Lueskelin läpi tuon s24-porukan keltaisen aloituksen.
Urheasti siinä Oikeusministeriö yritti.
Ministeriön työn-tekijät ovat virka-miehiä.
Kuvauksellisesti Leivän antajan Härjillä ajajia.
Siksi sain ministeriön vastauksista tunteen että kyselyssä olivat robotit toiminnassa.
Oikeastaan mitään uutta ei vastauksissa ollut.
Vastaukusissa kaikui parin poliittisen ihmisryhmän robotiikan-ohjauksen koodekki.
Vihapuhe on siis oikein, vaikka ei ehkä kohtuus.
Sillä jos vihapuhe määritellään ihan perustus-lakiin nojautuvalla lakitekstillä, putoaa joiltakin poliittisilta ihmis-ryhmiltä paljon aseita pois.
H.
Kenen leipää syöt
6
<50
Vastaukset
...Vastauksissa kaikui
H.- Anonyymi
Minä en oikeastaan ymmärrä mikä on vihapuhetta ....lain nimessä...Ja se kun ajatellaan sananvapautta...niin sananvapaus on mielestäni aika laaja käsite... Vihastuksissaankin ihminen voi käyttää vihapuhetta ....riippuu temperamentistäkin ....en ole lukenut sitä .....enkä osaa ottaa kantaa vihapuheeseen....
mimmimum-..mi- Anonyymi
Pitää lukea keskittyneemmin huomenna vihapuheesta....mutta tuossakin sanottiin alussa että on muodostunut käsitteenä tulkinnanvaraiseksi....
Kun muistelee mitä ihmiset joskus kauankauan sitten puhuivat...."mustalainen " oli aivan normaali nimitys jota itsekin käyttivät ....ja lauluissakin ...mustalaiseks olen syntynyt....
Tulkinnanvarainen lakina on vähän arveluttavaa...
mimmimum-..mi
- Anonyymi
Ei hätäa ! Nuoriso pelastaa ! Vaikka syntyessään suomalainen lapsi saa 274€ äitiyspakkauksen
JA 19 000€ valtion velkaa maksettavaksi!!!
Katsokaa miten meidän nuoriso äänestäisi kun saisi.
"Europarlamenttivaalien Nuorisovaaleissa äänensä antoi 10 756 nuorta. "
Mikä oli huomion arvoista tuossa vaalissa ? 5 kuukautta vanha puolue ( Suomen Kansa Ensin) saisi nuorten äännillä lähes kaksi paikkaa EU:hun
https://www.alli.fi/uutiset/katso-kenet-nuoret-valitsivat-europarlamenttiin-nuorisovaaleissa-annettiin-yli
Joten siinä on vanhuksillekin oppimista, millaisessa Suomessa me saadaan onneksi elää tulevaisuudessa.... - Anonyymi
Noh, Reissumiestä tietysti :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709