Apua opintoihin

Anonyymi

Opiskelen nettilukiossa,muutama aine tuottaa ongelmia mm.matikka ja ruotsi. Jos olet vahva näillä aloilla,niin voisimmeko tsempata/neuvoa toisiamme opiskeluissa? Minulla vahvoja aineita ovat mm.äidinkieli,maantieto.

2

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Opiskelen nettilukiossa,muutama aine tuottaa ongelmia mm.matikka ja ruotsi. Jos olet vahva näillä aloilla,niin voisimmeko tsempata/neuvoa toisiamme opiskeluissa? Minulla vahvoja aineita ovat mm.äidinkieli,maantieto."

Hyvää huumoria!

Tarkoitit varmaankin: Opiskelen nettilukiossa. Muutama aine tuottaa ongelmia, mm. matematiikka ja ruotsi. Jos olet hyvä niissä, voisimmeko neuvoa toisiamme opiskelussa? Minun vahvoja aineitani ovat mm. äidinkieli ja maantieto.

Hupaisaa, että henkilö pitää itseään hyvänä äidinkielessä, vaikka ei osaa jättää tyhjää tilaa pilkun jälkeen eikä erottaa kahta päälausetta pisteellä.

Huutamallako opinhaluiset saavat sinuun yhteyden?

• Anonyymi

Ihmettelen suuresti, miten tänne aina ajautuu noita kommetoijia, joilla ei kaikki ole ihan kohdillaan? Miksi vastata, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Alkuperäisen viestin laittaja esitti asiallisia kysymyksiä, miksi niihin ei voi vastata asiallisesti? Ei äidinkieli ole todellakaan pelkästään pilkkujen viilaamista. Ja luulen alkuperäisen viestin kirjoittajan jättäneen tarkoituksella yhteystietonsa pois, laittaisitko itse esim. oman puhelinnumerosi tänne? Häirikköjen iloksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      92
      3483
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2468
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      14
      2374
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      63
      2244
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2118
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      77
      1091
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1077
    8. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      995
    9. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      986
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      939
    Aihe