Kun oli viisitoista kaupunkilaiskakarat tuli mökille meidän rantaan. Vein lehden niille kun se tuli puolilta päivin. Ne otti aurinkoa ja polttivat tupakkaa. Kävin uimassa niiden kanssa. Oli outoa uida alasti. Seisoin vedessä laiturin vieressä. Pojat kairasivat minua peppu reikään. En vastustellut. Tytöt katsoivat laiturilta. Pidin siitä.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Saitko pillua koskaan?
- Anonyymi
En muista.
- Anonyymi
En saanut.
Vuosia myöhemmin yksi tytöistä antoi. Halusi kuulla miten minulla menee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saanut.
Vuosia myöhemmin yksi tytöistä antoi. Halusi kuulla miten minulla menee.Ei antanut.
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761510
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483