Yli 50 ja haluton

Anonyymi

Moikka!
Oon sen 50 ja yli. En halua enää seksiä mieheni kanssa, koska se sattuu. Minulle on tehty tutkimuksia ja olen vaan kuulemma niin kuiva ikäni takia. Kyllä itseäni hyväilen ja saan klitorisorgasmin nopeasti. En halua hormoneja työntää sisääni, niin käytän Vagisania asettimen kanssa. Mieheni on pikkuhiljaa varmaan turtunut tilanteeseen, on asiasta keskusteltukin, mutta epätoivo valtaa ja luotan vaan siihen, että tilanne korjaantuu. Meidän välit on hyvät ja suukotellaan ja halaillaankin, eikä tähän liity mitään ulkopuolisia suhteita, sen tiedän vuoren varmasti. En pidä siitä, että asia vaivaa lähes päivittäin mieltäni ja vie ajatuksiani muilta tärkeiltä tekemisiltä.

Tässäkö tämä nyt oli?

9

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeilkaa liukuvoidetta jos vaikka sit ei sattuis... Tuotetta löytyy ainakin Prismasta...

• Anonyymi

Minulle on tullut samaa ikävä vaiva ja kostun nykyisin tosi hitaasti. Kostuisin kyllä jos mies malttaisi käsitöitä tehdä, mutta harvoinpa tuo jaksaa pitkään, kun on jo työntymässä sisään ja alkaa liikkeensä. Sekin auttaisi, jos mies edes malttaisi vaan alkuun olla paikoillaan sisälläni ja saisin itse alkuun varovasti liikutella ja supistella häntä sisällä, mutta yleensä mies alkaa heti työnnellä vauhdilla ja kun en ole vielä tarpeeksi liukas, niin se sattuu. Yhdynnän jälkeen huuhdellessa saattaa myös sperma jämien seassa limakalvoista vuotaa hiukan verta. Ostin apteekista vauvojen ihon hoitoon tarkoitettua voidetta jota olen muutaman kerran kokeillut ennen yhdyntää ja se on kyllä auttanut. Tosin mies on taas ihmetellyt sormituntumaa ja öljyistä liika liukkautta.

• Anonyymi

Sama täällä. Kuivuus aiheuttanut verenvuotoa ja kipujs seksissä eikä sitä sitten enää ole tullutkaan harrastettua vuoteen. Mies parka..Harmittaa tolki minuakin, mutta halut vaan on miinuksella ja pelko siitä, että yhdyntän sattuu ei oo saanut mus innostimaan. Gyne on antanut viime vuosina estrogeenigeeliä, mutta ei siitä ole tähän kllut mitään apua. Paikallishoitojakin on kokeiltu jos jonkin laista. Viimrksi maaliskuussa sain uuden emätinpuikkoreseptin jotain Intraroosaa ja sen käytön myötä sjatus seksin harrsstamisesta on jo käynyt mielessä. Ehkäpä nyt viikonloppuna yllätän mieheni ja itseni kun halut heräilevät, josko sen aika ri vielä olekaan kokonaan ohi. Saas nähdä,

• Anonyymi

Täälläkin yks 50 ja haluton. Entinen seksipeto. Nyt alkaa huumorintaju loppua, kun vaihdevuosien (?) myötä eipä enää huvita, ei. Mieluummin nousen yöllä sängystä vaikka katsomaan murhasarjaa telkkarista. P@sk@t!

• Anonyymi

Sama homma. Alkoi 52-vuotiaana täysin puskista. Ensin huolestutti ja masensi, että tässäkö tämä. Toisaalta ehtihän sitä vuosikymmeniä nauttia, joten kaipa se oli tarkoitus, ettei makeaa mahan täydeltä. Luulin jo että minähän olen seksipommi😅, kun aina toimi hyvin ja aina olin varma kropastani.
        Mullekin on tullut nyt viha surun tilalle. Miksi sellaista paskaa on edes ihmisten välille keksittykään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama homma. Alkoi 52-vuotiaana täysin puskista. Ensin huolestutti ja masensi, että tässäkö tämä. Toisaalta ehtihän sitä vuosikymmeniä nauttia, joten kaipa se oli tarkoitus, ettei makeaa mahan täydeltä. Luulin jo että minähän olen seksipommi😅, kun aina toimi hyvin ja aina olin varma kropastani.
        Mullekin on tullut nyt viha surun tilalle. Miksi sellaista paskaa on edes ihmisten välille keksittykään.

Mutta lohdutukseksi, että vähitellen alkaa unohtaa, että siitä oli koskaan nauttinutkaan. Voiteet vie kivun ja muutenhan seksiin voi suhtautua kuin hampaiden pesuun. Pakollinen rutiini. Mitä lyhyemmän aikaa kestää, sen parempi. Mulla nyt ollut vuoden halut poissa ja alkaa tosiaan unohtaa, miltä ennen tuntui. Ja mitä tarkoitti halu.

• Anonyymi

Vagisan käyttöön, kokeile! Ei hormooni mutta vahvistaa limakalvoja.

• Anonyymi

Mun gyne sanoi, että Vagisan on vain rasvaa eikä sillä ole minkäänlaista ”limakalvovaikutusta” eli ei vahvista limakalvoja. Sen tekee ainoastaan lääkkeiksi rekisteröidyt paikallishoitovalmisteet, joissa on estrogeenia. Raava kuintaava helpottaa vähön kuivuutta mutta limakalvoja ne ei vahvista.

• Anonyymi

Vagifem on hyvä, se oli ennen reseptillä,
      mutta liukuvoide tarpeen silti. Ei mahda mitää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      121
      7065
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      59
      4803
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      74
      3754
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      2854
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      36
      2515
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      22
      1946
    7. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      209
      1475
    8. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      1264
    9. Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona

Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on
      42
      1075
    10. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      162
      921
    Aihe