Minulla on ollut 10 Toyotaa

Anonyymi

ja olen ajanut niillä melkein miljoona kilometriä 15 vuoden aikana ja aina on uudempi ollut parempi kuin vanha joka oli parempi kuin kilpailijat aivan kirkkaasti joten voitaisiinko tämä trollaus Toyotan huonoudesta lopettaa jo kun todisteet on pöydässä.

113

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri näin. Toyotaa parempaa autoa ei ainakaan tältä planeetalta löydy. kateelliset skodan haltijat ovat vain mielikuvituksessaan alkaneet kääntelemään skodan tyyppivikoja Toyotan syyksi, syytä voi vain jokainen arvailla..

      • Anonyymi

        Kukapa tuonkaan tarinan todenperäisyydestä tietää vain hetken mielijohteesta keksitty kehu..


      • Anonyymi

        Pikemminkin multinicki ZKODA-HOLISTI!


    • Anonyymi

      1,5 vuotta ja 100 000 kilometriä / 1 Tojo, aika hyvin ovat kestäneet.

      • Anonyymi

        Tuo kilometrimäärä ei ole Toyotalle vielä kunnolla sisäänajokaan. Puolimiljoonaakaan ei ole paljon Tojolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kilometrimäärä ei ole Toyotalle vielä kunnolla sisäänajokaan. Puolimiljoonaakaan ei ole paljon Tojolle.

        Paljonko niitä 500000 km ajettuja löytyikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko niitä 500000 km ajettuja löytyikään?

        Yli puoli miljoonaa km ajettuja Toyotia on vain alle 2500kpl. Saman verran ajettuja Volkswageneita on yli 60% enemmän, Mersuja ja Volvoja tietysti vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko niitä 500000 km ajettuja löytyikään?

        Nettiautossa on 88 (!) kpl yli 500tkm ajettuja toyotoja myynnissä.

        Olen istunut 650tkm ajetun avensiksen kyydissä ja pakko sanoa että auto oli yllättävän napakassa kunnossa, kilometrit huomioiden.

        Tietysti... miten paljon siihen oli osia vaihdettu matkanvarrella, on minulle arvoitus.

        Kääntäen, minkä tahansa auton saa kestämään 500tkm, kaikki on kiinni siitä, miten autoa huolletaan ja miten paljon siihen vaihdetaan osia.


      • moottoriöljyt " nykyään"on hyviä. itellä 2000vm. 2l. 406. Ja kone vieläkin hyvässä iskussa. Kulkee tarvittaessa liiankin lujaa, vaikka kilsoja on kertynyt paljon.
        ( En kerro kuika paljon, ettei ranskisten solvaajat vedä ketsuppia nenäänsä :D ).


      • Anonyymi
        tc444 kirjoitti:

        moottoriöljyt " nykyään"on hyviä. itellä 2000vm. 2l. 406. Ja kone vieläkin hyvässä iskussa. Kulkee tarvittaessa liiankin lujaa, vaikka kilsoja on kertynyt paljon.
        ( En kerro kuika paljon, ettei ranskisten solvaajat vedä ketsuppia nenäänsä :D ).

        Mulla on 1997 mallinen 1.8 litrainen, ja kyllä sillä pärjää moottoritiellä ihan loistavasti vaikka mittarissa on 390tkm.

        Tietyökohtien jälkeen kun rajoitus muuttuu takaisin 120 km/h niin aika moni vaihtaa jo kaukana takaa vasemmalle kaistalle kun huomaavat edessään vanhan pösön.

        Sitkein audi ajoi tänä kesänä 12 km rinnalla kun ei päässyt vakiosäätimensä kanssa ohitse. Siinä vaiheessa armahdin hänet ja polkaisin hieman lisää vauhtia.


    • Anonyymi

      Oletan että melkein miljoona kilometriä on 950 tkm. Tekee 15 vuodessa keskimäärin 63 tkm, mikä vienee aikaa pari tuntia päivässä.
      Jos kilometrit ovat kertyneet tasaisesti vuosien ja autojen kesken, jokaisella autolla olet ajanut 1,5 vuotta ja vajaa 100 000 km. Eli autoilla ei ole ajettu kuin kahdet renkaat sileiksi, minkä jälkeen se on vaihdettu toiseen. Ainakin itselläni menee aina rahaa, kun auton vaihtaa. Leikitään että keskimäärin reilu kolme tonnia/ autokauppa.
      Kuuden litran keskikulutuksella polttoainetta on mennyt 57 000 litraa, mikä tekee yli 70 000 euroa. Olet siis kuluttanut autoiluun 100 000 euroa rahaa, kymmenen autoa ja noin 500 vuorokautta yötä päivää aikaa autoiluun.

      En tiedä millaisen valmiudet tuollainen uroteko antaa arvostella minkään auton kestävyyttä tai verrata niitä keskenään.
      Minä olen ajanut 18890 km Nishiki maastopyörällä. Olen kuluttanut ison kasan ketjuja ja rattaita sekä renkaita. Valitettavasti en osaa kertoa onko Shimano parempi vai huonompi kuin Sram.

      Autoilu on kuin uskonto, jokainen meistä on omassa mielipiteessään oikeassa tai väärässä, riippuu keltä kysyy.

