Vietnamin sisäiset lennot - liput Suomesta vai paikan päältä

Anonyymi

Heinäkuussa suunnitteilla reissu ainakin Hoi Aniin ja sieltä sitten johonkin lomaresorttiin, ehkä Phu Quociiin. Onko mitään mieltä varata maan sisäisiä lentoja nyt jo Suomesta vai onko peräti halvempaakin jättää se paikan päälle?
Kyseessä on meikäläisen 4. reissu Vietnamiin. Upea maa kertakaikkiaan!

2

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulin juuri Hanoista. Olen käynyt myös Hoi anissa ja Saigonissa. Saigoniin lensin Bangkokista mutta Hanoin ja Hoi anin (Danang) lennot varasin Finnairilta (AY ja KA).
      Kun ottaa lennot samalle varaukselle ei tarvitse murehtia jos Finskin lento on myöhässä.
      Booking.comissa löysin halvan ja hyvän pikkuhotellin, varasin hotellista taksin Danangista Hoi aniin. Hotellista varasin taksin päiväksi Huehen, No sisäisistä ei lennoista ei ole käsitystä, sää oli Elokuussa Hoi anissa 36 c. Sisäiset lennot voivat olla suosittuja. Hoi an historiaa täynnä oleva pikkukaupunki, paljon turisteja.

    • Anonyymi

      Olimme helmikuussa Vietnamissa ja olin ostanut sisäiset lennot Vietjetairilta etukäteen netistä.

      Oli helppo valita edullisemmat ajat ja mielestäni oikein halpaa!

      Upeaa oli se, että kun olimme Hai Phongin (lähinnä Halong bayta) kentässä ihan liian aikaisin (4.5 h) ja huomasin että Ho Vji Minhiin menee aikaisempiakin lentoja, niin vaihtoivat lippumme ihan ilmaiseksi palvelutiskiltä ja eikä eturiviin istumaan. Eikä todellakaan ollut mitään muuta kuin halvimmat muutaman kympin liput.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe