Ostin jo kolmisen vuotta sitten otsikon yamahan moottorilla olevan auton ja varmaan tulin huijatuksi kun se ei toiminut päivääkään.
Osaisko joku antaa neuvoja kun autolla pystyy ajamaan ensimmäisen kylmäkäynnistyksen jälkeen vaikka kuin pitkään, mutta kun sammuttaa niin ei enää lähde sillä reissulla käyntiin.
Olen kokeillut vaihtaa tulppia, on hoonattu ja mäntä vaihdettu, stefat vaihdettu. Bakeliitti on sylinterin ja kaasarin välissä. Kaasari on ammattilaisen huoltama..
Ei auta vaikka missä vaiheessa laittaa suuttimen kiinni. On kokeiltu ryypyttää tai kuivattaa. Yritetty vetää henkilöautolla käyntiin. Antaa kipinän myös silloin kun ei käynnisty.
Penkissä liinalla käynnistäessä lähtee kyllä peräjälkeen vaikka kuin useasti käyntiin.
Onko jollain kokemuksia?
Yamaha kt100
11
779
Vastaukset
- Anonyymi
Tollanen vanha vastaus löytyi:
"L-ruuvi vaikuttaa alakierroksille ja H-ruuvi yläkierroksille. Tyhjäkäyntiä ei ilman kytkintä ole - ilmeisesti Teillä on kytkimellinen versio?
Yammu käyntiin siten, että alaruuvi 1 kierros auki ja yläruuvi kiinni. Lämmittelykierroksella ruuvataan alaruuvia isommalle 1/2 kierrosta ja tokalla kierroksella ruvetaan aukaisemaan yläruuvia 10-20 min kelistä riippue - lämpimällä enemmän.
Kun radalta ollaan tulossa pois, niin n. 100m ennen yläruuvi kiinni.
Noilla pärjää aika pitkälle kun harjoittelee. Kisatessa sitten on jo tarkempaa. " - Anonyymi
Vaihda kelluva rataskeskiö kiinteäksi.
- Anonyymi
Ei ole kytkintä. Mikä tuo kelluva rataskeskiö on? On kokeiltu laittaa ruuvia 100m, 200, 50m ym. Ennen kiinni. Säätöjä on kokeiltu jos vaikka mitä. On kuivattu ja kokeiltu ryypyttää. Kierrostolkulla autolla vedetty eikä edes yritä. Kylmänä heti käyntiin mut lämpimänä ei yritystäkään. Ei ole harva.
- Anonyymi
Mikä siinä on... Kipinä tulee myös lämpimänä kun tulppa irrallaan ja bensaa saa
- Anonyymi
noista ruuveista se on kiinni. koita sieltä radalta, missä ajelet löytää joku vanha kisakuski, joka olis ajanu jammua, niin se vois kokeilla, niin homma lähtis ehkä heti rullaamaan.
- Anonyymi
16.8hv penkissä, ei uskonu kanssakilpailijat ku iinatissa 72 rissalla kiersi 16200 ja nostin kopin kohalla kättä. Siinä oli mennä puurot ja vellit sekasi porukalla. Hyvä mosa!
- Anonyymi
Oliko silomaan penkki kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiekkavalu… kierti ku ampiaine.
Vieläki menee postnordilla kätteistä atecon takaloosteriin pattijoelta… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kananmunalla mitattiin palotila. Mosa oli hiekkavalu kaikilla mausteilla. Vieläki tulee kylmät väreet, kun oli sen verran mörkö pannu!
Silloin myös kuskit oli kuskeja, eikä mitään itkijöitä kun etupuskuri menee sisään jarrupommilla…
- Anonyymi
Itselläkin tulee aivan tippa linssiin, kun muistelen alkoja jolloin vanhan liiton vetomiehet runttas YJB:llä Töysässä. Huhujen mukaan eräs jammukuski tyrkkäs Kermisen ylähyllyn kultamunilla ja maksaa siitä vielä tänä päivänäkin kallista hintaa..
- Anonyymi
Siis jäätävän kovat mossukat oli, kelpaa niillä rahoilla kolmannenkin kesämökin rakentaa porinlahden rantaan,,
Mahtaakohan näillä kuhilla olla muistissa, kun äitienpäivänä tykitettiin kuopiossa kympän sisään koko porukka, ei onnistu nykypäivänä.
Pohjoista voimaa, iinatin pääsuoralla edelleen käsi nousee pystyyn, vaikka siellä ei enää crossfittiä kummempaa harrasteta.
Lähempä tästä kaatamaan bajamajan katolleen niin on töysän poppoolla ihmettelemistä miten tässä nyt taas kävi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345638Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942584JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51575Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271409En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171129Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7984Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4907- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807