Kun oli viisitoista kaupunkilaiskakarat tuli mökille meidän rantaan. Vein lehden niille kun se tuli puolilta päivin. Ne otti aurinkoa ja polttivat tupakkaa. Kävin uimassa niiden kanssa. Oli outoa uida alasti. Seisoin vedessä laiturin vieressä. Pojat kairasivat minua peppu reikään. En vastustellut. Tytöt katsoivat laiturilta. Pidin siitä.
PostiPoika
Anonyymi
4
10112
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko pillua koskaan?
- Anonyymi
En muista.
- Anonyymi
En saanut.
Vuosia myöhemmin yksi tytöistä antoi. Halusi kuulla miten minulla menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saanut.
Vuosia myöhemmin yksi tytöistä antoi. Halusi kuulla miten minulla menee.Ei antanut.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873647
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1881436- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.322999- 45907
- 96879
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os79874Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852