Kajaanin kaupunki tavoittelee 10 miljoonan euron vuosittaisia säästöjä.
Veli-Matti Karppisen keinot tähän on tehtävien siirto kolmannelle sektorille, digitalisaatio ja ostopalvelut.
Näinkö Veli-Matti Karppinen aikoo siirtää aikaisemmin kaupungin tekemiä tehtäviä itse johtamilleen Nakertaja-Hetteenmäki kyläyhdistykselle ja Kainuun Nuotalle?
Veli-Matti Karppinen
8
713
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihmetytä yhtään kepun alamäki kun tämmöisiä Karppisia pyörii sen joukoissa !
- Anonyymi
Mikä alamaki, siellä kepu sorvaa hallitusta ja maakuntamalli on tulossa.persut sen sijaan mököttävät vaalivoittoineen lipan alla.
- Anonyymi
Kepulle 100 vuoteen huonoin vaalitulos ja jotkut pitävät sitä edelleen menestyksenä !
Näköjään mikään ei vedä vertoja kepulaisten yksinkertaisuudelle.
- Anonyymi
Hipit parturiin
- Anonyymi
Todella vastenmielinen tapaus
- Anonyymi
10Milj.säästö Kajaanin kaupungille hoituu helposti kun rahaa ei "pessä" Kainuun kriisi kuntiin, jolla työllistetään suojatyöpaikkoja= työt hoituu aina viiveellä. Mitä pitempään työt kestää sitä kauemmin palkka juoksee.
Esim. Yks tuki työllistetty kaivaa kuoppaa, muut 5 ukkoa kattoo vieressä, vetää sätkää ja juoruaa ku akat.
- Anonyymi
Kepun Karppisen puuhamaat (yhdistykset) käyvät kalliiksi tälle maalle.
- Anonyymi
Niukkuutta taas lisää luvassa mutta ei kaikille, montakohan miljonaa tämä niukkuus tuo taas varakkaille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607054- 1193641
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263000- 212658
- 272293
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3661896- 251860
- 161847
- 321758
- 451672