Epäkypsää pakkomainontaa

Anonyymi

Onko ihan pakko mainostaa seiskaa oikealla ja vasemmalla? Vai onko ikäpalsta vain välikäsi Allerin mainosSeiskalle?

19

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka minulla mainoskielto ...ADBLOCK PLUS...oho tuli isolla....niin silti on lopussa seiskan juttuja...
      mimmimum-..mi

      • Minulla on sama mainoksen esto. Silti jokin aika sitten, joka välissä oli lehtimainontaa. No se loppui.
        Nyt on taas tätä Seiskamainontaa.


      • Anonyymi

        Sama juttu, mainoksen esto ei näköjään seiskaan toimi, tosin minulla vain pieni mainos tuossa oikealla puolella, mutta aiemmin ei ollut sitäkään.


    • No niillähän tämä foorumi pysyy pystyssä.

      Tarkka huomiokyky teillä, kun minun piti oikein alkaa hakemaan, että missäs se Seiskan mainos on vaikka minulla ei ole mainosestoa.

      Eikös muuten melkein kaikki mainonta ole pakkomainontaa.? Vai etsiikö joku oikein etsimällä saadakseen lukea mainoksia?
      Tai niin, no. Joo, likani kerran aikoinaan teki valituksen, kun mainostenjakaja ei ollut tuonut hänelle moneen viikkoon kauppojen mainoslehtisiä. Ei ollut vetelys viitsinyt kiivetä kolmanteen kerrokseen.

      • Anonyymi

        Ei minullakaan ovessa ole mainoskieltoa...jotkut luen oikein mielelläni ...mutta ei niitäkään kaikkia ole pakko lukea ...tässä läppärissä olen tottunut et ei mainoksia...yleensä kun katsoo montako kielletty sivulla... niin niitä on joskus jopa kolmekymmentä..
        Makuasia...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan ovessa ole mainoskieltoa...jotkut luen oikein mielelläni ...mutta ei niitäkään kaikkia ole pakko lukea ...tässä läppärissä olen tottunut et ei mainoksia...yleensä kun katsoo montako kielletty sivulla... niin niitä on joskus jopa kolmekymmentä..
        Makuasia...
        mimmimum-..mi

        Minua ei nämä mainokset tässä ympärillä häiritse, kun en niitä edes katso saati sitten lue. Syrjäsilmällä vain näen, että jotain siinä reunoissa on välillä muutakin kuin tyhjää. Valikoiva näkö.


    • Anonyymi

      Minä pidän mainoksista, niistä saa vinkkejä, virikkeitä ja jopa tarpeellista tietoa.
      Pitääkö aina valittaa jostakin.

      • Anonyymi

        Mitä saat Seiska lehden mainoksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä saat Seiska lehden mainoksista?

        Lehteä en ole lukenut koskaan, ainoat juorut mitä saan tietooni tulee mainoksista😂


    • Anonyymi

      Mnaah

      Suolen mainomyynti pygii, silloin täyttävät tyhjät paikat seiskanbanderolleilla. Asian voinut hokata siitäkin, taas nostelivat ikivanhoja aloituksia etusivulle, että mainostilan ostajat näkisivät pitkiä ketjua.

      On näillä muitakin tulolähteitä, mutta tuskin tämä mikään kultakaivos on enää. Jostain syystä kuitenkin sen verran lyö leiville, että ei ole lopetettukaan, vaikka käyttäjät siirtyneet ihan muille foorumeille.

      Seiskan mainokset on ikäänkuin sisäistä yritystukea.

      =DW=

    • Anonyymi

      Ainiin, pikkuvinkki

      Voi zoomata sivun sen verran suureksi, että ruudussa mahtuu näkymään vain tekstit. Toimii liki kaikilla saiteilla.

      =DW=

    • Anonyymi

      Minulla on toinen mainosblokkausohjelma ja kun Seiskan mainokset ilmestyivät, opetin ohjelmalle etten halua nähdä niitä.

    • Anonyymi

      Olisitko kultainen ja vihjaisisit hyväksi koetun mainosblokkausohjelman?

      • Anonyymi

        Tuo oikealla, keltaisella pohjalla oleva mainos, sitä ei blokkaa mikään ohjelma.


    • Anonyymi

      Kaikki mainokset pois ja käyttäjät maksavat....eikö niin ??

      • Anonyymi

        Hyvin sopisi maksupolitiikka, ettei tarvitsisi olla mainosten vanki!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sopisi maksupolitiikka, ettei tarvitsisi olla mainosten vanki!

        Mikä sinua mainoksissa häiritsee eniten?
        Mikä sinut saa tuntemaan niitten vangiksi?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mikä sinua mainoksissa häiritsee eniten?
        Mikä sinut saa tuntemaan niitten vangiksi?

        Mainokset, joita pakkosyötetään sivuilla ovat häiritseviä. Ei siihen muuta syytä tarvita.
        Oma tuntemus tämäkin on ollut ja tulee olemaan.

        Halukkaiden tulisi saada nollata mainokset jotain euromäärää maksaen. Mutta ei, jos tällä saitilla aikoo vierailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainokset, joita pakkosyötetään sivuilla ovat häiritseviä. Ei siihen muuta syytä tarvita.
        Oma tuntemus tämäkin on ollut ja tulee olemaan.

        Halukkaiden tulisi saada nollata mainokset jotain euromäärää maksaen. Mutta ei, jos tällä saitilla aikoo vierailla.

        Mutta saahan ne nollattua, jos haluaa.
        Monillakin täällä kuuluu olevan mainostenesto päällä. Minua ei mainokset häiritse.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe