Kun oli viisitoista kaupunkilaiskakarat tuli mökille meidän rantaan. Vein lehden niille kun se tuli puolilta päivin. Ne otti aurinkoa ja polttivat tupakkaa. Kävin uimassa niiden kanssa. Oli outoa uida alasti. Seisoin vedessä laiturin vieressä. Pojat kairasivat minua peppu reikään. En vastustellut. Tytöt katsoivat laiturilta. Pidin siitä.
PostiPoika
Anonyymi
4
10183
Vastaukset
- Anonyymi
Saitko pillua koskaan?
- Anonyymi
En muista.
- Anonyymi
En saanut.
Vuosia myöhemmin yksi tytöistä antoi. Halusi kuulla miten minulla menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saanut.
Vuosia myöhemmin yksi tytöistä antoi. Halusi kuulla miten minulla menee.Ei antanut.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394