Onko kokemuksia Minolta Dimage E50:stä? Ostin juuri. Tietääkö kukaan, mistä saisi vara-akkuja? Onko niitä monenlaisia?
Dimage E50
14
4537
Vastaukset
- kannattaako hankkia e50
Sinulle en pysty vastamaan,mutta sinulta oisin kysynny että onko E50 hyvä hankinta.Hyvät ja huonot palautteet kiinnostaa Aikomus hankkia kyseinen kamera.
- Uusi käyttäjä
Mielestäni hyvä hankinta! Erityisesti 2.5 tuuman LCD on hyvä. Kamera oli pari viikkoa sitten Anttilassa plussatarjouksena, ehkä se on vieläkin?
- ostaja
Uusi käyttäjä kirjoitti:
Mielestäni hyvä hankinta! Erityisesti 2.5 tuuman LCD on hyvä. Kamera oli pari viikkoa sitten Anttilassa plussatarjouksena, ehkä se on vieläkin?
Onko tiedonsiirto hyvä Windows-98 kanssa?
- Uusi käyttäjä
ostaja kirjoitti:
Onko tiedonsiirto hyvä Windows-98 kanssa?
En tiedä vielä, ostin niin paljon muistia, etten ole vielä päässyt siihen saakka. :-)
- utelias
onko E50 hyvä aloittelevan kuvaajan hankinta.
Mielenkiintoiselta vaikuttaa.Lisätiedot kiinnostasi käytöstä yms.- Uusi käyttäjä
Minä myös olen aloittelija. Ja tykkään kovasti uudesta kamerastani, siis tosi kiva. Helppokäyttöinen, monipuolinen ja laadukas. Suosittelen!
- utelias
Uusi käyttäjä kirjoitti:
Minä myös olen aloittelija. Ja tykkään kovasti uudesta kamerastani, siis tosi kiva. Helppokäyttöinen, monipuolinen ja laadukas. Suosittelen!
Minkälaiselta akun kesto vaikuttaa.
- Uusi käyttäjä
utelias kirjoitti:
Minkälaiselta akun kesto vaikuttaa.
Akku latautuu parissa tunnissa ja uskon sen olevan hyvä ja riittävän kokoinen. Minä saan akun usein tyhjäksi päivässä, mutta se johtuu siitä, että olen niin innostunut kokeilemaan ja räpsin kymmeniä kuvia kaikilla mahdollisilla valotuksilla ja etäisyyksillä yms. Sitten selaan valmiita kuvia edestakaisin.
- utelias
Uusi käyttäjä kirjoitti:
Akku latautuu parissa tunnissa ja uskon sen olevan hyvä ja riittävän kokoinen. Minä saan akun usein tyhjäksi päivässä, mutta se johtuu siitä, että olen niin innostunut kokeilemaan ja räpsin kymmeniä kuvia kaikilla mahdollisilla valotuksilla ja etäisyyksillä yms. Sitten selaan valmiita kuvia edestakaisin.
Nimenomaan minunkin käyttö olisi tuon kaltaista.
Onko videokuva laadukasta.Et keksi siis mitään negatiivistä E50 kamerasta - Uusi käyttäjä
utelias kirjoitti:
Nimenomaan minunkin käyttö olisi tuon kaltaista.
Onko videokuva laadukasta.Et keksi siis mitään negatiivistä E50 kamerastaNo en kyllä keksi mitään negatiivista E50 kamerasta! Se on minulla koko ajan mukana, joka paikassa. Se on niin helppo käyttää, menu-valikot ovat selkeitä ja kamera on sopivan kokoinen ja LCD-näyttö upea. Kerrothan sitten kokemuksista, jos ostat sen.
- tepa
Hankin ko. kameran viikko sitten.Pieni ja näppärä.Ja iso näyttö erittäin hyvä.Plussaa on myös se että videokuvaa voi ottaa rajattomasti (tietenkin kortin koosta riippuen).Ja kameralla voi kuvata,vaikka se olisi kiinni verkkovirtajohdossa.Kameran käyttö on tosi helppoa ja jos jotain "huonoa" pitää sanoa niin kameran valikosta ei löydy suomenkieltä,mutta mukana tulee selkeä suomenkielinen ohjekirja.Ei muuta kuin kameran ostoon.Se on erittäin hyvä ja edullinen digikamera ja totesin itse että oli hyvä ostos näin aloittelevalle kuvaajalle.Itse ostin kameran anttilan nettikaupasta ja sieltä saa myös akkuja.
- utelias
Lyhyen tuttavuuden perusteella hyvä hankinta.
Eli akkuja saisi ainakin anttilasta.Se kyllä ehti hävitä koko kamera netanttilan sivustoilta ennenkuin tein valintani.Onneksi on kamerakauppoja.Sain kameran muistikortin netanttilan hintaan.Tosiaan oiva aloittelijan kamera. - Uusi käyttäjä
Tepa, joko akkuja saa? Hieno juttu, kysyn Anttilasta koska ihan hiljattain sanoivat, että on niin uusi ettei akkuja vielä ole maassa. Eikös vain olekin kiva kamera!
- Uusi käyttäjä
utelias kirjoitti:
Lyhyen tuttavuuden perusteella hyvä hankinta.
Eli akkuja saisi ainakin anttilasta.Se kyllä ehti hävitä koko kamera netanttilan sivustoilta ennenkuin tein valintani.Onneksi on kamerakauppoja.Sain kameran muistikortin netanttilan hintaan.Tosiaan oiva aloittelijan kamera.Hienoa, ostit sen sitten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409