NYT PUHUU KISSANTAPPAJA MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVEN UHRIKSI JOUTUNUT DEMARIMUMMO: POJAT RÄJÄYTTIVÄT KISSOJA

Anonyymi

"He ruiskuttivat spraymaalia nukkuvien kissanpentujen silmiin ja juoksivat niiden perässä metsään. Sitten he teloivat kissat kituviksi. Sen jälkeen he sytyttivät risuilla nuotion ja ryhtyivät polttamaan pentuja. Lopulta he heittivät spraymaalipulloja tuleen, niin että kissat räjähtivät.

Ritva kertoo soittaneensa itse poliisit paikalle.

- Sitten minä vasta tajusin, että mitä oli tapahtunut, kun löysin emokissan kituvana palavasta nuotiosta. Siinä vaiheessa soitin poliisit paikalle. Silloin oli minun 50-vuotissyntymäpäiväni. Siitä tuli surujuhla – otin sen todella raskaasti.
Rouvan mukaan mökki oli myös tuhottu. Saman todistavat poliisin kuvat rikospaikalta.

- Astiakaappi oli vedetty alas sekä uuni oli laitettu päälle, jotta mökki palaisi. Onneksi olin katkaissut sähköt ukkosen takia edellisenä iltana.
Ritva kertoo kissojen tappamisen olleen joka kesäinen ilmiö.

- Kissoja katosi joka kesä. Yksi oli tapettuna rapun alla ja yksi kivenkolossa. Aina kun koulun kesäloma alkoi, niin kolmen ja neljän välillä yöllä alkoi kissoja kuolemaan, kun viereisellä nelostiellä ei ollut liikennettä."

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nyt-puhuu-kissantappaja-Mikkel-Nakkalajarven-uhriksi-joutunut-Demari-mummo-Pojat?fbclid=IwAR1hnmMTYACTwgVhc5X02IuIpgLg6fJ5LGurQmlrUFqryXw1_8l1UkCMiEA

17

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      en tiä uskooko kenenkään noin hirveään tekoon syyllistyneen?aika hirveetä väitöstä?poliisi!tutkikoon.

      • Anonyymi

        Lukutaito ja silleen! Poliisi on aikanaan tutkinut ja pojat syyllisiksi todettu. Kannattaako sinun mitään kommentoidakaan, jos ymmärryksen taso on tuota luokkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukutaito ja silleen! Poliisi on aikanaan tutkinut ja pojat syyllisiksi todettu. Kannattaako sinun mitään kommentoidakaan, jos ymmärryksen taso on tuota luokkaa?

        Onko siis jo niin vanha juttu,että on käsitelty,ja sovitettu?

        Ei rattijuoppoja,ylinopeussakkoja jne kaivella,kun on tekonsa hyvittänyt.

        Harva sitä rikkeetön on,mutta monet syyttävät jo rangaistuksensa suorittaneita.Et tikkuja etsimään vaan ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis jo niin vanha juttu,että on käsitelty,ja sovitettu?

        Ei rattijuoppoja,ylinopeussakkoja jne kaivella,kun on tekonsa hyvittänyt.

        Harva sitä rikkeetön on,mutta monet syyttävät jo rangaistuksensa suorittaneita.Et tikkuja etsimään vaan ..

        Miten tollaista voi SOVITTAA!?Saatanasta syntyneet pennut!


    • Anonyymi

      Hyi helvetti minkälainen ihminen tekee tuollaista, ei kaveri ansaitse kyllä mitään hyvää elämäänsä ei nyt eikä koskaan.

      • Anonyymi

        Eläpäs tuomitse. Tässä on tietenkin lähdettävä siitä, mitä raamattu sanoo. Sillä älkää tuomitko muita, ettet tuomituksi tulisi.
        Mene itseesi ja tunnusta syntisi ristin juurella.


      • Anonyymi

        Tämä kääntyi nyt siis siihen, että minun on tunnustettava syntini koska näkkäläjärvi päätti 2006 pistää ranttaliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpäs tuomitse. Tässä on tietenkin lähdettävä siitä, mitä raamattu sanoo. Sillä älkää tuomitko muita, ettet tuomituksi tulisi.
        Mene itseesi ja tunnusta syntisi ristin juurella.

        Sitten kun sinun eläimiä tai perheenjäseniä tulee joku kiduttamaan ja tappamaan niin eläjän sitten tuomitse.


    • Anonyymi

      Jokainen tekee nuorena virheitä. Jotku isoja jotku pienempiä. Ainakin tämä henkilö otti opikseen eikä tee enää niin. Itse lähinnä mietin miksi pojat on noin toimineet,eikö vanhemmat ole opettaneet että eläimetkin ovat arvokkaita ja eläimen kaltoin kohtelusta pahimillaan saa vankila tuomion.

      • Anonyymi

        Mistä sinä sen tiedät, mitä joku muu on opiksi ottanut ja mitä ei? Älä viitsi lässyttää. 🤣 Parempi vain kun ei koetella onnea noin sairaaseen tekoon edes joskus kyenneen kanssa! 15-vuotias on jo sen ikäinen, että jollei ymmärrys oikeasta ja väärästä ole silloin suunnilleen muodostunut, niin hullu olet, jos tyyppiin luotat aikuisenakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä sen tiedät, mitä joku muu on opiksi ottanut ja mitä ei? Älä viitsi lässyttää. 🤣 Parempi vain kun ei koetella onnea noin sairaaseen tekoon edes joskus kyenneen kanssa! 15-vuotias on jo sen ikäinen, että jollei ymmärrys oikeasta ja väärästä ole silloin suunnilleen muodostunut, niin hullu olet, jos tyyppiin luotat aikuisenakaan.

        Sinulla ei varmasti ole yhtään sakkoja,et oo koskaan valehellu tai lupaustas pettänyt?

        Mitä te saatte, muiden nuoruuden hölmöilyjen haukkumisesta?
        Omat teotko tuntuu niin pienemmiltä? Vai onko se vaan kateutta, et toiset pärjää aikuisena,ja itse ei niinkään?

        Aikuisetkin tekevät virheitä,niitä voi päivittäin lehdissä lukea,ja kauhistella....hui ja hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei varmasti ole yhtään sakkoja,et oo koskaan valehellu tai lupaustas pettänyt?

        Mitä te saatte, muiden nuoruuden hölmöilyjen haukkumisesta?
        Omat teotko tuntuu niin pienemmiltä? Vai onko se vaan kateutta, et toiset pärjää aikuisena,ja itse ei niinkään?

        Aikuisetkin tekevät virheitä,niitä voi päivittäin lehdissä lukea,ja kauhistella....hui ja hyi.

        Omat teot ei vain tunnu, vaan OVAT pienempiä kuin elävän olennon kiduttaminen hengiltä. Äärimmäisen harvat noin uskomattoman julmia tekoja tekevät missään iässä. En uskalla edes arvata, mihin olet itse syyllistynyt, kun tuollaista tekoa puolustelet pikkujuttuna.


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät, että ottanut opikseen vaikka kaikki väliajat kiusaisi eläimiä aina kun ei mieliksi elämä mene, ei sitä tuosta vaan muututa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei varmasti ole yhtään sakkoja,et oo koskaan valehellu tai lupaustas pettänyt?

        Mitä te saatte, muiden nuoruuden hölmöilyjen haukkumisesta?
        Omat teotko tuntuu niin pienemmiltä? Vai onko se vaan kateutta, et toiset pärjää aikuisena,ja itse ei niinkään?

        Aikuisetkin tekevät virheitä,niitä voi päivittäin lehdissä lukea,ja kauhistella....hui ja hyi.

        Mitäpä sitten kun se osuu omalle kohdalle, huudetaan joka paikassa niin että ei henki kulje, puolustelijat on kaikki pohjimmiltaan eläinrääkkääjiä niin siksi ei tunnu missään.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä varmaan jossain elämän vaiheessa kolahtaa ja pahasti toivotaan näin.


    • Anonyymi

      Ihmisellä on luulo, että hän olisi jotenkin parempi eläin, kuin muut eläimet. Siksi vieläkin löytyy näitä julmureita, jotka eivät ymmärrä jokaisen eläimen kärsivän samalla tavalla pelkoa, kipua, mielipahaa ym. kuin hän itse. Minä kyllä toivon, että jokainen eläintä kiusaava ja satuttava, saisi kärsiä itse saman, kuin aihettaa toiselle eläimelle. Edes hyönteisiä, eikä kaloja saa kiusata, eikä satuttaa!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe