meillä on työpaikalla sellainen huussi jossa samassa tilassa on sekä miesten että naisten vessat. Olen mies ja aina kun kuulen että naisten vessaan menee joku, alan uhalla töräytellä äänekkäästi naisten aikaan ja sitten hihittelen wc-kopissa itsekseni :D Joskus joku akka yökkäilee siellä kun sattuu pahemmat lemut tulemaan xD
Äänekäs piereskely vessassa
Anonyymi
4
393
Vastaukset
- Anonyymi
Olet todellinen mies tässä lumihiutaleiden maailmassa!
- Anonyymi
Hienot on huvit
- Anonyymi
tyypillinen linux sudottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tyypillinen linux sudottaja
Tuleeko pää vai häntä vetävän käteen?
Mimimerkki hännänpää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418