      • Anonyymi

        Kyllä vuotuinen 63 tkm vastaa jo yli 1000 tuntia eli yli 3 tuntia/vrk


    • Anonyymi

      "Tuo kilometrimäärä ei ole Toyotalle vielä kunnolla sisäänajokaan. Puolimiljoonaakaan ei ole paljon Tojolle."

      Te tojo-terot elätte keksityssä maailmassa. Kun todellisuus ei nappaa niin te keksitte oman todellisuutenne.
      Mitä järkeä on näissä typerissä heitoissa kun jokainen voi nähdä katsastustilastoista että vain yksi kahdestasasadasta liikenteessä olevasta tojosta on päässyt yli 500.000km? https://img.ilcdn.fi/R7X6no_ia4XiTG8CcyVLA4TsRvw=/full-fit-in/2048x/img-s3.ilcdn.fi/b4c34fbc9a13eb18ef1899f4d1b3d656e673b216e7a77c489fd8c7570ace1465.jpg

      Samoin HS:n tekemä tutkimus kertoo että liikenteessä on reilusti enemmän yli puolen miljoonan kilsasn volsuja kuin tojoja.
      https://www.hs.fi/autot/art-2000002883294.html

      Teette itsestänne täydellisen pellen.

      • Anonyymi

        Tojohan se siellä on kolmen eniten ajetun joukossa kuten pitikin. Ajatella että pikku Tojolla ajetaan yhtä paljon kuin isolla Mersulla ? Ja mikä on satavarmaa on se että Mersut ja muut vastaavat rotiskot saastuttavat noin 50 kertaa enemmän kuin pikku Toyota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojohan se siellä on kolmen eniten ajetun joukossa kuten pitikin. Ajatella että pikku Tojolla ajetaan yhtä paljon kuin isolla Mersulla ? Ja mikä on satavarmaa on se että Mersut ja muut vastaavat rotiskot saastuttavat noin 50 kertaa enemmän kuin pikku Toyota.

        "muut vastaavat rotiskot saastuttavat noin 50 kertaa enemmän kuin pikku Toyota."

        Vain sun pienessä mielessä. VW tarjoaa sähköautoja ja muutkin ladattavia vaihtoehtoja. Kaikki näistä vaihtoehdoista saastuttavat vähemmän kuin tojon 100% bensalla kulkevat kikottimet. Tojo on juuttunut bensaan ja se on ympäristön kannalta tosi huono juttu.


      • Anonyymi

        "Toyota suomen myydyin auto

        Ei pääse edes puoleen VW:n myynnistä. Täysin nappikauppias Volsuun verrattuna ja näin on ollut jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "muut vastaavat rotiskot saastuttavat noin 50 kertaa enemmän kuin pikku Toyota."

        Vain sun pienessä mielessä. VW tarjoaa sähköautoja ja muutkin ladattavia vaihtoehtoja. Kaikki näistä vaihtoehdoista saastuttavat vähemmän kuin tojon 100% bensalla kulkevat kikottimet. Tojo on juuttunut bensaan ja se on ympäristön kannalta tosi huono juttu.

        VW tuli kuuluisaksi kun saastutti tarkoituksellisesti jopa 40 kertaisesti. Tutkitusti ja todistetusti. Koko maailma tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "muut vastaavat rotiskot saastuttavat noin 50 kertaa enemmän kuin pikku Toyota."

        Vain sun pienessä mielessä. VW tarjoaa sähköautoja ja muutkin ladattavia vaihtoehtoja. Kaikki näistä vaihtoehdoista saastuttavat vähemmän kuin tojon 100% bensalla kulkevat kikottimet. Tojo on juuttunut bensaan ja se on ympäristön kannalta tosi huono juttu.

        toyotahan on suomen myydyin auto, volkkarin myynti on flopannut suomessa aivan täysin, ainoastaan itäauto skoda myy suomessa, niin surkeaa on vw yhtiön autojen laatu ettei kellekkään enää kelpaa, toyota viitoittaa volkkarille tien jota vw seuraa kiltisti kuin koira. näinsevaanon. tämä on tutkittua faktaa, vw on kopioinnin kuningas ja päästöhuijauksen tekijä ja jopa takaisinkutsujen toinen heti general motorsin jälkeen.


      • Anonyymi
        ZKODA kirjoitti:

        toyotahan on suomen myydyin auto, volkkarin myynti on flopannut suomessa aivan täysin, ainoastaan itäauto skoda myy suomessa, niin surkeaa on vw yhtiön autojen laatu ettei kellekkään enää kelpaa, toyota viitoittaa volkkarille tien jota vw seuraa kiltisti kuin koira. näinsevaanon. tämä on tutkittua faktaa, vw on kopioinnin kuningas ja päästöhuijauksen tekijä ja jopa takaisinkutsujen toinen heti general motorsin jälkeen.

        Mistä ilmansuunnasta Toyota mahtaa tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ilmansuunnasta Toyota mahtaa tulla?

        Mitä väliä, kunhan ei tule mistään vanhasta itäplokin kommarimaasta Suomeen niinkuin Skoda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, kunhan ei tule mistään vanhasta itäplokin kommarimaasta Suomeen niinkuin Skoda

        Kai sillä joku väli silloin on kun itäautosta puhutaan...


    • Anonyymi

      "ja olen ajanut niillä melkein miljoona kilometriä 15 vuoden aikana ja aina on uudempi ollut parempi kuin vanha joka oli parempi kuin kilpailijat"

      No kerropa mikä niistä sun tojoista olisi ollut parempi kuin kilpailijat. Heitä edes yksi vertailu jonka sun ajama Tojo olisi voittanut.

      • Anonyymi

        Auto on MINUN mielestäni juuri minulle sopiva. SINUN, tai TM:n testaajien mielipiteillä ei ole MINULLE mitään merkitystä. Meniköhän jakeluun?....


      • Anonyymi

        Älä silloin kehu täällä niitä tohjojas kun on vain sinun mielipide. muut voi olla taas toista mieltä . TM testaajat katsoo autoa vähän laajemmalta pohjalta kun tojotisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä silloin kehu täällä niitä tohjojas kun on vain sinun mielipide. muut voi olla taas toista mieltä . TM testaajat katsoo autoa vähän laajemmalta pohjalta kun tojotisti.

        Kertoisitko hieman tarkemmin tuosta "Laajemmasta" pohjasta, joilla TM autoja testaa. Ja siksi toisekseen tämä on Toyota palsta, joten kehun Toyotaa juuri niin paljon kuin haluan. Mene sinä vaan sinne "omiesi" joukkoon kehuskelemaan niitä saksalaisia puolivalmisteita niiden omilla palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko hieman tarkemmin tuosta "Laajemmasta" pohjasta, joilla TM autoja testaa. Ja siksi toisekseen tämä on Toyota palsta, joten kehun Toyotaa juuri niin paljon kuin haluan. Mene sinä vaan sinne "omiesi" joukkoon kehuskelemaan niitä saksalaisia puolivalmisteita niiden omilla palstoilla.

        Kun Toyotaa vertaillaan muihin, niin totuus paljastuu ja sitä sinä et kestä. Toyota ei juurikaan pärjää missään vertailuissa muihin merkkeihin ja siksi Toyotan mielikuvituksellinen kehuminen tällä palstalla on jo suurta huijausta ja naurattaa kovasti asioista ymmärtävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto on MINUN mielestäni juuri minulle sopiva. SINUN, tai TM:n testaajien mielipiteillä ei ole MINULLE mitään merkitystä. Meniköhän jakeluun?....

        "joka oli parempi kuin kilpailijat"

        "Auto on MINUN mielestäni juuri minulle sopiva."

        Tojot eivät ole koskaan voittaneet mitään vertailuja eli ne eivät ole koskaan ollleet luokkansa parhaita autoja. Toki ne ovat käypäsiä pelejä tojo-teron tarpeisiin ja hyvä niin. Kuitenkin kaksi täysin eri asiaa. Olla luokkansa paras niinkuin Golf ja käypänen peli terolle ninkuin Corolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä silloin kehu täällä niitä tohjojas kun on vain sinun mielipide. muut voi olla taas toista mieltä . TM testaajat katsoo autoa vähän laajemmalta pohjalta kun tojotisti.

        Pakko korjata: TM lehdellä on oma agendansa ja tavoitteena tehdä mediatoiminallaan voittoa omistajilleen. TM on myös mainostajien julkaisu: kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Ne jotka manostaa paljon saa palstatilaa ja kehuja.

        Ei kai kukaan ole niin hyväuskoinen että olettaa TM:n olevan kuluttajan asialla. Älkää hyvät ihmiset olko niin helposti kusetettavia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko hieman tarkemmin tuosta "Laajemmasta" pohjasta, joilla TM autoja testaa. Ja siksi toisekseen tämä on Toyota palsta, joten kehun Toyotaa juuri niin paljon kuin haluan. Mene sinä vaan sinne "omiesi" joukkoon kehuskelemaan niitä saksalaisia puolivalmisteita niiden omilla palstoilla.

        jos saksalainen olisi edes puolivalmiste niin olisivat laatutilastoissa ylemmällä sijalla kuin nyt viimeisenä skoda ja vw toiseksi viimeisenä. nehän on pelkkiä raakileita joista asiakas rakentaa omalla rahallaan mieleisen auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko korjata: TM lehdellä on oma agendansa ja tavoitteena tehdä mediatoiminallaan voittoa omistajilleen. TM on myös mainostajien julkaisu: kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Ne jotka manostaa paljon saa palstatilaa ja kehuja.

        Ei kai kukaan ole niin hyväuskoinen että olettaa TM:n olevan kuluttajan asialla. Älkää hyvät ihmiset olko niin helposti kusetettavia.

        Kestotilaajana pystyn hakemaan sisältöä Tekniikan Maailmasta kymmenien vuosien ajalta. Toyota-haku sisällöstä tuottaa paljon enemmän osumia kuin Volkswagen-haku.
        Sinun logiikkaasi lainaten hakutuloksista voi päätellä, että TM laulaa Toyotan lauluja kun kerran saa enemmän palstatilaa.


    • Anonyymi

      Mulla ei ikinä Toyotaa, mitä kerran eksyin Hondapahaseen.- Kyllä Volvo on poikaa :)

    • Anonyymi

      Tämäkin keskustelu osoittaa, että Tojotismi on samanlaista satua kuin muutkin uskonnot.

