Epäkypsää pakkomainontaa

Anonyymi

Onko ihan pakko mainostaa seiskaa oikealla ja vasemmalla? Vai onko ikäpalsta vain välikäsi Allerin mainosSeiskalle?

19

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikka minulla mainoskielto ...ADBLOCK PLUS...oho tuli isolla....niin silti on lopussa seiskan juttuja...
      mimmimum-..mi

      • Minulla on sama mainoksen esto. Silti jokin aika sitten, joka välissä oli lehtimainontaa. No se loppui.
        Nyt on taas tätä Seiskamainontaa.


      • Anonyymi

        Sama juttu, mainoksen esto ei näköjään seiskaan toimi, tosin minulla vain pieni mainos tuossa oikealla puolella, mutta aiemmin ei ollut sitäkään.


    • No niillähän tämä foorumi pysyy pystyssä.

      Tarkka huomiokyky teillä, kun minun piti oikein alkaa hakemaan, että missäs se Seiskan mainos on vaikka minulla ei ole mainosestoa.

      Eikös muuten melkein kaikki mainonta ole pakkomainontaa.? Vai etsiikö joku oikein etsimällä saadakseen lukea mainoksia?
      Tai niin, no. Joo, likani kerran aikoinaan teki valituksen, kun mainostenjakaja ei ollut tuonut hänelle moneen viikkoon kauppojen mainoslehtisiä. Ei ollut vetelys viitsinyt kiivetä kolmanteen kerrokseen.

      • Anonyymi

        Ei minullakaan ovessa ole mainoskieltoa...jotkut luen oikein mielelläni ...mutta ei niitäkään kaikkia ole pakko lukea ...tässä läppärissä olen tottunut et ei mainoksia...yleensä kun katsoo montako kielletty sivulla... niin niitä on joskus jopa kolmekymmentä..
        Makuasia...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan ovessa ole mainoskieltoa...jotkut luen oikein mielelläni ...mutta ei niitäkään kaikkia ole pakko lukea ...tässä läppärissä olen tottunut et ei mainoksia...yleensä kun katsoo montako kielletty sivulla... niin niitä on joskus jopa kolmekymmentä..
        Makuasia...
        mimmimum-..mi

        Minua ei nämä mainokset tässä ympärillä häiritse, kun en niitä edes katso saati sitten lue. Syrjäsilmällä vain näen, että jotain siinä reunoissa on välillä muutakin kuin tyhjää. Valikoiva näkö.


    • Anonyymi

      Minä pidän mainoksista, niistä saa vinkkejä, virikkeitä ja jopa tarpeellista tietoa.
      Pitääkö aina valittaa jostakin.

      • Anonyymi

        Mitä saat Seiska lehden mainoksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä saat Seiska lehden mainoksista?

        Lehteä en ole lukenut koskaan, ainoat juorut mitä saan tietooni tulee mainoksista😂


    • Anonyymi

      Mnaah

      Suolen mainomyynti pygii, silloin täyttävät tyhjät paikat seiskanbanderolleilla. Asian voinut hokata siitäkin, taas nostelivat ikivanhoja aloituksia etusivulle, että mainostilan ostajat näkisivät pitkiä ketjua.

      On näillä muitakin tulolähteitä, mutta tuskin tämä mikään kultakaivos on enää. Jostain syystä kuitenkin sen verran lyö leiville, että ei ole lopetettukaan, vaikka käyttäjät siirtyneet ihan muille foorumeille.

      Seiskan mainokset on ikäänkuin sisäistä yritystukea.

      =DW=

    • Anonyymi

      Ainiin, pikkuvinkki

      Voi zoomata sivun sen verran suureksi, että ruudussa mahtuu näkymään vain tekstit. Toimii liki kaikilla saiteilla.

      =DW=

    • Anonyymi

      Minulla on toinen mainosblokkausohjelma ja kun Seiskan mainokset ilmestyivät, opetin ohjelmalle etten halua nähdä niitä.

    • Anonyymi

      Olisitko kultainen ja vihjaisisit hyväksi koetun mainosblokkausohjelman?

      • Anonyymi

        Tuo oikealla, keltaisella pohjalla oleva mainos, sitä ei blokkaa mikään ohjelma.


    • Anonyymi

      Kaikki mainokset pois ja käyttäjät maksavat....eikö niin ??

      • Anonyymi

        Hyvin sopisi maksupolitiikka, ettei tarvitsisi olla mainosten vanki!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sopisi maksupolitiikka, ettei tarvitsisi olla mainosten vanki!

        Mikä sinua mainoksissa häiritsee eniten?
        Mikä sinut saa tuntemaan niitten vangiksi?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mikä sinua mainoksissa häiritsee eniten?
        Mikä sinut saa tuntemaan niitten vangiksi?

        Mainokset, joita pakkosyötetään sivuilla ovat häiritseviä. Ei siihen muuta syytä tarvita.
        Oma tuntemus tämäkin on ollut ja tulee olemaan.

        Halukkaiden tulisi saada nollata mainokset jotain euromäärää maksaen. Mutta ei, jos tällä saitilla aikoo vierailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainokset, joita pakkosyötetään sivuilla ovat häiritseviä. Ei siihen muuta syytä tarvita.
        Oma tuntemus tämäkin on ollut ja tulee olemaan.

        Halukkaiden tulisi saada nollata mainokset jotain euromäärää maksaen. Mutta ei, jos tällä saitilla aikoo vierailla.

        Mutta saahan ne nollattua, jos haluaa.
        Monillakin täällä kuuluu olevan mainostenesto päällä. Minua ei mainokset häiritse.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe