Kertokaapa kokemuksia. Missä kannattaisi ohikulumatkalla yöpyäVaasan korkeuksilla. Ei tarvitse olla mikää luxus. Perussiisti ja nukkumista varten. Tietenki pesumahollisuus pitäius olla. Ja koiralle lupa majoittua myös :).
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 18
Vanhimmat
Menkää Vaasan leirintäalueelle. Vuokratkaa pieni mökki. Koiruliinukillakin olis kivaa. Leirintäalue on aivan ihanalla paikalla. Meri ympärillä.
Vai pitääkö se olla hotelli?
Heikunkeikku
Ei tarvitse. Mökki ois ihan kiva ja varsinkin merinäköalalla. Häytyypä katsella oisko sillä vielä vapaata tilaa.
Samaa meinasin ehdottaa.
Sen kerran, kun sielläpäin olen ohimenomatkalla yöpynyt, niin siellä oli jossain Malax nimisessä paikassa leirintäalue, ei tosin merinäköalalla, mutta kuka se nukkuessaan merialaa tarvitsee.
Mentiin sinne yön hiljaisina hetkinä, kun muutenkin yövyttiin aina silloin kun alkoi nukuttamaan. Hyvin näkyi nukuttavan leirintäalueen yövalvojaakin, kun ikkunan läpi nähtiin hänen istuvan tuolissaan silmät kiinni ja suu auki melkein kuolleen näköisenä. Tarkistettiin, että kyllä tuo vielä hengittää, mutta ei raaskittu säikytellä, vaan päästeltiin itse alas tien ylittävä kettinki, ajeltiin sisään ja laitettiin teltta pystyyn.
Aamulla sitten käytiin tunnustamassa tekomme ja maksamassa.
Silloin siinä oli jo hyvin valveilla oleva eri ihminen, joka sanoi hyvin tärkeänä, että huomattiin kyllä, että sisään oli livistetty maksamatta.
Toivottavasti yövalvoja ei meidän takia saanut potkuja.
Me idamma olla liina myöhään liikentessä kun näyttää olevan aika vähän vapaana majoitusvaihtoehtoja. Tosin telttaan en mene :).
Joskus luin siitä, että romanikerjäläiset tuppaavat valtaamaan kaupunkien lähistöillä olevat leirintäalueitten mökit niin, ettei niitä sitten riitä matkailijoille.
Omistajillehan se lienee se ja sama, ketkä niitä vuokraavat, kunhan saavat hinnan, mutta valitettavaa niille, jotka tarvitsisivat lyhyempiaikaista yöpymispaikkaa.
Sitä en tiedä, onko Vaasassa niin.
Ok. Ans kattoo miten käy. Pitää varata ennen reissuun lähtöä.
Kysäsepä Forenomilta https://www.forenom.com/fi/majoittujille/lemmikit/…....heillä on Vaasassakin majoitusta...….itse olen majoittunutystävän kanssa Tampereella Forenomilla ja tykkäsin
Kiitokset ystävällisestä neuvosta mutta joko Vaasassa ei ollut kohteita tai sitten vissiin kaikki jo varattu.
Vähän ylempänä Vaasasta ennen Pietarsaarta rantatiellä Uudessakaarlebyssä. Ihana majapaikka, kesällä ollaan yötä oltu. Paikka Uusikaarleby hotellin nimi Juthbacka hotell.
Kiitos tiedosta.
Hih, olikkonää niinku meinannut notta Heikunkeikku majottaisi sinne saarimökkiin ;)
Jos ei muuta löydy niin teidän täytyy mennä Vaasa - Umeå risteilylle.
ootko aivan varmasti tutkinut visit.vaasa, maatilamatkailu etelä-pohjanmaa ym hakusanat.
Ei, ny töllöttään jääkiekkoa.
Hytinäx1
Muistin kyllä että Heikku asuu Vaasassa ja kirjoittelujensa perusteella vaikuttaa ihan kivalta ihmiseltä ja luotettavalta mutta enhän toki ihtiäni seurueineni ala kenellekään tyrkyttämään :). Meillä on ihan omat polut.
Bongasin juuri kivan majatalon, jossa näytti olevan vielä vapaata ja saaneen hyvät arvostelut. Kohtuuhintainen ja rauhallinen paikka yöpymiseen. Aamiainenkin on. Ja sauna. Ja koiravieraat sallittuja. Jos muut hyväksyy niin sinne :).
tässä olisi tämmöinen kohtuuhintainen, lemmikitkin sallittu. njjjj
https://www.gofinland.fi/mustasaari/vuokramokki/190904/2 1-henkiloa?gclid=EAIaIQobChMIwuumn7Wy4gIV1MAYCh3FTw5CEAAYASAAEgLkX_D_BwE&municipalityCodes=FI_POHJANMAA_MUSTASAARI&order=LEAST_BEDS&page=1&view=list
jaa ei ollutkaan lemmikit sallittu
njj
Mutta likkaa siitä ylä-palkista, Mustasaari mökit, siellä
oli semmoisia mihin saattaa saada ottaa lemmikitkin mukaan
hitna yhdeltä 50€
njj
Kiitos linkistä. Kivannäkösiä mökkejä ainaki jos et ole koiran kanssa liikenteessä :).
Hotelli Tekla Vaasan Palosaarentiellä on ihan kiva hotelli ilman baarikaappeja. Saa juotavaa kyllä baarista, jos janottaa. Salikin siinä on ihan naapurissa. Hissiä ei ole.
Jos menette autolla, parkkeeratkaa seinän viereen. Joku auto oli roskiksen vieressä ja joku hunsvotti olis tykänny lähtee autoileen. Tuli remppa virtalukkoon sitt, uusi ajonestolaite ym. Siinäkin paikassa oli keltainen Hotel-lappu osoittamassa hotellin paikaksi.
Joo kiitos vaan ehdotuksesta. Olen kuitenkin varannut meille jo pienen viihtyisältä vaikuttavan asunnon yhdeksi yöksi :).