    • Anonyymi

      10 Toyotaa 15 vuoden aikana, aika nopeasti on Toyota lähtenyt kiertoon, ei ilmeisesti kestä ja luottamus huono.

      • Anonyymi

        Ilmeisempi tulkinta tälle tarinalle on sama kuin kaikille muillekin tojoteron tarinoille.
        Täysin hatusta vedetty. Ihmettelen suuresti kuinka joku kuvittelee kenenkään uskovan mitään netissä kirjoitettua ilman lähdetietoa. Vain täydellinen typerys uskoo mihinkään tuollaiseen. Samoin on täydellistä typeryyttä kuvitella että kukaan järkevä antaisi mitään painoarvoa tuollaisille täysin tyhjille jutuille.
        Aika pienellä miettimisellä selviää että avaus on tietosisällöltään täysin nollan arvoinen


      • Anonyymi

        Minullakin on ollut 10 Toyotaa ja nyt on kahdeskymmenes menossa. Itse vaihdan autoa joka toinen vuosi että voi ajaa uudella autolla ja ettei tarvii maksaa välirahaa juuri nimeksikään. Muutaman kerran olen todellakin vahtanut uuteen maksamatta penniäkään. Toyota pitää niin hyvin hintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on ollut 10 Toyotaa ja nyt on kahdeskymmenes menossa. Itse vaihdan autoa joka toinen vuosi että voi ajaa uudella autolla ja ettei tarvii maksaa välirahaa juuri nimeksikään. Muutaman kerran olen todellakin vahtanut uuteen maksamatta penniäkään. Toyota pitää niin hyvin hintansa.

        Ja lisää legendaa, olet sä huvittava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisää legendaa, olet sä huvittava tyyppi.

        Voihan se vaihto uuteen ilman välirahaa onnistua helpostikin. Viet vuoden vanhan camryn ja otat jonkun pikkukirpun tilalle.

        Tuskin tuossa välirahaa tarvii antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on ollut 10 Toyotaa ja nyt on kahdeskymmenes menossa. Itse vaihdan autoa joka toinen vuosi että voi ajaa uudella autolla ja ettei tarvii maksaa välirahaa juuri nimeksikään. Muutaman kerran olen todellakin vahtanut uuteen maksamatta penniäkään. Toyota pitää niin hyvin hintansa.

        Ilman rahaa Avesta Aurikseen, Auriksesta Yarikseen ja vielä Yariksesta Aygoon.


    • Anonyymi

      Tojotismi on mitattua tyytyväisyyttä ja mielenrauhaa, kun vaginismi taas sitä, mistä mediat uutisoi. Aikä vähän on viimeaikoina näkynyt mitään positiivista kirjoittelua. Pitääkö alkaa luettelemaan tiedon lähteitä? Olisi melko tuoreitakin, haluaisitko?

      • Anonyymi

        Toyota on nimenomaan mitattua kurjuutta, ei pärjää missään kilpailijoille. Jokainen ajettu kilometri on uusi seikkailu kun ei tiedä miten Toyota tänään hakee latua ja viivojen väliä.


      • Anonyymi

        "Tojotismi on mitattua tyytyväisyyttä ja mielenrauhaa, kun vaginismi taas sitä, mistä mediat uutisoi."

        Olen ajanut erimerkkisillä autoilla yli 30 vuotta ja mun mielenrauha perustuu siihen että mun oma auto toimii. En ole lähtenyt panikoimaan median uutisointeihin.
        On varmaan eri juttu jos ei ole omistanut autoa vaan elää pelkästään netin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tojotismi on mitattua tyytyväisyyttä ja mielenrauhaa, kun vaginismi taas sitä, mistä mediat uutisoi."

        Olen ajanut erimerkkisillä autoilla yli 30 vuotta ja mun mielenrauha perustuu siihen että mun oma auto toimii. En ole lähtenyt panikoimaan median uutisointeihin.
        On varmaan eri juttu jos ei ole omistanut autoa vaan elää pelkästään netin kautta.

        "Tojotismi on mitattua tyytyväisyyttä ja mielenrauhaa, kun vaginismi taas sitä, mistä mediat uutisoi." Juurikin nän ja myös Toyotankin osalta. Tyytyväisimpiä tilastojenkin mukaan Vag-areena kertoo vaginistien "tyytyväisyyden


    • Anonyymi

      Saabismi on ollut sairautta, vaginismi ollut witutusta ja tojotismi tyytyväisyyttä!
      Näin se on pitkässsä juoksussa mennyt.

      • Anonyymi

        Tojotismi on näköjään uskontunnustusta päivästä toiseen ja ja jämähtämistä yhteen merkkiin. Omaan autoilu-uraan mahtuu monta merkkiä ja nyt mennään Volsulla. Hyvä peli kaiken puolin. Tojoja olen koeajanut mutta sellaisia kovamuovisia rimpuloita ovat. Ei mun pihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotismi on näköjään uskontunnustusta päivästä toiseen ja ja jämähtämistä yhteen merkkiin. Omaan autoilu-uraan mahtuu monta merkkiä ja nyt mennään Volsulla. Hyvä peli kaiken puolin. Tojoja olen koeajanut mutta sellaisia kovamuovisia rimpuloita ovat. Ei mun pihaan.

        Uskontunnustusta ja hengenkohotusta joka päivä niinkuin helluntalaisteltassa. Ei tojo ole missään autovertailissa koskaan pärjännyt mutta nämä tojolahkolaiset ovat kovia saarnamiehiä.
        Muiden merkkien kohdalla tätä ilmiötä ei edes ole olemassa. Siitä voi päätellä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojotismi on näköjään uskontunnustusta päivästä toiseen ja ja jämähtämistä yhteen merkkiin. Omaan autoilu-uraan mahtuu monta merkkiä ja nyt mennään Volsulla. Hyvä peli kaiken puolin. Tojoja olen koeajanut mutta sellaisia kovamuovisia rimpuloita ovat. Ei mun pihaan.

        Ja minä kun luulin, että nekin on tehty pääosin raudasta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tojotismi on näköjään uskontunnustusta päivästä toiseen ja ja jämähtämistä yhteen merkkiin. Omaan autoilu-uraan mahtuu monta merkkiä ja nyt mennään Volsulla. Hyvä peli kaiken puolin. Tojoja olen koeajanut mutta sellaisia kovamuovisia rimpuloita ovat. Ei mun pihaan.

        eihän autojen sisustuksesta löydy kovamuovia kuin skodista ja joistakin volkkarin halpismalleista.


    • Anonyymi

      Kyllä ihan sääliksi käy.Joudut ajamaan Toyotalla.
      Minulla on sentään kunnon laatuauto Dacia Sandero.

      • Anonyymi

        Mistä kolosta sinä hörhö olet oikein tullut. Te sikiätte kuin sienet sateella.


    • Anonyymi

      "Tojotismi on näköjään uskontunnustusta päivästä toiseen ja ja jämähtämistä yhteen merkkiin. Omaan autoilu-uraan mahtuu monta merkkiä ja nyt mennään "

      Luetun ymmärtämisessäkö ongelmaa??? Kolmesta merkistä tuossakin jo kerrottiin, eikä siinä varmaan vielä läheskään kaikki.

      • Anonyymi

        Niinpä, hauskinta tuossa aloituksessa oli loppukaneetti " nyt on todisteet pöydässä".
        Niin kuulostaa vakio jäseneltä ja vakuuttavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, hauskinta tuossa aloituksessa oli loppukaneetti " nyt on todisteet pöydässä".
        Niin kuulostaa vakio jäseneltä ja vakuuttavalta.

        Sen verran olen elämässäni oppinut ja todennut, että kun jotain pitää epätoivoisesti ja jatkuvasti vakuutella, niin silloin on jotain pahasti pielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, hauskinta tuossa aloituksessa oli loppukaneetti " nyt on todisteet pöydässä".
        Niin kuulostaa vakio jäseneltä ja vakuuttavalta.

        Et sitten kysymykseen pystynyt vastaamaan vaan kiersit sen tyhmällä omalla heitollasi niinkuin trollin pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten kysymykseen pystynyt vastaamaan vaan kiersit sen tyhmällä omalla heitollasi niinkuin trollin pitääkin.

        Ja sinun "todisteenasi" on sinun mielikuvitus? Sitäkö pitäisit jonain todisteena?


    • Anonyymi

      "Tämäkin keskustelu osoittaa, että Tojotismi on samanlaista satua kuin muutkin uskonnot."

      Mikä keskustelu? Sekö kun itse vastailet pääasiassa omiin provoihisi. " Keskustelu" osoittaa pelkästään oman typeryytesi tason. Ei kukaan täysillä käyvä jaksaisi jankuttaa vuodesta toiseen ja puolustella rikollista huijaria ja asiakkaittensa kusettajaa. En kyllä ostaisi huijarilta mitään kansankusetusautoa Eipä juuri houkuta laatu ja luotettavuustutkimuksten jämäsijoittujat.

      • Anonyymi

        Tämäkin kirjoitus näyttää kuinka mustavalkoisena tojotisti näkee maailman. On vain Tojo tai VW. Todella kapeakatseinen maailma ja hyvin vainoharhainen.


      • Anonyymi

        Tyypillistä fanaatikolle. Maailma yksinkertaistetaan kahteen vaihtoehtoon kun kuuppa ei kykene ajattelemaan useamman vaihtoehdon mallia.


    • Anonyymi

      "Tojotismi on näköjään uskontunnustus" Kuinka niin "näköjään"?

    • Anonyymi

      Minulla on ollut yksi Toyota ja on yksi Toyota. Kilometrejä siis 392000 187000.

      Ja kyllä se 392000 km ja 19 vuotta oli Corollalle enemmän kuin sisäänajo, vaikka toimikin hyvin tuon ajan. Ja ellei olisi ollut, niin miksi se olisi ollut autoliikkeen mainoksessa myytävänä hintaan 580 € eikä esim. 17000 €.

    • Anonyymi

      Eli ei sulla ole autoa ollut, vaan auton kaltainen tuote ja aina luokkansa huonommasta päästä lähes kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Todisteet on lyöty pöytään, jos ei ole muuta esittää hyväksymme ko. väittämän.

      • Anonyymi

        Ja sä uskot jonkun kaverin netissäkirjoittaman tarinan. Ilman lähdetietoa tai mitään. Onnea vaan elämään ja kannattaa ilman muuta lähettää rahaa sua 30-vuotta nuoremmalle naiselle joka on rakastunut sinuun kovasti, mutta tarvii just nyt pikkaisen käteistä että pääsisi tapaamaan sua.
        On nää niin höynäytettäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä uskot jonkun kaverin netissäkirjoittaman tarinan. Ilman lähdetietoa tai mitään. Onnea vaan elämään ja kannattaa ilman muuta lähettää rahaa sua 30-vuotta nuoremmalle naiselle joka on rakastunut sinuun kovasti, mutta tarvii just nyt pikkaisen käteistä että pääsisi tapaamaan sua.
        On nää niin höynäytettäviä.

        Mihin osoitteeseen raha lähetetään ?


    • Anonyymi

      Tojotistit ovat niin tohkeissaan siitä että tojo toimii ja sillä pääsee perille.
      Olen ajanut yli 30 vuotta eri merkkisillä autoilla jotka ovat toimineet päivästä toiseen ja aina on päässyt perille. Erona tojoon se että kyyti on ollut parempaa ja huoltoihin olen käyttänyt paljon vähemmän rahaa.

      • Anonyymi

        "Kaikki tietää" on mulle aivan sama. Ainoa mikä merkkaa on se paljonko autonpito on mulle henkiläkohtaisesti maksanut. Tojolla sama matka olisi tullut kalliimmaksi jo pelkkien huoltokulujen takia.


      • Anonyymi

        Poisivat vastaukseni siksi sanonkin nyt että en osta kommenttiasi. Toyotalla ei tule matka kalliimmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poisivat vastaukseni siksi sanonkin nyt että en osta kommenttiasi. Toyotalla ei tule matka kalliimmaksi.

        Tässä todellisia huoltokuluja TM:n 60 tkm matkalta:
        Golf:
        30 - 254€
        60 - 507€
        Yht: 761€

        Auris:
        15 - 231€
        30 - 335€
        45 - 173€
        60 - 329€
        Yht: 1.068€

        Olen säästänyt 30 vuodessa pitkän pennin rahaa kun ei ole tarvinnut kantaa jokavuosi rahaa tojon marmoritiskille.


      • Anonyymi

        Pahimpina vuosina kilometreja tuli melkein 50.000. Ei todellakaan kiinnosta käyttää autoa huollossa kolme kertaa vuodessa ja maksaa itseään kipeäksi siitä. Tojot on tehty papoille saludopaketin hakemiseen kirkolta kerran viikossa. Kun kilometrejä tulee paljon niin tojo ei ole vaihtoehto.


    • Anonyymi

      No mulla on ollut vaan kaksi tojoa ensimmäinen ja viimeinen. joku tolkku sentään pitää olla.

    • Anonyymi

      Toijotahan on jokaisen pikkuisen Matti Näsän auto, jumalauta juu, kyllä näin on
      Tässä on nyt vedenpitävät todisteet

    • Anonyymi

      Minä olen ajanut vuoden 1992 Toyota Corolla Lift Backillä 1 600 000 kilometriä eikä ole ollut yhtään vikaa, mitä nyt pari polttimoa on vaihdettu.

      • Anonyymi

        Vasen takavalo ?


      • Anonyymi

        Hienoa jos näin on. Näille huru-ukkojen tarinoille on rakennettu Tojon kestävyys-myytti. En usko että on sattumaa että nimenomaan tojo-faneista löytyy näitä täysin pihalla olevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa jos näin on. Näille huru-ukkojen tarinoille on rakennettu Tojon kestävyys-myytti. En usko että on sattumaa että nimenomaan tojo-faneista löytyy näitä täysin pihalla olevia.

        Itse kirjoit, itse kommentoit. Jonkunhan se on tehtävä kun kukaan muu ei viitsi ... lähteä mukaan liian huonoon provoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kirjoit, itse kommentoit. Jonkunhan se on tehtävä kun kukaan muu ei viitsi ... lähteä mukaan liian huonoon provoon.

        Ja sit kuitenkin läksit.


      • Anonyymi

        Epäilen että olis ollu ajovalon polttimo mikä meni, meinaan on sen vertta noita kilometrejä.


    • Anonyymi

      Niin, kaiketi 67 000 kilometriä pitäisi jokaisella autolla saada ajettua...

      • Anonyymi

        Ei se määrä vaan laatu !


    • Anonyymi

      Tojo on niin nautittava ajettava, että sillä haluaa käyttää matkaan aina mahdollisimman kauan.

    • Anonyymi

      Neljä kertaa vuodessa huollossa, pysyy ainakin huollon henkilökunta tuttuna.

    • Anonyymi

      Minä olen ollut pölynimurikauppias jo 1990-luvun alusta ja ajopelinä on ollut Toyota jolla on tullut käsittämätön määrä kilometrejä ja rahaa on tullut kuin roskaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=FIR2kfvlQCA

    • Anonyymi

      Minulla ollut 5 Toyotaa ja nyt Auris Hybrid 6:na.
      Siinä jossain välissä oli Hyundai Sonata, enkä ole vieläkään toipunut niistä huoltomurheista; kaikki väliltä syyläri-aps (11 000 mk siihen aikaan) hajosi. Lähin huolto oli MäkelänAuto lähellä Järvenpäätä ja ajelin (mikäli en tarvinnut vetoapua) sinne Kellokosken kautta, niin usein, että ajattelin jo ajavani jollain kerralla suoraan sinne Kellokosken akuuttien osastolle.

      Auris Hybrid on säilyttänyt mielenrauhan eikä Kellokoskikaan ole enää toiminnassa!

      • Anonyymi

        Riisikuppeja toisensa perään, miten joku voi olla noin saakelin tyhmä?


    • Anonyymi

      no hiukan faktaa autojen kestävyydestä, entinen autoni, toyota avensis d4-d vm 2003. ajoin sillä 782tkm aivan normihuolloissa, iskareiden vaihdolla, jarru remonteilla, ja polttimoiden vaihdolla. ei edes laturia tai starttimoottoria tarvinnut vaihtaa kertaakaan, oli todella luotettava auto. nykyinen autoni skoda octavia farkku tdi diesel 2017 ajettu 34tkm ja dsg vaihteisto korjattu kertaalleen, kansi vaihdettu halkeamisen takia, männät ja männänrenkaat uusittu öljynkulutuksen takia, zenoni umpiot vaihdettu 2 kertaa huurtumisen takia, vesipumppu vaihdettu, lämmityslaitteen kenno vaihdettu (ei lämpene vieläkään kunnolla vaikka kuinka ajaa) 3 oveen vaihdettu ikkunahissit moottoreineen, takalasinpyyhkimen moottori vaihdettu, turboahdin vaihdettu takuuhuollettuun, etujarrusatulat vaihdettu jumittelun takia, toinen takaiskari vaihdettu vuotamisen takia, ruostesuojattu alkavan ruostumisen takia syksyllä 2018, EGR venttiili vaihdettu vikailmoitusten takia. että tässä suurin osa vioista, ja kuten huomaatte autoilla on eroa.

      • Anonyymi

        Ihania tarinoita poika keksii ja kehittelee ja omat peukut alle, hyvin sä vedät taas.


      • Anonyymi

        Olet ajanut Avella noin 56000km vuodessa.
        Olet ajanut Octavialla noin 17000 km vuodessa. Aikamoinen ero, tosin pajalla ollut Sekottaja niin ei ole ollut mahdollistakaan.

        On siinä kaveri kärsinyt Avella ajamisesta paljon! Mitallin paikka?


    • Anonyymi

      Mikäs sen arvon säilymisen parhaiten selittää, jos se on kerta paras? Vaikea kysymys.

    • Anonyymi

      Toyotalla on illuusio perustuen vanhaan Japanissa valmistettujen autojen maineeseen. Ne olivatkin oikeita laatu vehkeitä, sitä ei käy kiistäminen. Mutta todellisuus löi vaten kasvoja kun uuden karhea Corolla jätti tielle jatkuvasti vuosien mittaan. Merkin vaihto onneksi korjasi ongelman.

    • Anonyymi

      Että, puoli kahdelta yöllä alkoi tällainen kiusallinen asia pientä mieltä painamaan? Ja mitäköhän ensi viikko tuo tullessaan? Selityksiä kannattaa alkaa jo miettimään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä menee vielä muutama vuosi ennenkuin Corollasta tulee sähkö-auto. VW sensijaan on jo esitellyt sähköversion Golfista. Useita vuosia on eroa näiden kahden valmistajan kyvyssä tuoda autoja markkinoille.
        https://www.youtube.com/watch?v=3YVU186eJC4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä menee vielä muutama vuosi ennenkuin Corollasta tulee sähkö-auto. VW sensijaan on jo esitellyt sähköversion Golfista. Useita vuosia on eroa näiden kahden valmistajan kyvyssä tuoda autoja markkinoille.
        https://www.youtube.com/watch?v=3YVU186eJC4

        Jaksan odottaa koska tiedän että Toyota tuo markkinoille heti toimivan ratkaisun ja toisaalta VW jatkanee huijauslinjallaan. Luottamus voi mennä vain kerran. VW on out !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä menee vielä muutama vuosi ennenkuin Corollasta tulee sähkö-auto. VW sensijaan on jo esitellyt sähköversion Golfista. Useita vuosia on eroa näiden kahden valmistajan kyvyssä tuoda autoja markkinoille.
        https://www.youtube.com/watch?v=3YVU186eJC4

        entäs kun siitä etistyksellisestä sähkö golfista loppuu patteri salolle? niin siellähän oot ja akka ja pennut paleltuu talavipakkasella. toyota hybrid menee ohi ja kuski kuubalainen suussa huippulämpimässä toyotassaan, menee varmaan tankkaamaan shellille bensiiniä jolla matka jatkuu mutkaista tietä näkymättömiin. golf perhe kuilottaa pakkasessa ja paleltuvat ressukat sinne kun tuli väärä autovalinta.


    • Anonyymi

      En tajua miten joitain voi ärsyttää joku automerkki? Mulle yks hailee mikä auto kenelläkin on. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mulla ollu volvo, vw, skoda, rellu, audi, nissan, ford, peugeot ja kaikki yhtälailla autoja mitkä ajanut asiansa eli olen päässyt aina ongelmitta paikasta toiseen. Mistään ei ole pahaa sanottavaa. Vaihtamisen ilosta olen vaihtanut. Nyt on mersu ja seuraava on joku muu merkki ehkä toyota en tiedä. Kuitenkin sellainen mitä ei ole vielä ollut. En ole merkkiuskollinen.

    • Anonyymi

      Tunkekaa jo ne sähköautot sanonko minne ja jutut kuka niitä tekee. Yhtään en arvosta niitä. Bensalla mennään ja sitten kun sitä ei saa loppuu autoilu. Dieseliä ei tule koska en aja niin paljoa et se kannattais.

    • Anonyymi

      Sekä kyllä minä enemmän uskon omiin kokemuksiini autoista kuin esim jonkun TM:n testeihin.

      • Anonyymi

        Ja vain siksi että et ole muilla uskaltanut edes kokeilla kuin Toyotalla ja siinä ne kokemuksesi, ihan hyvä sulle.


    • Anonyymi

      "ja olen ajanut niillä melkein miljoona kilometriä 15 vuoden aikana ja aina on uudempi ollut parempi kuin vanha joka oli parempi kuin kilpailijat".Mistä sinä sitten tiedät minkälainen se kilpailija on kun olet ajanut vain tojotalla.

      • Anonyymi

        TM testeihin voi luottaa. Ja aina on Toyota ollut voittaja näissä testeissä ja varsinkin talvitesteissä. Ja koko ajan myynyt kuin häkä.


    • Anonyymi

      Siinäpä meillä varsinainen ilmastonpelastaja.
      Laskenut liikenteeseen 10 "autoa" jotka hyvin todennäköisesti kaikki ovat vielä liikenteessä, enemmän tai vähemmän kunnossa.
      Sinä aikana minä olen ajanut yhtä ja ainoaa Autoa, ja aion jatkaa.
      Ja kun kerran alkuun päästiin, niin kerrottakoon että vuosia on jo 30.
      Samalla Autolla.

      • Anonyymi

        Olen vaihtanut koko ajan aina pienipäästöisempään, mutta sinä se poika vaan tupruttelet yhä sakeampaa savua ylt ympäriinsä. Lailla pitäs kieltää 30 vanhat kulkineet.


      • Anonyymi

        Ei savuta. Menee vuosi vuoden jälkeen puhtaasti päästömittauksesta läpi.
        Joka vuosi uuteen autoon vaihtava tuottaa moninkertaisesti enemmän päästöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei savuta. Menee vuosi vuoden jälkeen puhtaasti päästömittauksesta läpi.
        Joka vuosi uuteen autoon vaihtava tuottaa moninkertaisesti enemmän päästöjä.

        Uudet autot tehdään 0-päästöillä (tehdas maksaa kompensaatiot) ja itse ajan erittäin pienillä päästöillä, joten sinun vanha kotturasi saastuttaa moninkertaisesti meikän uuteen verraten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudet autot tehdään 0-päästöillä (tehdas maksaa kompensaatiot) ja itse ajan erittäin pienillä päästöillä, joten sinun vanha kotturasi saastuttaa moninkertaisesti meikän uuteen verraten.

        Unohdit ne yhdeksän yksilöä mitkä olet päästänyt käytettyjen markkinoille.
        Ja mitä on ne tehtaan maksamat kompensaatiot?
        Anekauppaa?
        Eli rahaa veronmaksajalta ilmastohihhuloinnin pohjattomaan laariin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit ne yhdeksän yksilöä mitkä olet päästänyt käytettyjen markkinoille.
        Ja mitä on ne tehtaan maksamat kompensaatiot?
        Anekauppaa?
        Eli rahaa veronmaksajalta ilmastohihhuloinnin pohjattomaan laariin?

        Joo 10-1 ... onhan siinä eroa.
        Mutta olen päästänyt vähäpäästöisiä autoja kiertoon, joista jokainen saastuttaa keskitasoa vähemmän eli autoni ovat korvanneet paljon saastuttavia yksilöitä.
        Niin tai näin, pitkään samalla autolla ajaminen ei taida olla sittenkään kovin huono vaihtoehto.


    • toyota kyllä tekee parhaat autot, lukekaapa vaikka ilta sanomista skoda superbin tarina, skoda menettää arvoaan 22% joka vuosi ollen 5 vuoden iässä täysin arvoton, toyota ei menetä 5 vuoden aikana edes yhteensäkkään arvostaan edes 22% vaikka toyotilla ajetaan enemmän kuin skodilla, onhan siinä autoilla hiukan eroa toyotan hyväksi.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä nyt pitää ostaa kunnon auto.
      Se on Toyota Camry Premium Business.

      • Anonyymi

        Viimeisessä Auto Bild lehdessä kovasti kehuttiin uutta Camryä , on kuulemma ajajan auto. Vaikka on isokokoinen niin silti ketterä.


    • Anonyymi

      Miljoonasta kilometristä Toyotalla pitäisi jo antaan jokin työnsankarin kunniamerkki.

    • Anonyymi

      Minulla on ollut kaksi Toyotaa, ensimmäinen ja viimeinen. Siirryin laatumerkkiin Toyotasta tuosta maanteiden kiemurtelijasta.

      • Anonyymi

        Hus trolli siitä vokkelopalstalle.


    • Anonyymi

      Penalla ei nyt ole asiat ihan kunnossa 🤔

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe