Pekka ja Pätkä elokuvat ovat T Moden mukaan kiellettyjä täällä

Anonyymi

Miksi näin, en vaan mää tiiä.

Että mutta köh köh huamisin jotta juutuupista löytyypi Pekka ja Pätkä miljonääreinä elokuvan aloitusmusiikki.

Hianolta kuullostaapi tuo soitto tämmöttisen meikäläisen homekorviin eläkeläispäiviäni Thaimaaseessa haaveilleissani.

Mutta jotta osaisikohan joku sanat sanoittaa tuohon biisin säveleen?

27

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka ja Pätkä ovat rakastetuimpiamme elokuvahahmoja.
      Pahaa sanaa en heiltä kuullut; mitä nyt joskus nälvivät hieman talonmies Pikkaraista.
      Tässä hieman katkelmia iki- ihanista kohtauksista:
      https://www.youtube.com/watch?v=HmxPTNmGwuY

      • Anonyymi

        Klikatkaa smurffia niin valaistutte tietämään mitä tarkoittaa 24 aktiivi.

        Kaveri elää juutuupi-elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klikatkaa smurffia niin valaistutte tietämään mitä tarkoittaa 24 aktiivi.

        Kaveri elää juutuupi-elämää.

        Sinuna tarkkailisin omaa nettikäyttäytymistä ja kertoisin siitä lääkärille. Miksi sinulle ei koskaan tapahdu mitään etkä ole mitään mieltä mistään? Keskityt täydellisesti vain toisten elämään. Oletko invalidi vai CP-vammainen? Aikaa sinulle ei jää edes ruoanlaittoon tältä nettiharrastukseltasi, joten olet jossakin laitoksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna tarkkailisin omaa nettikäyttäytymistä ja kertoisin siitä lääkärille. Miksi sinulle ei koskaan tapahdu mitään etkä ole mitään mieltä mistään? Keskityt täydellisesti vain toisten elämään. Oletko invalidi vai CP-vammainen? Aikaa sinulle ei jää edes ruoanlaittoon tältä nettiharrastukseltasi, joten olet jossakin laitoksessa.

        Tuossa sulle tarkkailtavaa ufohörhö Helläkoukku 2010.

        4MoiHk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klikatkaa smurffia niin valaistutte tietämään mitä tarkoittaa 24 aktiivi.

        Kaveri elää juutuupi-elämää.

        Sinä elät pattaya palsta elämää, mitä eroa..?


      • SenssuChiangMai kirjoitti:

        Tuossa sulle tarkkailtavaa ufohörhö Helläkoukku 2010.

        4MoiHk

        Olet siis ollut naimisissa, onneksi olkoon! Niin minäkin kahdesti, ja ehkä kolmannenkin kerran vielä, vaikka erosin kirkosta siinä kohtaan kun kirkko alkoi piilottelemaan karkoitettuja elintasopakolaisia tiloissaan.

        Me ollaan tunnettu Mister Veen eli 2010:n kanssa jo 17 vuotta ja hän kirjoitteli aikoinaan paljonkin ufopalstalle kuten minäkin. Thaimaassa ollaan tavattukin. Minä olen asunut pitkin poikin maailmaa sekä työn perässä että muuten vaan ja omistan pienen talon Thaimaassa sijaintia tarkemmin kertomatta. Suosittelen sinulle senssu keskittymään keskustelun aiheisiin enemmän kuin kirjoittajiin.

        Teikäläisiä (häiriköitä) on yksi tuolla ufopalstallakin, mutta onneksi hän alkaa olla niin vanha ettei jaksa enää kamalasti trollata.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Olet siis ollut naimisissa, onneksi olkoon! Niin minäkin kahdesti, ja ehkä kolmannenkin kerran vielä, vaikka erosin kirkosta siinä kohtaan kun kirkko alkoi piilottelemaan karkoitettuja elintasopakolaisia tiloissaan.

        Me ollaan tunnettu Mister Veen eli 2010:n kanssa jo 17 vuotta ja hän kirjoitteli aikoinaan paljonkin ufopalstalle kuten minäkin. Thaimaassa ollaan tavattukin. Minä olen asunut pitkin poikin maailmaa sekä työn perässä että muuten vaan ja omistan pienen talon Thaimaassa sijaintia tarkemmin kertomatta. Suosittelen sinulle senssu keskittymään keskustelun aiheisiin enemmän kuin kirjoittajiin.

        Teikäläisiä (häiriköitä) on yksi tuolla ufopalstallakin, mutta onneksi hän alkaa olla niin vanha ettei jaksa enää kamalasti trollata.

        Kiitos samoin suosittelen.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Olet siis ollut naimisissa, onneksi olkoon! Niin minäkin kahdesti, ja ehkä kolmannenkin kerran vielä, vaikka erosin kirkosta siinä kohtaan kun kirkko alkoi piilottelemaan karkoitettuja elintasopakolaisia tiloissaan.

        Me ollaan tunnettu Mister Veen eli 2010:n kanssa jo 17 vuotta ja hän kirjoitteli aikoinaan paljonkin ufopalstalle kuten minäkin. Thaimaassa ollaan tavattukin. Minä olen asunut pitkin poikin maailmaa sekä työn perässä että muuten vaan ja omistan pienen talon Thaimaassa sijaintia tarkemmin kertomatta. Suosittelen sinulle senssu keskittymään keskustelun aiheisiin enemmän kuin kirjoittajiin.

        Teikäläisiä (häiriköitä) on yksi tuolla ufopalstallakin, mutta onneksi hän alkaa olla niin vanha ettei jaksa enää kamalasti trollata.

        Kukaan muu tällä palstalla kirjoittelevista kuin 2010 laittaa pilkun määrävälein ennen sanaa ja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klikatkaa smurffia niin valaistutte tietämään mitä tarkoittaa 24 aktiivi.

        Kaveri elää juutuupi-elämää.

        nazi aloitti 0:11ja meni tutumaan ja nyt aloitti, nähtäväksi jää päivän saldo.
        Taitaa olla invis tai cp.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu tällä palstalla kirjoittelevista kuin 2010 laittaa pilkun määrävälein ennen sanaa ja.

        Lukihäiriöiset keskittyvät usein epäolennaisuuksiin ja ovat löytävinään yhtäläisyyksiä. Suorastaan metsästävät niitä. Siksipä kysyn sinulta uudestaan, oletko invalidi vai CP-vammainen?
        Kärsitkö kouluaikoina lukihäiriöstäsi ja kiusattiinko sinua? Onko tämä kiusantekosi nyt kostoa siitä mitä sinulle on tehty? Muista että on väärin kiusata tilanteeseesi syyttömiä tuntemattomia henkilöitä. Se on synti ja häpeä. Osaatko tuntea häpeää vai nieleekö katkeruutesi senkin tunteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukihäiriöiset keskittyvät usein epäolennaisuuksiin ja ovat löytävinään yhtäläisyyksiä. Suorastaan metsästävät niitä. Siksipä kysyn sinulta uudestaan, oletko invalidi vai CP-vammainen?
        Kärsitkö kouluaikoina lukihäiriöstäsi ja kiusattiinko sinua? Onko tämä kiusantekosi nyt kostoa siitä mitä sinulle on tehty? Muista että on väärin kiusata tilanteeseesi syyttömiä tuntemattomia henkilöitä. Se on synti ja häpeä. Osaatko tuntea häpeää vai nieleekö katkeruutesi senkin tunteen?

        Onko sinulla tänään paniikkihäiriöpäivä Neiti-Helläkoukku-2010 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla tänään paniikkihäiriöpäivä Neiti-Helläkoukku-2010 ?

        Vastaat siis taas kysymyksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaat siis taas kysymyksellä?

        Mikäli tahdot asianmukaisuutta niin valitse sanasi kusipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli tahdot asianmukaisuutta niin valitse sanasi kusipää.

        Oletko invalidi vai CP-vammainen? Yksinkertainen kysymys.


      • Anonyymi

        Ok. Paniikkihäiriöpäivä siis.


    • Anonyymi

      Samanlaisia inkvisiittoreita ovat nykykokkarit ja sosdemot kepulaiset nyt kuin 1920 luvun suomimaiset fasistit. Jos tuolloin maalasit talosi punaiseksi, tuli kyyditys tai teloitus lähimetässä.

      Pekka ja Pätkä saivat sanoa asiat 1950 luvulla niinkuin ne on, nyt se on kiellettyä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Poistin hieman.
      T Mode

    • Ei minulla nyt oikein mitään asiaa ole mutta paukuttelenpahan näppäimiä koska nimimerkkini mainittiin ja joku on toiminnastani kovin kiinnostunut.

      En ole koskaan kirjoittanut sanaakaan Ufo- palstalle koska en niihin usko.
      Salaliitto- palstalle kirjoitan usein koska valtaapitävä eliitti ja heidän rakkikoiransa valehtelevat meille taviksille melkein kaikesta.
      Olen hyvällä eläkkeellä, aikaa on kirjoitella ja joskus käydä Pattayallakin. Olen matkustellut paljon ympäri maailmaa mutta Pattaya on valikoitunut suosikkikohteekseni.

      En tunne myöskään hra 2010:aa enkä laita pilkkua ja- sanan eteen. Olin usein luokkani priimus ja äidinkielen aineista oli todistuksissani aina kympit.

      Tässä keskusteluketjun mukainen loppukevennys. Toivon mukavaa päivää kaikille palstalaisille:
      https://www.youtube.com/watch?v=9CIQ8_Xsw-4

      • Anonyymi

        Pilkku mainitusti kuitenkin on oikein oikeassa kohdin hyvä priimus.

        Aikaa.... Niin aikaa..... Vaan ei sovi näkemys kaikille.


      • Tuo sensei tai mikä lie sika-amaliaksikin kutsuttu nyt yhdistelee kaikki Thaimaan ystävät yhdeksi ja ainoaksi henkilöksi.

        Itsestäni ei olisi varmaan koskaan tullut "ufouskovaista" ilman omaa kokemusta. Loppusyksyisenä iltana käveltiin kotiinpäin myöhään laitakaupungilla, josta katuvalotkin oli sammutettu säästösyistä.
        Pellon takana noin 500 metrin päässä oleva metsä värjäytyi punaiseksi kauttaaltaan. Ajateltiin että siellä takana oleva linja-autotalli palaa. Hetken kuluttua punainen valo hälveni ja heijastui puiden latvoihin ja nousi niiden yläpuolelle,

        Valo pyöri kuin ritari ässän auton keulavalo mutta hitaammin ja nousi korkeammalle ja liikkui ylitsemme. Kun se oli yläpuolella niin nähtiin että se oli musta äänetön kolmio jossa oli punaisia valoja pohjassa ja ikäänkuin myös välissä ja se muodostui kahdesta päällikkäisestä kolmiosta.
        Tapahtumaa kesti ehkä kaksi minuuttia, mutta muistikuva on kirkas ja meitä oli muitakin todistajia kuin minä.

        Hätkähdin melko tavalla tässä viime vuosina, kun huomasin että mustat triangelit eivät olekaan niin harvinaisia taivaalla punaisine valoineen.

        Thaimaan talollamme piipahdan tuossa jouluna vasta ja ehkäpä käyn myös Pattayalla, kun se näin paljon täällä kohua aiheuttaa.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Tuo sensei tai mikä lie sika-amaliaksikin kutsuttu nyt yhdistelee kaikki Thaimaan ystävät yhdeksi ja ainoaksi henkilöksi.

        Itsestäni ei olisi varmaan koskaan tullut "ufouskovaista" ilman omaa kokemusta. Loppusyksyisenä iltana käveltiin kotiinpäin myöhään laitakaupungilla, josta katuvalotkin oli sammutettu säästösyistä.
        Pellon takana noin 500 metrin päässä oleva metsä värjäytyi punaiseksi kauttaaltaan. Ajateltiin että siellä takana oleva linja-autotalli palaa. Hetken kuluttua punainen valo hälveni ja heijastui puiden latvoihin ja nousi niiden yläpuolelle,

        Valo pyöri kuin ritari ässän auton keulavalo mutta hitaammin ja nousi korkeammalle ja liikkui ylitsemme. Kun se oli yläpuolella niin nähtiin että se oli musta äänetön kolmio jossa oli punaisia valoja pohjassa ja ikäänkuin myös välissä ja se muodostui kahdesta päällikkäisestä kolmiosta.
        Tapahtumaa kesti ehkä kaksi minuuttia, mutta muistikuva on kirkas ja meitä oli muitakin todistajia kuin minä.

        Hätkähdin melko tavalla tässä viime vuosina, kun huomasin että mustat triangelit eivät olekaan niin harvinaisia taivaalla punaisine valoineen.

        Thaimaan talollamme piipahdan tuossa jouluna vasta ja ehkäpä käyn myös Pattayalla, kun se näin paljon täällä kohua aiheuttaa.

        Ufouskovainen, uskon, onhan täällä Pattayauskovaisiakin.


    • Anonyymi
    • Pekka ja Pätkä neekereinä on paras elokuva.

      https://www.youtube.com/watch?v=b03RIY25Amo

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1860
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      809
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      444
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      439
    Aihe