Kajaanin kaupunki tavoittelee 10 miljoonan euron vuosittaisia säästöjä.
Veli-Matti Karppisen keinot tähän on tehtävien siirto kolmannelle sektorille, digitalisaatio ja ostopalvelut.
Näinkö Veli-Matti Karppinen aikoo siirtää aikaisemmin kaupungin tekemiä tehtäviä itse johtamilleen Nakertaja-Hetteenmäki kyläyhdistykselle ja Kainuun Nuotalle?
Veli-Matti Karppinen
8
811
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihmetytä yhtään kepun alamäki kun tämmöisiä Karppisia pyörii sen joukoissa !
- Anonyymi
Mikä alamaki, siellä kepu sorvaa hallitusta ja maakuntamalli on tulossa.persut sen sijaan mököttävät vaalivoittoineen lipan alla.
- Anonyymi
Kepulle 100 vuoteen huonoin vaalitulos ja jotkut pitävät sitä edelleen menestyksenä !
Näköjään mikään ei vedä vertoja kepulaisten yksinkertaisuudelle.
- Anonyymi
Hipit parturiin
- Anonyymi
Todella vastenmielinen tapaus
- Anonyymi
10Milj.säästö Kajaanin kaupungille hoituu helposti kun rahaa ei "pessä" Kainuun kriisi kuntiin, jolla työllistetään suojatyöpaikkoja= työt hoituu aina viiveellä. Mitä pitempään työt kestää sitä kauemmin palkka juoksee.
Esim. Yks tuki työllistetty kaivaa kuoppaa, muut 5 ukkoa kattoo vieressä, vetää sätkää ja juoruaa ku akat.
- Anonyymi
Kepun Karppisen puuhamaat (yhdistykset) käyvät kalliiksi tälle maalle.
- Anonyymi
Niukkuutta taas lisää luvassa mutta ei kaikille, montakohan miljonaa tämä niukkuus tuo taas varakkaille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429