Aito kebab

Anonyymi

Täysin mitäänsanomatonta perusmättöä joka ei säväytä tippaakaan suuntaan eikä toiseen. Annokset valtavat mutta sama kuin söisi mautonta moskaa.

Ei tajua suosiota ei.

15

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä sen parempaa kuin kunnon kebab ja tulisella kastikkeella!

      • Anonyymi

        Kunnon karvakäden tekemä. Suomalaisilta se ei onnistu


    • Anonyymi

      Maukasta saa kun tekee itse haluamillaan mausteilla.....

      • Anonyymi

        Ainakin tuo fat boy ja puistokadun paikoissa kebabbi oli vetistä ja liian suolaista ja pitsa kuivaa.
        Ei tarvitse toista kertaa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tuo fat boy ja puistokadun paikoissa kebabbi oli vetistä ja liian suolaista ja pitsa kuivaa.
        Ei tarvitse toista kertaa mennä.

        Minun mielestäni taas suolaa sopivasti, kebabbi ei saa olla liian kuivaa ja pitsa taas pitää ollakin kuiva ja rapea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni taas suolaa sopivasti, kebabbi ei saa olla liian kuivaa ja pitsa taas pitää ollakin kuiva ja rapea.

        Mitä kuivempi kebab niin sitä parempi. Rapeat ranskalaiset ja kuiva kebebliha..nam.


    • tarkistakaa kuitti että onko verot maksettu

      ja onko kassalla jotain kippoa jossa lukee moskeija koska kerran erehdyin käymään tikkurilassa kebabilla ja oli joku moskeija keräyslipas kassalla. Enpä enää sen jälkeen käynyt siellä

      ilmiantakaa verovilpilliset jos ette saa kuittia jossa kuitin numero, ALV ja muut asianmukaiset merkinnät

      • Anonyymi

        Käytiin yläkaupungilla eräässä kiinalaisessa ravintolassa syömässä.
        Hirvee lafka epäsiisti rikkinäisiä pöytiä ja tuoleja.
        Lattiat siivottu ties milloin likasia astioita ja ruoka ties kuin kauan ollut esillä..
        Pois lähteissäni huikkasin jotta nyt olis Gordon Ramsaylla asiaa tähän puljuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin yläkaupungilla eräässä kiinalaisessa ravintolassa syömässä.
        Hirvee lafka epäsiisti rikkinäisiä pöytiä ja tuoleja.
        Lattiat siivottu ties milloin likasia astioita ja ruoka ties kuin kauan ollut esillä..
        Pois lähteissäni huikkasin jotta nyt olis Gordon Ramsaylla asiaa tähän puljuun.

        Minkä niminen kiinalainen? Ilmoitusta terveysviranomaisille jos on epäsiistiä


    • Matu kuonot vituu.

    • Anonyymi

      En ymmärrä, välillä ei kelpaa Suomi24:lle rikkeetön viesti ja nyt saa tuo törkyviesti täälä näkyä pitkäänkin!

    • Anonyymi

      Suomesta ei saa hyvänmakuista kebaa mistään. Tulipa kerran sellainenkin pizzeria-kebabbila nähtyä jossa sai valita miedon tai tulisen kastikkeen kebbabbiinsa. Tiedättekös mikä ero ko. kastikkeiden välillä ?
      Jaa ette ?

      No- tulisessa kastikkeessä on enemmän suolaa !

      HAHAHAHAHAHHAAHA

      • Anonyymi

        Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin


    • Anonyymi

      Köyhillä ei ole varaa mihinkään hyvään. Oisko sitten syytä keskittyä saarioiseen missä on kunnon suomalaista maailman tunnetta eksoottista makua lol lol

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe