Aito kebab

Anonyymi

Täysin mitäänsanomatonta perusmättöä joka ei säväytä tippaakaan suuntaan eikä toiseen. Annokset valtavat mutta sama kuin söisi mautonta moskaa.

Ei tajua suosiota ei.

15

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä sen parempaa kuin kunnon kebab ja tulisella kastikkeella!

      • Anonyymi

        Kunnon karvakäden tekemä. Suomalaisilta se ei onnistu


    • Anonyymi

      Maukasta saa kun tekee itse haluamillaan mausteilla.....

      • Anonyymi

        Ainakin tuo fat boy ja puistokadun paikoissa kebabbi oli vetistä ja liian suolaista ja pitsa kuivaa.
        Ei tarvitse toista kertaa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin tuo fat boy ja puistokadun paikoissa kebabbi oli vetistä ja liian suolaista ja pitsa kuivaa.
        Ei tarvitse toista kertaa mennä.

        Minun mielestäni taas suolaa sopivasti, kebabbi ei saa olla liian kuivaa ja pitsa taas pitää ollakin kuiva ja rapea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni taas suolaa sopivasti, kebabbi ei saa olla liian kuivaa ja pitsa taas pitää ollakin kuiva ja rapea.

        Mitä kuivempi kebab niin sitä parempi. Rapeat ranskalaiset ja kuiva kebebliha..nam.


    • tarkistakaa kuitti että onko verot maksettu

      ja onko kassalla jotain kippoa jossa lukee moskeija koska kerran erehdyin käymään tikkurilassa kebabilla ja oli joku moskeija keräyslipas kassalla. Enpä enää sen jälkeen käynyt siellä

      ilmiantakaa verovilpilliset jos ette saa kuittia jossa kuitin numero, ALV ja muut asianmukaiset merkinnät

      • Anonyymi

        Käytiin yläkaupungilla eräässä kiinalaisessa ravintolassa syömässä.
        Hirvee lafka epäsiisti rikkinäisiä pöytiä ja tuoleja.
        Lattiat siivottu ties milloin likasia astioita ja ruoka ties kuin kauan ollut esillä..
        Pois lähteissäni huikkasin jotta nyt olis Gordon Ramsaylla asiaa tähän puljuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin yläkaupungilla eräässä kiinalaisessa ravintolassa syömässä.
        Hirvee lafka epäsiisti rikkinäisiä pöytiä ja tuoleja.
        Lattiat siivottu ties milloin likasia astioita ja ruoka ties kuin kauan ollut esillä..
        Pois lähteissäni huikkasin jotta nyt olis Gordon Ramsaylla asiaa tähän puljuun.

        Minkä niminen kiinalainen? Ilmoitusta terveysviranomaisille jos on epäsiistiä


    • Matu kuonot vituu.

    • Anonyymi

      En ymmärrä, välillä ei kelpaa Suomi24:lle rikkeetön viesti ja nyt saa tuo törkyviesti täälä näkyä pitkäänkin!

    • Anonyymi

      Suomesta ei saa hyvänmakuista kebaa mistään. Tulipa kerran sellainenkin pizzeria-kebabbila nähtyä jossa sai valita miedon tai tulisen kastikkeen kebbabbiinsa. Tiedättekös mikä ero ko. kastikkeiden välillä ?
      Jaa ette ?

      No- tulisessa kastikkeessä on enemmän suolaa !

      HAHAHAHAHAHHAAHA

      • Anonyymi

        Voi kun jännää ihanko totta mitenkä nyt niin


    • Anonyymi

      Köyhillä ei ole varaa mihinkään hyvään. Oisko sitten syytä keskittyä saarioiseen missä on kunnon suomalaista maailman tunnetta eksoottista makua lol lol

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe