mökillä

wede

Tämä sattuma kävi kohdalleni viime kesänä mökilläni.Tulin muutamaa päivää aikaisemmin kuin vaimoni,joka oli töissä kokoviikon.Mökkimme sijaitsee rauhallisella paikalla,ja naapureita ei vieressä ole,ja ihan vieressä on hyvät marja ja sieniapajat.Kuulin pihalla liikuessani oksan rasahduksen metsästä ja menin mökin kulmalle katsomaan äänen aihuttajaa,joka suureksi ihmeeksi osoittautui nuoreksi naiseksi joka kykki mustikoita poimimassa,hän huomasi minut ja vaivautuneena pyysi anteeksi jos oli tullut liian liki mökkiä,sanoin että ei haittaa poimi vain,mutta jätä meillekkin vähän.Meni noin puoli tuntia,kun tyttö käveli pihaamme ja kysyi saako lainata vessaa,tottakai suostuin pyyntöön,ja samalla näin hänet läheltä:tumma hoikkavartaloinen melko nätti kasvoiltaan,ajattelin että uskomaton tilanne,täytyisköhän yrittää jotain jutun tynkää?Tyttö tuli veskistä,ja kysyin haluatko kahvia tai jotain,no hän halusi oluen ja istahti tuoliin.Kyseli että olenko yksin,kauanko ollut täällä ym.Itse hän sanoi olevansa tuttavaperheen luona läheisellä mökkialueella,perhe oli lähtenyt sukuloimaan ja Elinaksi itsensä esitellyt vieraani oli lähtenyt marjaan.Hain sisältä pullon viiniä ja teimme lasilliset.Pullo tyhjeni yllättävän nopeasti ja huomasin Elinan olevan hieman hiprakassa ja itselläni kihisi kanssa mukavasti.Huomasin hänen katseensa useasti vilkuilevan sortsieni etumusta jossa kaluni taisi pikkuisen jäykistelevän,en ollut nainut moneen päivään,ja ajattelin säästää lastin vaimolle.Elina kysyi yhtäkkiä että haluutko panna mua!Meinasin pudota pallilta...tyttö totesi perään että alkaa panettamaan aina kun otta alkoholia?Hän ryömi eteeni ja alkoi hieroa kovettunutta kulliani,ja kaivoi sen sortsien reunasta esiin,ja alkoi imeskellä sitä hitaasti kiusoitellen.Olin aivan laukeamispisteesä,ja käskin lopettaa,mutta Elina mumisi että anna tulla,valtava orgasmi lähestyi ja purkauduin hänen suuhun,tyttö nieli osan ja loput valuivat suupielistä.Otin häntä kädestä kiinni ja vein mökkiin,kaadoin sängylle ja vedin hänen housut alas ja työnsin kielen suoraan pissalle tuoksuvaan nuoren pimun tussuun,hän voihki ja valitti:pane jo,en kestä enää....työnsin edellisestä orkusta kovettuneen kullin hänen huulilleen ja aloitin hitaat työnnöt,tyttö oli ihanan tiukka,oikeastaan hieman sattui munassa,oli kireää tavaraa.Elina huusi suoraa huutoa,ja minun oli laitettava käsi hänen suulleen,pelkäsin että joku kuulee huudon?Huohottaen kysyin onko ehkäisy kunnossa?Hän vinkui ja sai sanotuksi että pillerit on syöty aamulla,että anna tulla vaan,tuntui että laukeamme samaan aikaan,Elina tosin oli saanut jo useamman orgasmin,mut nyt aloin tulemaan...sperma pulppusi ihanaan pimppiin,lätisi puristuessaan reunoista ulos orkku oli ihana.Raukeina makasimme sängyllä,ja Elina sanoi että ei arvannut minkälainen marjareissu oli aamulla tiedossa.Hän sanoi iäkseen 17v.huhhuh ajattelin..itse olen liki nelikymppinen,no tulihan koettua jotain uskomaton keskellä metsää mökillä,ja täysin yllättäen!Elina pesi itsensä ja sanoi lähtiessään älä pelkää,en kummittele täällä kun sulla se vaimokin ja itsellänikin on kundikaveri.Hän antoi pusun mulle ja lähti,sen koommin ei Elinaa ole näkynyt.Vaimoni tuli perjantaina,ja rakastelimme melkein samantie sängyllämme,ja huomasi melkoisen kuivuneen lammikon lakanalla,ja tiuskasi että vittu äijä on nussinut täällä jotain ämmää,änkytin masturboineeni ja unohtanut vaihtaa lakanaa,epäuskoisena meni seuraava viikko,ja luulen hänen arvanneen jotain,lammikko oli paljastava kirjavuutensa vuoksi,sillä mälli tahrat samanväristä!No elämää jatkuu,ja ajateltuani kiihkeää panoa nuoren tytön kanssa,mietin että kyllä se tuttu ja turvallinen omamamma on ihana,ja ei kannata leikkiä tälläisilla asioilla,ois voinut tulla joku tautikin,ja hölmö panin muijaani seuraavana päivänä....onnex ei mitään?Sitä se kiihkotila teettää!Tälläinen story,toivottavasti lukijat pitivät?

4

22244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täytyyhän sitä aina välillä

      Reissussa tapahtuu tärkeintä,että sait lastin purettua.

    • jeejee-jehova

      kyllä täytyi tytön kiljua kovaa jos kerta naapureita ei ollut vieressä mutta pelkäsit että joku kuulee

      • wede

        Hyvä huomio jeheejehovalta,nääs kun tuo tie menee aika liki mökkiä,ja siinä riittää kumminkin kulkijaa jalan ja fillarilla,ei sen kummempaa...??


    • Anonyymi

      Olimme mökillä minä Esko, vaimo Satu, Rainer ja Kirsi. ilta otettiin rennosti syötiin juotiin ja tansittiin. Kirsi vähän suuttui kun Rainer kopeloi tansiessa Satua. Aamulla aamupalan jälkeen mietittiin mistä poimitaan. Kirsi oli innokkaana lähdössä minä läksin mukaan kun Satu ja Rainer poti rapulaa.
      Noustiin rinteen kuvetta ylöspäin ja oli mustikoita Kirsin komea pylly pyöri edessä kun poimi.Minä katselin kiikarilla haukkaa joka kierteli yläpuolella, katsoin mökille päin ja Satu ja Rainer oli terassilla. Rainer seisoi Sadun takana ja yritti hyväillä rintoja Satu työnsi käsiä pois ja katseli ympärille, sanoin Kirsille että ovat heränneet,
      Kirsi otti kiikarin ei puhunut mitään sanoi vaan voi vittu. Mitä siellä näytähän seisoin Kirsin vieressä, Rainer oli jo laskenut kesämekon ylä osan ja hyväili takaa rintoja, annoin kiikarin Kirsille , mitä siellä nyt Kirsi kertoi Satu näyttää nauttivan pidin käsiä Kirsin lanteilla hyväilin kupeita Kirsi ei välittänyt sain kädet rinnoille tunsin pystyt rinnat kovat nännit hieroin niitä, nyt Rainer hieroon etupuolelta pillua siirsin käden Kirsin pillulle avavsin housuja, Kirsi sanoi se paska saa kärsiä tästä mutta katsotaan, työnsin sormia sisälle Kirsi kuiskasi Satu kääntyi ja runkkaa samalla kyrpää, käännyin Kirsin eteen paljastin kalun Kirsi runkkasi ja katsoi, nyt Satu laskeutui imemään Kirsi laskeutui imi kalua, nyt tämä minun himoittu imi kalua työnsin Kirsin takkien päälle nuolin Kirsi äänteli ja nai suuta vasten kunnes veti minut päällensä kiukku oli pois ja naitiin himona, näykin nännejä Kirsi sai kunnon kiiman ja laukesi jatkoin naintia Kirsi siirtyi kontalleen katsoi kiikarista nyt vaimoasi naidaan seinää vasten.
      Pane minua kunnolla nesteet vain litisi kun panin takaa tunsin että tulee Kirsi huusi anna tulla laskin herkku perseeseen kunnon lastin. Noustiin ylös Kirsi nauroi onhan mustikka reissu. Mökillä illemmalla saunan jälkeen, Kirsi veti minut kammariin ja lukitsi oven, Satu koputteli oven takana, Kirsi huusi saatte nukkua toisessa kamarissa, katsoin Eskon kiikarilla kun olitte terassilla. Kirsi oli vapautunut rakasteltiin vähän väliä mietittiin mitä aamulla tapahtuu. Suutelin Satua ja toivotin hyvät huommenet, sain hymyn. Rainer ja Kirsi oli kuin ei olisi tapahtunut mitään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe