Täällä kissantappo tehtiin: kuvat Mikkel Näkkäläjärven rikospaikalta

Anonyymi

"Kuvat kertovat, millaista jälkeä poikajoukko sai aikaan inarilaisnaisen mökillä."

"Lapin käräjäoikeuden mukaan 15-vuotias Näkkäläjärvi ja kolme muuta poikaa tappoivat aikuisen kissan yhdessä ja yksissä tuumin. Näkkäläjärvi myönsi lyöneensä kissaa mökin portailla lapiolla. Surmaamisen jälkeen kissa poltettiin nuotiolla."

Muut kolme poikaa olivat käyneet samalla mökillä jo pari päivää aiemmin. Tuolloin he olivat tappaneet kahdeksan kissanpentua."

"Useissa kuvissa näkyy hiiltyneitä kissanraatoja, joita oli poltettu pihalle laitetussa nuotiossa. IS ei julkaise näitä kuvia, koska ne saattaisivat ahdistaa lemmikkien ystäviä."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006113855.html

P.S. Tiedän, että saamelaisissa on paljon eläinrakkaita ihmisiä ja lähes kaikki tuomitsevat tämän hirveän rikoksen jyrkästi. Toivottavasti kukaan ei äänestä Mikkel "Kissantappaja" Näkkäläjärveä siksi, että hän on puoliksi saamelainen eikä mistään muustakaan syystä.

10

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuon hurskastelun takaa häämöttää se kuuluisa sylttytehdas. Mikkel on ilmiselvästi ollut jo silloin poikasena syvästi pahoillaan tempauksesta. Kyllä hän on täysin saamelainen.

      • Anonyymi

        Elä kaikkea usko mitä kuulet tai luulet, ei varmasti tee tuommoisia iso poika jos on muka sitten pahoillaan, Täysi iso pojan piru ollut helvetistä kasvatuskotiin olisi ollut oikea osoite.


    • Anonyymi

      Jos kyseessä olisivat olleet minun kissani, tekijät olisivat kasvaneet koiranputkea jo kauan aikaa ja minä olisin vankilassa. Tuollainen touhu ei ole mitään nuoruuden typeryyttä. Tuollaisiin tekoihin syyllistynyt ihminen on psykopaatti, eikä muutu siitä yhtään mihinkään.

      • Anonyymi

        Jotakuinkin samaa mieltä. Entisaikaan kissa oli monille koltille kodonhaltija, pyhä ja loukkaamaton. Kissaa ei saanut turhaan edes herättää. Nykyisin kissa on monelle kuin ystävä tai perheenjäsen, yksinäisille ja vanhuksille erityisesti.

        Kaikkeen elävään pitäisi edelleen suhtautua, kuin se olisi pyhää. Varsinkin kehittyneiden eläinten rääkkäys huvin vuoksi on hirvittävä rikos maailmaa, kauneutta ja pyhyyttä vastaan. Kissan loukkaaja on hirviö, joka voi ehkä parantua, mutta jolle ei pidä koskaan antaa vastuuta muiden hyvinvoinnista, eikä valtaa.


    • Anonyymi

      Harmi Näkkäläjärven ja puolueen kannalta, mutta itse en voi koskaan täysin luottaa ihmiseen, joka on edes nuorena tehnyt sadistisia raakuuksia. Eläinrääkkäys on siinä suhteessa kuin lapsenraiskaus tai murha, että siihen ei pysty tavallinen ihminen.

      Kun minua kiusattiin koulussa ja kotona oli vaikeaa, oli kissa ainoa tukeni ja turvani, tärkein olento maailmassa. Miten kukaan voi huvikseen satuttaa kissaa?

    • Anonyymi

      Ei enää demarit saa minun ääniäni... Eivät ole tuominneet tätäkään raakaa tekoa.

      Miten kohtelet eläimiä kertoo sinusta paljon...

    • Anonyymi

      Ikinä enää ei näille ääniä!
      Levittäkää tietoa eläinrakkaiden ja ihmisrakkaiden kesken.
      Huonosti käy aina silloin kun tuollaisilla on valtaa... Historia sen meille opettaa.

    • Anonyymi

      On kyllä merkillinen muistinmenetys hällä jotta unohtaapi kaksikin tuomioo (kissantappo ja rattijuopumus) ilmoittaa puolueelle. Sitten ”heittäytyi marttyyriksi” mediassa ko jäi kiinni. Ei ole uskottavia tämän tyypin jutut. Saamelaisasioissakin kiusaa muiden näkkäläjärvien kanssa toisia ,omaa etuaan vain ajjaa.. Ei ole kansalaisten luottomieheksi hänestä.

    • Anonyymi

      Onko sukua Piritalle? Hän joka sanoo ettei metsäsaamelaisuutta ole olemassa.

    • Anonyymi

      tästä näkkälästä meinasi tulla demarin jäsenkirjalla MEPPI eurooppaan ja kovalla palkalla. Olishan se ollut IRVOKASTA jo tuo jätkä nyt meppinä matkustelis ja olisi yksi euroopan omistajia, ilman kissanraatoja salkussaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe