen näköinen mies. Mies käänsi katseensa takaisin televisioon tyttöystävästäni huomatessaan minun katselevan häntä.
“Vähän silmäpeliäkö?”, kysyin kiusoittelevasti tyttöystävältäni ja tökkäsin häntä samalla kylkeen. “Miten niin?”, hän sanoi kuitenkaan kykenemättä peittämään hymyään. “Aika hyvännäköinen tyyppi”, sanoin ja jatkoin, “Tuoltako se toinen äijä näytti siinä unessa?”. “Ehkä vähän”, tyttöystäväni sanoi hymyillen epävarmasti.
Oluen rohkaisemana kävelin miehen luokse, esittelin itseni ja pyysin häntä liittymään seuraamme. Hetken epäröityään, mutta vilkaistuaan ujosti hymyilevää tyttöystävääni, hän tarttui juomaansa ja liittyi seuraamme. Miehen nimi oli Luca ja hän oli italialainen. Hänellä oli tummat, hieman kiharat hiukset. Hän oli kiertämässä Skandinaviaa lomallaan. Hän piti alueen kulttuurista ja varsinkin täkäläisistä kauniista ihmisistä. Juttelimme niitä näitä Kööpenhaminan nähtävyyksistä ja vertasimme kokemuksiamme. Tilasimme kaikki pari annosta lisää alkoholia. Tyttöystäväni tuntui pitävän Lucasta. Ainakin hän nauroi äänekkäästi hänen vitseilleen ja uppotui miehen tummiin silmiin hänen kertoessaan matkoistaan.
Baari oli menossa kiinni aikaisin, joten kysyin Lucalta haluasiko hän jatkaa juttelua luonamme Airbnb-kämpässä. Hän katsoi tyttöystäväni selvästi jännittynyttä ilmettä ja vastasi tietysti tulevansa. Kävellessämme kohti Airbnb-asuntoamme huomasin Lucan olevan miltei pään verran minua pidempi. Keskustellessamme tyttöystäväni tiedostamattaan ajautui lähemmäs Lucaa. Sivulliselle olisi varmaankin näyttänyt siltä, että Luca ja tyttöystäväni olivat pariskunta ja minä heidän skandinaavinen ystävänsä.
Asunnolla korkkasimme punaviinipullon ja istuuduimme olohuoneeseen. Minä ja tyttöystäväni istuimme pienelle sohvalle ja Luca viereiselle nojatuolille. Huomasin tyttöystäväni kikattelusta ja puheen lievästä epäselvyydestä hänen olevan sekä jännittynyt että humalassa. Hän oli käyttäytynyt samalla tavalla muutamilla ensimmäisillä treffeillämme. Lucan katse viipyili tyttöystäväni treenatuilla pohkeilla pitkiä aikoja. Kuin vahingossa tyttöystäväni tuli asentoa vaihtaessaan nostaneeksi mekkonsa helmaa kymmenen senttiä ylemmäs esitellen entistä enemmän ruskettunutta reittään. Oli enää senteistä kiinni, että tyttöystäväni olisi paljastanut pikkuhousuttoman alapäänsä koko huoneelle. Luca ei kyennyt siirtämään katsettaan tyttöystäväni jaloista. Laskin käteni tyttöystäväni reidelle. Tyttöystäväni kääntyi katsomaan minua. Tuijotimme toisiamme hetken. Sitten suutelimme. Käännyimme katsomaan Lucaa. Hän katsoi meitä lievästi huvittuneen näköisenä. Suutelimme uudestaan. Tällä kertaa kiihkeämmin. Tyttöystäväni tarttui olkavarrestani. Minä hivelin hänen reittään. Oli todella kiihottavaa tietää, että joku katseli meitä.
Jouduin käyttämään paljon itsekuria, etten olisi painanut kättäni tyttöystäväni haaroihin. Lopulta sain vedettyä itseni pois suudelmasta. Ääni hieman särähtäen kysyin Lucalta “Would you like to join us?”. Luca katsoi ensin minua ja sitten tyttöystävääni. Katsottuaan häntä hetken Luca nyökkäsi. - Anonyymi
Sydän pamppailen nousin sohvalta ja ohjasin meidät makuuhuoneeseen. Seisoimme epävarmoina käsi kädessä tyttöystäväni kanssa sängyn vieressä. Tyttöystäväni ei kehdannut nostaa katsettaan päiväpeitosta. Lopulta Luca kosketti kevyesti tyttöystäväni olkapäätä saadakseen hänen huomionsa. Tyttöystäväni kääntyi kohti Lucaa. Tyttöystäväni pää oli hänen rintakehänsä korkeudella. Luca kosketti tyttöystäväni hiuksia. Tyttöystäväni vei kätensä Lucan vyötärölle ja katsoi minuun. Hymyilin hänelle kannustavasti. Luca nosti kämmenellään tyttöystäväni leukaa hieman ylemmäs ja kumartui suutelemaan häntä. Tyttöystäväni piti huulensa tiiviisti supussa. Hetken kuluttua hän kuitenkin raotti niitä hieman ja parivaljakko aloitti kiihkeämmän suutelun. Sen katselu oli hämmentävää. Samaan aikaan halusin keskeyttää heidät, mutta toisaalta huomasin kiihottuvani katsellessani tyttöystävääni tämän pitkän komistuksen syleilyssä.
Vedin päiväpeiton sivuun sängyn päältä ja menin tyttöystäväni taakse ja suutelin hänen niskaansa. Käsilläni hyväilin hänen vartaloaan läpi ohuen mekon. Lucan käsi oli etsiytynyt tyttöystäväni kiinteän pakaralihaksen päälle. Siirsin toista kättäni alemmas ja nostin mekon helmaa hieman. Sormenpäilläni etenin sisäreittä pitkin ylemmäs tietoisena siellä odottavasta tyttöystäväni pikkuhousuttomasta pillusta. Sormeni saavuttaessa tyttöystäväni haaravälin huomasin hänen olevan jo melkoisen kostea. Raottaessani häpyhuulia hieman tyttöystäväni henkäisi kiihottuneesti ja painautui tiukemmin Lucan vartaloon. Aloin liikutella sormeani rauhallisesti tyttöystäväni liukkaassa pillussa. Luca puristeli tytttöystäväni takamusta ja toisen kätensä hän oli nostanut tyttöystäväni rinnalle. Tyttöystäväni alkoi kiihottua tilanteesta ja hänet tuntien tiesin, ettei hän pysyisi pitkään tolpillaan jos alkaisin sormettaa häntä tässä asennossa.
Vedin käteni pois tyttöystäväni haaroista ja tartuin hänen mekkoonsa. Nostin kuminauhan kiristämän yläosan hänen rintojensa päältä ja annoin mekon pudota hänen nilkkoihinsa. Tyttöystäväni seisoi nyt minun ja Lucan välissä alastomana pillu kiihotuksesta märkänä suudellen miestä, jonka olimme tavanneet pari tuntia sitten.
Kehotin tyttöystävääni siirtymään sängylle. Katsoimme Lucan kanssa, kuinka hänen ruskettunut ja kiinteä vartalonsa pujahti sulavasti sängylle. Hän kääntyi katsomaan meitä. Aloin avata kauluspaitaani ja Luca teki samoin. Heitin paitani lattialle, avasin vyöni soljen ja riisuuduin farkuistani. Bokserit jätin vielä ylleni. Luca oli jo vieressäni boksereissaan. Hänen ihonsa oli miltei yhtä ruskea kuin tyttöystäväni ja hän olisi käynyt alusvaatemallista pitkänhuiskein vartaloineen. Tyttöystäväni nousi polvilleen sängyn laidalle ja pyysi meidät lähelleen. Hän katsoi pitkään Lucan hoikkaa ylävartaloa ja melkoisesti pullottavaa boksereiden etumusta. Kuitenkin hän kosketti ensin minun lihaksikasta, mutta paljon vaaleampaa, ylävartaloani. Hän painoi huulensa vatsalleni ja suuteli sitä laskeutuen alemmas suutelemaan boksereiden läpi erottuvaa hiljalleen paisuvaa penistäni. Kaksin käsin hän veti bokserit jalastani ja Luca katseli, kuinka tyttöystäväni otti penikseni suuhunsa runkaten sitä samalla. Tätä hetken katseltuaan Luca tarttui tyttöystäväni vapaaseen käteen ja nosti sen vartalolleen. Tyttöystäväni lopetti penikseni tyydyttämisen ja siirtyi varovaisesti lähemmäs Lucan vartaloa. Hän siveli Lucan rintakehää ja selkeästi erottuvia vatsalihaksia. Hänen katseensa oli kuin naulittu Lucan boksereihin. Vilkaistuaan ujosti minuun hän siirsi toisen kätensä Lucan haaroihin ja alkoi hyväillä penistä kankaan päältä. Hetken kuluttua hän suuteli ujosti Lucan vartaloa. Tämän pidemmälle hän ei kuitenkaan kehdannut mennä. - Anonyymi
Ehdotin, että vaihtaisimme asentoa. Pyysin tyttöystävääni siirtymään kontalleen sängylle. Hänen peppunsa törrötti houkuttelevan pyöreänä. Menin sen luokse ja laitoin käteni hänen haaroihinsa. Luca siirtyi polvilleen tyttöystäväni eteen. Tyttöystäväni jatkoi Lucan vartalon suutelua. Nyt hän suuteli myös Lucan penistä kankaan läpi. Olin työntänyt keskisormeni tyttöystävän sisälle ja etusormellani hyväilin hänen klitoristaan. Tyttöystäväni kiihotus kasvoi nopeasti ja huomasin, että saisin hänen laukeamaan tästä asennosta. Hidastin tahtia ja vedin sormeni ulos hänestä. Nappasin kondomipaketin matkalaukustani ja rullasin kondomin ylleni. Levitin tyttöystäväni haaroja hieman ja painuin hitaasti hänen sisälleen. Tyttöystäväni selkä painui kaarelle ja hän kallisti päätään taaksepäin nautinnosta. Lucan boksereiden pullotus kasvoi entisestään. Pantuani tyttöystävääni hetken hän tarttui Lucan boksereihin yhdellä kädellä vetäen niitä kömpelösti alaspäin. Luca avusti häntä toisella kädellään ja yhdessä he saivat vedettyä bokserit hänen yltään. Lucan penis oli kaukana täydestä erektiosta, mutta se oli jo nyt yhtä pitkä ja paksumpi kuin omani täydessä erektiossa. En kyennyt näkemään tyttöystäväni reaktiota pannessani häntä takaapäin. Tiesin vain, että hän tuijotti penistä usean sekunnin ajan.
Lopulta hän tarttui penikseen kevyesti ja antoi sille suudelman. Tutustuttuaan siihen hetken hän alkoi nuolla sitä ahnaammin ja runkkasi sitä sirolta näyttävällä kädellään. Panin tyttöystävääni takaapäin ja katsoin kuinka hän otti suihin tai paremminkin yritti ottaa suihin edessä olevaltaan Lucalta. Lucan peniksen ympärysmitta oli niin suuri, että tyttösytävälläni oli vaikeuksia mahduttaa sitä suuhunsa. Niinpä hän runkkasi ja nuoli sen pitkää vartta. Luca nautti tilanteesta ja hän tarttui tyttöystäväni takaraivosta ja painoi penistään puoliväkisin tyttöystäväni suuhun. Tämän katselu oli niin kiihottavaa, etten kyennyt pidättelemään itseäni vaan laukesin tyttöystäväni sisälle. Vedin itseni ulos puristaen samalla kondomin juuresta. Sanoin Lucalle englanniksi, että nyt on hänen vuoronsa ja heitin hänelle kondomipaketin. Luca avasi kondomikääreen ja alkoi rullata kortsua terskansa päälle. Hänellä oli vaikeuksia saada normaalikokoista kondomia ylleen ja hetken ährättyään kortsu peitti vain kolmasosan hänen peniksensä vartta. Tämä vaikutti riittävän tyttöystävälleni, joka puoliksi peloissaan ja puoliksi innoisssan katseli Lucan uhkaavana sojottavaa penistä. “Maybe it's better if I'm on top of you”, tyttöystäväni sanoi Lucalle. Luca meni makaamaan sängylle selälleen. Tyttöystäväni nousi hajareisin hänen vatsansa päälle ja yritti lantiota liikuttaen löytää Lucan penistä sisälleen. Peniksen huippu oli kuitenkin niin korkealla, ettei kyseisestä asennosta sitä saisi millään sisälle. Tyttöystäväni huomasi tämän ja nousi kyykkyyn jalkojensa varaan ottaen käsillään tukea seinästä. Nyt hänen lantionsa oli tarpeeksi korkealla. Luca piti kädellään penistä ojennettuna kohti tyttöystäväni turpeana odottavaa pillua. Varovaisesti tyttöystäväni laski takapuoltaan Lucan peniksen päälle. Terska levitti häpyhuulia levälleen. Tyttöystäväni avasi suunsa ammolleen samalla kun alkoi painaa penistä syvemmälle itseensä. Tämä selvästi teki hieman kipeää, vaikka hän oli jo erittäin kiihottunut ja pillua oli pantu valmiiksi. Sentti kerrallaan hän kuitenkin urheasti otti sisälleen enmmän ja enemmän penistä. Jalat täristen hän lopulta saavutti peniksen juuren. Varovaisesti hän vaihtoi jalkojensa paikkaa normaaliin ratsastusasentoon. Muutaman hetken hän oli paikallaan tässä asennossa totutellen suureen penikseen sisällään. - Anonyymi
Kohta hän alkoi rauhallisin liikkein liikuttaa itseään Lucan lantiota vasten. Luca tarttui tyttöystäväni takamuksesta ja alkoi nostella sitä kevyesti. Tyttöystäväni kivut alkoivat väistyä ja hän pystyi keskittymään nautintoon. Hänen hengityksensä alkoi muuttua miltei uikutukseksi hänen laskiessaan kätensä Lucan rintakehälle. Normaalisti tyttöystäväni ratsasti minun päälläni todella rajusti ja huomasin, että hän halusi koventaa tahtia myös nyt. Kuitenkin nopeat liikkeet tuntuivat tekevän vielä kipeää, joten hän joutui hillitsemään ratsastustaan. Luca tarttui tyttöystäväni niskasta ja veti hänen kasvonsa lähelleen ja työnsi kielensä hänen suuhunsa. Tyttöystäväni vastasi kiihkeästi suudelmaan. Tämän katselu oli kiihottavaa ja huomasin penikseni jälleen heräilevän.
Nousin seisomaan ja kävelin kylpyhuoneeseen. Rullasin kondomin yltäni ja heitin sen roskikseen. Kylpyhuoneeseen asti kuului tyttöystäväni aina vaan äänekkäämpi sekoitus uikutusta ja huohotusta. Käänsin suihkun päälle pestäkseni penikseni nopeasti. Tyttöystäväni ääntely loppui hetkeksi. Pysähdyin kuuntelmaan. Sitten kuulin siihen mennessä kovimman uikahduksen ja huohotus jatkui. Astuin suihkuun ja pesin enimmät spermat peniksestäni. Otin seinältä pyyhkeen, kuivasin itseni ja kietaisin pyyhkeen ympärilleni.
Tullessani takaisin makuuhuoneeseen Luca oli kääntänyt tyttöystäväni selälleen sängylle. Tyttöystäväni jalat muodostuivat v-kirjaimen osoittaessaan suoriksi ojennetteuina kohti kattoa. Tyttöystäväni otti Lucan paksun peniksen koko varren sisälleen yhä uudelleen maaten selällään avuttomana kasvot nautinnon ja tuskan vääristäminä. Luca selvästi pani tyttöystävääni hieman kovempaa kuin tyttöystäväni tällä hetkellä olisi kestänyt, mutta nautinnon pökerryttämänä hän ei kyennyt sanomaan mitään. Luca rauhoitti hieman tahtiaan ja veti peniksensä kokonaan ulos. Tyttöystäväni pillu jäi ammottamaan auki kuin pyytäen penistä takaisin sisälleen. Silloin huomasin, ettei Lucan penistä peittänyt enää kondomi. Protestoin asiasta ja etsin katseellani kondomipakettia. Luca sanoi kondomin puristaneen ikävästi ja lupasi olla laukeamatta tyttöystäväni sisälle. “No, you have to use it”, totesin. Tällöin tyttöystäväni puuttui keskusteluun: “Please continue, it feels so good.”. En saanut sanaa suustani, kun Luca ohjasi jättimäisen paljaan peniksensä takaisin tyttöystäväni ahtaaseen pilluun. Luca alkoi panna jopa aikaisempaa ronskimmin. Tyttöystäväni alkoi muuttua todella äänekkääksi. Naapuritkin varmasti jo kuulisivat, mitä huoneessa oli meneillään. Tyttöystäväni oli tarttunut kaksin käsin tyynyyn ja puristi sitä rintaansa vasten Lucan pannessa kovakouraisesti häntä. Hämmentyneenä en voinut kuin katsoa tätä brutaalia toimitusta pystymättä estämään sen aiheuttamaa kiihotusta. Huomasin pyyhkeni pudonneen ja seisovani muna pystyssä sängyn vieressä.
Lucan kestävyys oli uskomatonta. Itse pystyisin panemaan niin kovalla tahdilla tuskin kymmentä sekuntia, mutta Luca oli jatkanut paukutustaan jo minuuttikaupalla. Itse olin ylpeä, jos sain tyttöystäväni laukeamaan kerran yhdynnän aikana. Lucan pannessa tyttyöstäväni orgasmit kuitenkin vain seurasivat toisiaan ja alkoivat sulautua yhteen. Tyttöystäväni ei ehtinyt toipua edellisestä orgasmista, kun Luca jo taas kovensi tahtiaan ja kohta tyttöystäväni laukesi uudestaan. Sängyn vierellä runkaten seurasin, kuinka tyttöystäväni alkoi olla tiedoton ympäristöstään ja nautinnon sekoittamalla äänellään hän välillä uikutti, huohotti ja miltei kirkui. “Yes, fuck me”, hän sai hengästyneenä huudettua. Lucakin alkoi lähestyä kliimaksiaan. Muistutin, ettei hän saisi laueta tyttöystäväni sisälle.
Tyttöystäväni nousi kyynärpäidensä varaan ja katseli, kuinka paksu penis upposi uudestaan ja uudestaan hänen pilluunsa. Lucan hengitys tiivistyi ja hänen vartalonsa jäykistyä. Rajusti hän työnsi koko peniksensä varren tyttöystäväni sisälle ja kasvot irvistyneenä hän sai orgasmin. Hän piteli tyttöystäväni pomppivaa lantiota paikoillaan tyttöystäväni lauetessa vielä kerran.
Hetken kuluttua Luca veti itsensä ulos ja nousi sängystä nostaen lattialle pudonneen pyyhkeni. Hän pyyhki peniksensä siihen ja katseli, kuinka tyttöystäväni avoinaisesta pillusta valui spermaa lakanoille. Katsoessani Lucan ja tyttöystäväni yhtäaikaista laukeamista olin itsekin ruikkinut spermani sängylle. Muna kädessäni katselin epäuskoisena tilannetta. Koottuani itseni pyysin Lucaa poistumaan. Hän puki itsensä ja poistui asunnosta. Itse kävin uudestaan suihkussa ja kietaisin puhtaan pyyhkeen ylleni.
Makuuhuoneeseen palatessani tyttöystäväni oli siirtynyt parempaan asentoon sängyllä, jossa hän makasi alastomana kasvot autaina. Huomatessaan minut sängyn laidalla hän tarttui pyyhkeeni reunaan ja veti minut viereensä. Kasvot muikeasti hymyillen hän katsoi ruskeilla silmillään minuun. “Kiitos, kulta”.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792