Mikä paukkui yöllä Kajaanissa?

Anonyymi

Noin kello 03.10 kuului ainakin kymmenkunta kovaa paukahdusta ehkä sekunnin välein. Mikä oikein paukahteli keskellä yötä?

13

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko armeijan harjoitukset - minäkin kuulin ne!

      • Anonyymi

        Joku sellainen, mutta ei kuulema Kainuun Prikaatin, jos uutisista oikein ymmärsin.
        Asiasta tulossa tiedote. Näin kertoi Yle Kainuu uutiset.


    • Anonyymi

      Yleensähän se yöllä pakkanen Kainuussa paukkuu. Ei epätavallista.

    • Anonyymi

      Pakoputkethan ne paukkuu ku kollit ajeloo

    • Anonyymi

      Kuului vielä puoli 5 aikaankin. Luulin että lentokentällä pelottelivat eläimiä pois.

    • Anonyymi

      Kainuun prikaatin tiedottajan Satu Hujasen mukaan äänet kuuluivat varuskunnan eteläpuolella olevalta Kassunkurun harjoitusalueelta.

      – Ne äänet eivät kuulu meidän osastoille, vaan jollekin toiselle, josta saamme tiedotteen myöhemmin. Harjoituksen johtajaa ei ole tavoitettu.

      Äänien lähteeksi paljastui Utin jääkärirykmentti, joka päivitti aamupäivällä Facebook-sivullaan, että heidän harjoituksensa ovat tällä viikolla muun muassa Kainuussa:

      "Harjoitusjoukkomme järjesti varhain aamulla Kainuun prikaatin alueella räjäytysharjoituksen, josta aiheutui ennalta arvioitua enemmän meluhaittaa ympäristöön. Pahoittelemme aiheuttamaamme häiriötä! Vastaavaa toimintaa ei meillä enää tässä harjoituksessa ole. Helikopterit lentävät alueella perjantaihin asti."

    • Anonyymi

      Minä tunnustan. Kävin paskalla yöllä ja paska lensi perseestä sellaisella vauhdilla keittiön altaaseen, että oikein paukahti. Pakko käydä paskalla keittiön lavuaarilla, kun vessa pönttö on epäkunnossa. Alkaa olla keittiössä niin paljon paskaa, että pitää varmaan seuraavaksi alkaa parvekkeelta paskantamaan.

    • Anonyymi

      Yötyöläisen ei tarvinnut herätä tämän takia. Aika matalaa oli paukuttelun ääni.

    • Anonyymi

      Lehtovaaralla varmaan asukkailla ollut taas mukava nukkua.

      • Anonyymi

        Kehräämöntien työmaalta, luulisin. Siellähän oli sunnuntaiaamunakin jo aikaisin mahdoton meteli.


    • Anonyymi

      Kalajokilaaksoon rakennetaan 600 teollisuustuulivoimalaa pelloille, metsiin ja pihoille ensi kesän aikana!!

      Elämänedellytykset on viety. Myllyt ovat 2 kertaa niin isoja kuin Keski-Euroopassa käytetyt!

      Massamuutto stadiin alkaa!

    • Anonyymi

      Söin hernerokkaa ja sitten alkoi paukkumaan.
      Ikävää jos siitä ollut häiriötä.

    • Anonyymi

      Junkkajinkujalla jonkun pennasen pejäaukko paukku

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe